Skocz do zawartości

Formularz przyjęcia auta do studia w aplikacji ( zamiast papieru)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Pracujemy nad elektronicznym formularzem przyjęcia auta do studia w aplikacji.   Formularz ma docelowo zastępować wersję papierową. Po co?  By nie gromadzić segregatorów z kartkami, szybciej znaleźć w razie potrzeby, ograniczyć wycinanie lasów 😉 i oszczędzić ( ryza papieru nie jest za darmo 😉😉 , toner też.

Co takie formularz musiałby zawierać? Jakie funkcje spełniać, aby był dla Was użyteczny? 

Z planowanych rzeczy mamy mieć: 

- opcję zrobienia zdjęć lub nagrania filmiku  i zapisania jako załączniki 

- opcja dodania załącznika z komputera 

- opcja wysłania klientowi kopii  ( SMS z linkiem do takiej wirtualnej karty przyjęcia w trybie "tylko do odczytu") 

- schemat auta z opcją zaznaczenia zastanych uszkodzeń 

- opcja podpisu przez klienta na ekranie np. tabletu lub smartfona, podobnie jak przy odbiorze paczki od kuriera 

- miejsce na  dane klienta, telefon etc  (podstawa)

-  miejsce na dane auta:  przebieg, nr rejestracyjny, marka, model etc. 

- miejsce na wstępny kosztorys, wycenę 

-  miejsce na opis zleconych prac 

- dane osoby przyjmującej auta np. pracownika studia

 

Wszystkie dane będą zapisywane i przypisane do klienta, można będzie łatwo do nich wrócić. 

Co jeszcze? Co byłoby przydatne? 

 

 

 

Opublikowano

Dobre zgody marketingowe.

Miejsce na komentarz od klienta. Możliwość dalszej komunikacji wybranym kanałem (pewnie głównie SMS) tj dosłania zdjęć komentarzy aktualizacji wyceny zakresu przez ekipę, akceptacji zmiany przez klienta.

Form powinien być zaproszebiem a całość iść w stronę CRM. Może już to macie.

Agregacja danych w modelu klient, kontakt, pojazd.

 

Opublikowano
6 godzin temu, analyzator napisał(a):

Dobre zgody marketingowe.

Miejsce na komentarz od klienta. Możliwość dalszej komunikacji wybranym kanałem (pewnie głównie SMS) tj dosłania zdjęć komentarzy aktualizacji wyceny zakresu przez ekipę, akceptacji zmiany przez klienta.

Form powinien być zaproszebiem a całość iść w stronę CRM. Może już to macie.

Agregacja danych w modelu klient, kontakt, pojazd.

 

Dzięki za uwagi.

Możliwość dalszej komunikacji z klientem - czy rozumiesz przez to, że mamy coś w rodzaju Dyskusji zapisanej per klient/zlecenie wraz z jej historią w aplikacji ?

Dosłanie zdjęć, komentarzy do danego klienta/zlecenia - jeśli to dotyczy dodawania przez ekipę studia to wszystko jasne 

Aktualizacja wyceny - rozumiem, że aktualizacja wyceny  robiona z poziomu aplikacji, klient dostaje wiadomość i potwierdza (lub nie), potwierdzenie zmiany wyceny mamy zapisane w aplikacji 

 

 

CRM to gruby kaliber, ale w takim kierunku musi to zmierzać, bo trzeba ewidencjonować całość kontaktu z klientem. 

 

Co rozumiesz przez  "Form powinien być zaproszeniem" ? 

 

 

 

 

 

Opublikowano

Form powinien być zaproszeniem - uzupełniamy form przyjęcia/zlecenia i to zaczyna cykl pojedynczej usługi ale i klienta. Warsztat może uzupełniać informację tj aktualizacja wyceny (przykład) albo wrzucać zdjęcia z postępu (wygodnie z telefonu, apki mobilnej albo coś). Klient otrzymuje powiadomienie SMS (i/lub email, do analizy ale raczej preferowany sms) z unikalnym linkiem gdzie może brać udział w procesie (oglądać co tam warsztat podaje ale też odpowiadać lub dodatkwo komunikować sie z serwisem, akceptować zakres/koszt). Może nawet stream z kamery gdzie stoi jego auto 🙂

to zbuduje zaufanie i wrażenie jakości

Model danych CRMowy moim zdaniem podstawa - to pozowoli pracować na danych w kontekście klienta i odpowie na wiele pytań. Przyklad: klient zmienia częstotliwość korzystania z usługi, klient regularny. Na to się nakłada potem marketing - mozna monitorować dane i taskować "service desk". Klient zwykł bywać u nas co dwa tygodnie na komplet a od dwóch miesięcy go nie ma - niech zadzwoni ktoś zapyta co słychać i opowie co u nas nowego zaoferuje gratis wosk ultra premium jak przyjedzie ponownie. Czujcie to nie ?

Zgoda na komunikację środkami i przydłużenie w postaci zgody marketingowej

Mając zgody marketingowe zapinacie na dane jakiś system to marketing automation i robimy nutryfikację a potem dosprzedajemy. To może się przydać ze względu na sezonowość. Czemu nie nagonić kientów na polerkę w zimie jak jest mniej ruchu dorzucając im gratis mycie i wosk na wiosnę.

Używam wymiennie studio/warsztat bo nie wiem jak szeroko celujcie z produktem.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.