Jump to content

Polerowanie czarnego plastiku - zostają matowe smugi.


lukas22

Recommended Posts

Cześć. Próbuję wypolerować elementy ekspresu do kawy. Jest to czarny błyszczący ABS. Rysy schodzą ale zostają takie matowe smugi.

Mam menzerne 1100 2500 3800. Żółta średnia gąbka proxxon i mała rotacja proxxon. Próbowałem różne kombinacje obrotów, i pasty, niestety nie schodzi. Czy ktoś może wie dlaczego coś takiego się pojawia?

423599938_696766509037284_1610892891984196536_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

1100 to chyba za ostra pasta na takie akcje. Myślę że trzeba było zacząć od pasty finiszowej. Na zdjęciu wygląda to jak by już zniszczona była ta powłoka, lakier co to tam na nim jest.

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

16 minut temu, Pawel_t11 napisał(a):

1100 to chyba za ostra pasta na takie akcje. Myślę że trzeba było zacząć od pasty finiszowej. Na zdjęciu wygląda to jak by już zniszczona była ta powłoka, lakier co to tam na nim jest.

Obawiam się że masz rację, nie wiedziałem że ten plastik nie może się nawet trochę nagrzać i trzeba go cały czas schładzać. Dramat 😕

Link to comment
Share on other sites

A do tego używasz proxxona, a to silny skurczybyk jest. Jakieś da z małym skokiem i talerzem 50 by się przydało.

Wysłane z mojego RMX3370 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.