Jump to content

Formularz przyjęcia auta do studia w aplikacji ( zamiast papieru)


Autonova

Recommended Posts

Cześć.

Pracujemy nad elektronicznym formularzem przyjęcia auta do studia w aplikacji.   Formularz ma docelowo zastępować wersję papierową. Po co?  By nie gromadzić segregatorów z kartkami, szybciej znaleźć w razie potrzeby, ograniczyć wycinanie lasów 😉 i oszczędzić ( ryza papieru nie jest za darmo 😉😉 , toner też.

Co takie formularz musiałby zawierać? Jakie funkcje spełniać, aby był dla Was użyteczny? 

Z planowanych rzeczy mamy mieć: 

- opcję zrobienia zdjęć lub nagrania filmiku  i zapisania jako załączniki 

- opcja dodania załącznika z komputera 

- opcja wysłania klientowi kopii  ( SMS z linkiem do takiej wirtualnej karty przyjęcia w trybie "tylko do odczytu") 

- schemat auta z opcją zaznaczenia zastanych uszkodzeń 

- opcja podpisu przez klienta na ekranie np. tabletu lub smartfona, podobnie jak przy odbiorze paczki od kuriera 

- miejsce na  dane klienta, telefon etc  (podstawa)

-  miejsce na dane auta:  przebieg, nr rejestracyjny, marka, model etc. 

- miejsce na wstępny kosztorys, wycenę 

-  miejsce na opis zleconych prac 

- dane osoby przyjmującej auta np. pracownika studia

 

Wszystkie dane będą zapisywane i przypisane do klienta, można będzie łatwo do nich wrócić. 

Co jeszcze? Co byłoby przydatne? 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Dobre zgody marketingowe.

Miejsce na komentarz od klienta. Możliwość dalszej komunikacji wybranym kanałem (pewnie głównie SMS) tj dosłania zdjęć komentarzy aktualizacji wyceny zakresu przez ekipę, akceptacji zmiany przez klienta.

Form powinien być zaproszebiem a całość iść w stronę CRM. Może już to macie.

Agregacja danych w modelu klient, kontakt, pojazd.

 

Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, analyzator napisał(a):

Dobre zgody marketingowe.

Miejsce na komentarz od klienta. Możliwość dalszej komunikacji wybranym kanałem (pewnie głównie SMS) tj dosłania zdjęć komentarzy aktualizacji wyceny zakresu przez ekipę, akceptacji zmiany przez klienta.

Form powinien być zaproszebiem a całość iść w stronę CRM. Może już to macie.

Agregacja danych w modelu klient, kontakt, pojazd.

 

Dzięki za uwagi.

Możliwość dalszej komunikacji z klientem - czy rozumiesz przez to, że mamy coś w rodzaju Dyskusji zapisanej per klient/zlecenie wraz z jej historią w aplikacji ?

Dosłanie zdjęć, komentarzy do danego klienta/zlecenia - jeśli to dotyczy dodawania przez ekipę studia to wszystko jasne 

Aktualizacja wyceny - rozumiem, że aktualizacja wyceny  robiona z poziomu aplikacji, klient dostaje wiadomość i potwierdza (lub nie), potwierdzenie zmiany wyceny mamy zapisane w aplikacji 

 

 

CRM to gruby kaliber, ale w takim kierunku musi to zmierzać, bo trzeba ewidencjonować całość kontaktu z klientem. 

 

Co rozumiesz przez  "Form powinien być zaproszeniem" ? 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Form powinien być zaproszeniem - uzupełniamy form przyjęcia/zlecenia i to zaczyna cykl pojedynczej usługi ale i klienta. Warsztat może uzupełniać informację tj aktualizacja wyceny (przykład) albo wrzucać zdjęcia z postępu (wygodnie z telefonu, apki mobilnej albo coś). Klient otrzymuje powiadomienie SMS (i/lub email, do analizy ale raczej preferowany sms) z unikalnym linkiem gdzie może brać udział w procesie (oglądać co tam warsztat podaje ale też odpowiadać lub dodatkwo komunikować sie z serwisem, akceptować zakres/koszt). Może nawet stream z kamery gdzie stoi jego auto 🙂

to zbuduje zaufanie i wrażenie jakości

Model danych CRMowy moim zdaniem podstawa - to pozowoli pracować na danych w kontekście klienta i odpowie na wiele pytań. Przyklad: klient zmienia częstotliwość korzystania z usługi, klient regularny. Na to się nakłada potem marketing - mozna monitorować dane i taskować "service desk". Klient zwykł bywać u nas co dwa tygodnie na komplet a od dwóch miesięcy go nie ma - niech zadzwoni ktoś zapyta co słychać i opowie co u nas nowego zaoferuje gratis wosk ultra premium jak przyjedzie ponownie. Czujcie to nie ?

Zgoda na komunikację środkami i przydłużenie w postaci zgody marketingowej

Mając zgody marketingowe zapinacie na dane jakiś system to marketing automation i robimy nutryfikację a potem dosprzedajemy. To może się przydać ze względu na sezonowość. Czemu nie nagonić kientów na polerkę w zimie jak jest mniej ruchu dorzucając im gratis mycie i wosk na wiosnę.

Używam wymiennie studio/warsztat bo nie wiem jak szeroko celujcie z produktem.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.