Skocz do zawartości

Mycie i zabezpieczanie motocykla


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na Twoim miejscu nie stosowałbym zbyt dużego ciśnienia (najlepiej swobodne, z węża), uważałbym na okolice główki ramy, w okolice kierownicy (ryzyko wypłukania smaru lub innych oleistych substancji). Trzeba również uważać, by woda nie dostała się do zbiornika paliwa i do układu wydechowego. Jeżeli łańcuch napędowy nie posiada osłony zaleciłbym ostrożność, chociaż zawsze można nasmarować łańcuch, ale po co robić sobie dodatkową robotę. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.