Jump to content

Bałagan po polerowaniu


Recommended Posts

Witam 

Postanowiłem zrobić zaprawki i wypolerować maskę, niestety narobił się taki bałagan. Nie jestem do końca pewien co to jest i gdzie tkwi problem, robiłem też dach i drzwi i tam ten bałagan jest mniejszy jest parę kresek/rys, nie wymyta pasta polerska?. Pad czyscilem po każdym elemencie apc1/10 

Samochód Hyundai i30 2014 rok czy istnieje taka możliwość jak popękana klar ?

Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam za mój sposób pisania 🙂

IMG_20230829_135004.jpg

Screenshot_2023-08-31-15-17-24-446_com.miui.gallery.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, t.sienkiewicz91 napisał(a):

@misiek2002 podaj jaka kombinacja pad/pasta jaka maszyna.

Jak robiłeś zaprawki? 

Adbl dual action 9mm skoku 

Pad czerwony zwizzer pasta carpro clearcut drugi etap ta samą pastą zielony pad zwizzer. Maska była przygotowana pod polerowanie 

 

Link to comment
Share on other sites

@misiek2002 Dużo lakieru zostało na masce? Czuć pod paznokciem te "ala ryski"? Może spróbować papierkiem P3000 zmatowić i jeszcze raz wypolerować. 

Na 1 zdjęciu, te skupisko tych "bakterii" to może miejsce zaprawki? 
Kurde ciężko mi coś więcej powiedzieć jak nie widzę tego na żywo...

Link to comment
Share on other sites

@t.sienkiewicz91

7 godzin temu, t.sienkiewicz91 napisał(a):

@misiek2002 podaj jaka kombinacja pad/pasta jaka maszyna.

Jak robiłeś zaprawki? 

Adbl dual action 9mm skoku 

Pad czerwony zwizzer pasta carpro clearcut drugi etap ta samą pastą zielony pad zwizzer. Maska była przygotowana pod polerowanie 

Próbowałem papierkiem 2500 ale za bardzo tego nie ruszyło i nie czuć tego pod paznokciem 

Wymywalem pastę ipa 50/50

Link to comment
Share on other sites

Odpuść papier do tego. Spróbuj  futrem.  Czasem po papierze na raz nie wyprowadzisz. Może dotarles pastę na gorącym lakierze? Może pasta przepracowana ? 
docisk także musi być nie tyle co sama maszyna wazy ale trzeba docisnąć trochę maszynę szczególnie DA leży cięciu by nie wibrowala za mocno. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
W dniu 2.09.2023 o 20:26, Putkowski07 napisał(a):

Odpuść papier do tego. Spróbuj  futrem.  Czasem po papierze na raz nie wyprowadzisz. Może dotarles pastę na gorącym lakierze? Może pasta przepracowana ? 
docisk także musi być nie tyle co sama maszyna wazy ale trzeba docisnąć trochę maszynę szczególnie DA leży cięciu by nie wibrowala za mocno. 

Czekałem z dotarciem pasty około minuty może więcej, robiłem 3 przejazdy czyscilem pada i tak w kółko.Robilem to pierwszy raz byłem bardzo ostrożny 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.