yzydor Posted August 14, 2010 Report Posted August 14, 2010 Moi drodzy ostatnio mój samochód został potraktowany prze naczepę od tira. Po malowaniu wszystko było na pierwszy rzut oka OK, ale po kilku dniach struktura stała się matowa. Lakier akrylowy 2 warstwowy. Co można z tym zrobić ?
malkolm Posted August 14, 2010 Report Posted August 14, 2010 yzydor, wypolerować, ale to za kilka, a nawet kilkanaście dni jak stwardnieje
yzydor Posted August 14, 2010 Author Report Posted August 14, 2010 Kurcze jakoś nie potrafię zrobić zdjęcia aby pokazać na zdjęciach jak to wygląda.
Łukasz Posted August 14, 2010 Report Posted August 14, 2010 A ja bym reklamował u lakiernika, który to robił.
miki Posted August 14, 2010 Report Posted August 14, 2010 malkolm ja matuje i poleruje element 10 min po lakierowaniu i co ty na to?
Łukasz Posted August 14, 2010 Report Posted August 14, 2010 ja matuje i poleruje element 10 min po lakierowaniu Nie czekając aż wyschnie ? Możesz wyjaśnić jakim cudem ?
miki Posted August 14, 2010 Report Posted August 14, 2010 Używam promiennika IR po 10 min klar jest już twardy na tyle że można go obrabiać oczywiście tylko wtedy jeśli przylepi się jakiś syf. Na tym filmie (który był nagrany tylko po to żeby pokazać ludziom na innym forum że polerką za 200zł też można pracować) element był malowany 20min wcześniej, jakieś 5min matowiony maszyną i dajmy na to że z 5 minut się opierdzielałem. http://www.youtube.com/watch?v=H64tqKJX-Z0 Co do pytania w pierwszym poście to stało się tak dlatego że nie do polerowali elementu i nałożyli jakieś gówno co by ukryło niedociągnięcia. Po jednym lub dwóch myciach wychodzi zostawiona kaszana.
Marco Posted August 14, 2010 Report Posted August 14, 2010 No dobra ,a teraz mi pokaż pod światłem jak wygląda lakier.
yzydor Posted August 15, 2010 Author Report Posted August 15, 2010 Używam promiennika IR po 10 min klar jest już twardy na tyle że można go obrabiać oczywiście tylko wtedy jeśli przylepi się jakiś syf. Na tym filmie (który był nagrany tylko po to żeby pokazać ludziom na innym forum że polerką za 200zł też można pracować) element był malowany 20min wcześniej, jakieś 5min matowiony maszyną i dajmy na to że z 5 minut się opierdzielałem. http://www.youtube.com/watch?v=H64tqKJX-Z0 Co do pytania w pierwszym poście to stało się tak dlatego że nie do polerowali elementu i nałożyli jakieś gówno co by ukryło niedociągnięcia. Po jednym lub dwóch myciach wychodzi zostawiona kaszana. A co można teraz zrobić z tym i w jakiej kolejności ?
miki Posted August 15, 2010 Report Posted August 15, 2010 No dobra ,a teraz mi pokaż pod światłem jak wygląda lakier. Zanim ten samochód został odebrany polerowany był jeszcze pastą Festool MPA 5000 i MPA 11000. Białego korka używam tylko na początku i do większych rys dlatego że jest dużo tańszy od past festoola. Poza tym film miał przedstawić ze tak samo można polerować całkiem innymi sprzętami. A to ze pod halogenem było od ciula hologramów to jest tak normalne jak to że dupa jest od srania. Toż to pasta FC a nie finish. [ Dodano: 15 Sierpień 2010, 13:57 ] A co można teraz zrobić z tym i w jakiej kolejności ? Woda, papier 2000 (jeśli będziesz to robił pierwszy raz to jeszcze 2500 i 3000) pasta FC, maszyna, biały twardy pad za 15 zł co by się w koszta nie wpierdzielać i halogen co byś widział czy już jest git czy jeszcze trzeba popracować.
yzydor Posted August 16, 2010 Author Report Posted August 16, 2010 OK. Jak już przelecę 2000 i FC co dalej bay lakier był gładziutki jak pupcia niemowlaka i miał połysk lustra. Dodam że jestem początkujący i nie chcę ty używać zbyt mocnych stwierdzeń "detailerem", gdyż jestem w trakcie czytania i przyglądania się efektom waszych prac, co wzbudza we mnie podziw i pozytywne PORZĄDNIE posiadania równie błyszczącego i czystego autka
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now