Skocz do zawartości

Co na biały lakier nowego samochodu


_jedrek_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po dłuższej przerwie przy okazji dzięki dla administratora za odzyskanie hasła.

 

do rzeczy w tym tygodniu odbieram nowy samochód w kolorze biała Perła. Zawsze do zabezpieczenia używałem przeróżnych wosków, raz nakładałem powłokę max protect UNCR jak dobrze pamiętam.

co wrzucić na lakier żeby ładnie się szklił i był możliwie długo zabezpieczony?

druga sprawa co wrzucić na felgi żeby łatwo sie domywaly? Zawsze używałem wosku hi-temp.

trzecia rzecz co na szyby zawsze nakładałem rano-x jest coś lepszego?

i czwarta najważniejsza od miesiąca jestem ojcem czy warto zabezpieczać tapicerkę materiałową? Nie mam z tym doświadczenia zawsze miałem w samochodach skore .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka

Tapicerka - gtechniq. Działa. Nie zabezpieczy 100% jak nie będziesz ponawiał co 6-12mcy ale różnica w brodzeniu jest zasadnicza.

Lakier - może szybka powłoka typu cancoat raz na rok?

Felgi. Mocno polecam artdeshine. U mnie na felgach po dwóch latach jak nowy. Kosztuje niewiele. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to z powłok przy nowym aucie ja bym zainwestował coś na dłużej.

Przy nowym samochodzie, korekta jak nikt nic nie spierd...zepsuł to 3-4h z myciem.

Bardzo szkli mi się Aqua e-Coating jako elastomer, no i na białej perle Zvizzer Graphene Ceramic Coating pięknie wyciągnął perle.

Za miesiąc będę na białej Toyocie nakładał Cleantle Admire i też liczę że lakier będzie wyglądał bosko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie