Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Dziś podczas próby usunięcia rysy z „plastikowego” błotnika zrobiłem sobie „kuku”. Mianowicie prawdopodobnie przegrzałem lakier pod taśmą maskującą. Efekt jest taki że lakier wygląda jakby miał podłużne zacieki i takie „kratery” (zdjęcia załączam) i czuć nierówności pod palcem.  Czy uważacie że da się jeszcze to uratować a jeśli tak to jak?

Pozdrawiam

 

Zdjecie1.jpg

Zdjecie2.jpg

  • Moderator
Opublikowano

Co to jest za Auto? Rocznik?

Jesteś pierwszym właścicielem?

Było coś tu robione?

pzdr.

Opublikowano

Ciepła woda, mydło 😅 no chyba że masz to IPA, tar&Glue remover lub delikatnie benzyna ekstrakcyjna..

Opublikowano

@Domel  Auto roczne - nic nie było robione, jestem właścicielem od nowości. 

@zeea Ciepła woda, mydło - nie da rady. T&G spróbuję ale to raczej robota dla terpentyny lub benzyny. Dzięki za podpowiedź - trochę już spanikowałem, dam znać czy terpentyna sobie poradzi. 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Już po sprawie,

Jednak przetopiłem klej z taśmy który związał z klarem i zniszczył strukturę. Trzeba było przeszlifować/matować, polerować. Nauczka na przyszłość... Choć tak na dotyk element nie był rozgrzany bardzo. 

 

 

 

 

Opublikowano

Zwykła beżowa maskująca / malarska z hipermarketu. Dziwne bo serio lakier miał nie więcej niż 50 stopni. Czasami bardziej nagrzewa się stojąc na słońcu ... 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.