Skocz do zawartości

Dechroming - problemy fuszerka


jaguarxjr650

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dałem okleić chromowane części w Jaguarze i nie znam się ale chyba odwalili fuszerkę. Studio ma dobre opinie ale moje auto - jestem rozczarowany. Pod folią np na grillu jest parę miejsc gdzie są ziarenka piasku, na listwach okiennych też się takie miejsca znajdą. Fiat pod lusterkami nie wyciera tylko wyszarpsna. Koło grila zarysowany lakier nożykiem. Co robić ? Dzisiaj jadę na 11 gadać z nimi

 

Nie znam się,ale wygląda niechlujnie. Przed świętami było to robione. Powiedziałem że parę rzeczy mi się nie podoba i dzisiaj mam jechać do nich. Nawet ochoty nie mam. Dach jest jako tako zrobiony ale też widać miejsca od rakli. 

Screenshot_2023-12-27-08-12-13-568_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2023-12-27-08-12-09-347_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2023-12-27-08-12-02-534_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2023-12-27-08-11-57-854_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2023-12-27-08-11-51-733_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2023-12-27-08-11-45-135_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2023-12-27-08-11-41-040_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2023-12-27-08-11-35-904_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2023-12-27-08-11-30-463_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2023-12-27-08-11-26-291_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2023-12-27-08-11-20-515_com.miui.gallery.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jaguarxjr650 napisał(a):

Na pewno nie zapłacę za taką robotę.

Jeśli jeszcze nie zapłaciłeś to tego nie rób. Ciekaw jestem opinii tego studia, skąd się one wzięły. Generalnie mówiąc widać tam wtopę za wtopą. Ciekawi mnie jak w tym momencie zachowa się właściciel studia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem co to za folia. Efekty na pierwszych trzech zdjęciach są od podrywania/odklejania folii w której klej już zaczął mocniej łapać powierzchni. Nigdy się nie nauczyłem jak to poprawnie zrobić.