menior Opublikowano 8 Maja Zgłoś Opublikowano 8 Maja @Cleantle a co powiesz o glince? Sa tacy co tak raz na rok uważają iż należy i glinką powłokę oblecieć,co o tym myślicie?
Dystrybutor Cleantle Opublikowano 8 Maja Autor Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 8 Maja @menior głupota jak regularnie dbasz to oczyszczasz auto na bieżąco chemicznie. Glinka to jest do aut które dawno nie były czyszczone i dużo rzeczy się wgryzlo w lakier np stały pod drzewem rok. Po za tym glinka rysujesz lakier. @AndrewZS jakiś tam jest ale serio bez boostera różnica nie będzie dramatyczna, myślę że 99% osób nie zauwazy różnicy w zachowywaniu się powloki długoterminowo 2 1
therioon Opublikowano 9 Maja Zgłoś Opublikowano 9 Maja @Cleantle czyli jednak jakiś sens w tym jestJa sobie położyłem warstwę boostera po 14 dniach od aplikacji admire I ostatnio po zimie:) przy porządnym myciu walnąłem kolejną bo lubię ślisko powierzchnię
zeea Opublikowano 9 Maja Zgłoś Opublikowano 9 Maja Admire nie potrzebuje wspomagaczy jak wszystko było zrobione zgodnie ze sztuką, przynajmniej tyle wynika z moim obserwacji 4
therioon Opublikowano 9 Maja Zgłoś Opublikowano 9 Maja W dniu 10.04.2025 o 11:20, Vujek napisał(a): Małe pytanko. Czy na nowiutkie auto z salonu można od razu kłaść Admire? Czy odczekać jakiś czas i dopiero nakładać? Auto z grupy Vag czarna perła. poczekaj 7 dni i dopiero kładź
Moderator psemo Opublikowano 9 Maja Moderator Zgłoś Opublikowano 9 Maja 9 minut temu, therioon napisał(a): poczekaj 7 dni i dopiero kładź W jakim celu?
therioon Opublikowano 11 Maja Zgłoś Opublikowano 11 Maja W jakim celu?Utwardzenia powłoki lakierowej auta
KubaMS Opublikowano 2 Czerwca Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca @Cleantle czy Admire sprawdzi się na skuterze wodnym? Środowisko jest dosyć specyficzne(akweny wodne słone i słodkie), nie wiem też na ile różni się tworzywo skutera od tych na aucie.
Dystrybutor Cleantle Opublikowano 2 Czerwca Autor Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca @KubaMS sprawdzi tylko częściej trzeba podbijac boosterem.
KubaMS Opublikowano 2 Czerwca Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca WSR/Tech Cleaner i Booster po każdym sezonie, coś w tym stylu?
Vujek Opublikowano 3 Czerwca Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca Zaryzykowałem i zabezpieczyłem pianoblacki we wnętrzu. Wyszło super, bez mazów. Może się utrzymają bez rys na dłużej. Na zewnątrz przy oknach również. Polecam jak wam zostało powłoki. Boczne szyby i tylna też Soko. Na przednią nie ryzykowałem i poszła tradycyjna NW.
Dystrybutor Cleantle Opublikowano 3 Czerwca Autor Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca @KubaMS booster dopiero jak widzisz że hydro słabnie. @Vujek problem jest taki ze zawarte rozpuszczalniki dlugo parują i dlatego do wnętrza sie nie nadaja bo to po prostu nie zdrowe Co do przedniej szyby ja mam u siebie i śmiga. Podbijam czasem hydtoglassem
Vujek Opublikowano 4 Czerwca Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca W normalnych warunkach czyli ok.20st. wcale nie paruje dłużej od innych powłok, w tym dedykowanych do plastików wewnątrz. Smród jest znośny i nie długotrwały. Wystarczy przewietrzyć wnętrze i tyle. Więcej dokucza w zamkniętym garażu przy aplikacji na lakierze.
Sonnis Opublikowano 12 Lipca Zgłoś Opublikowano 12 Lipca @Cleantle Jak wygląda trwałość powłoki na szybie czołowej? od jakiej predkości "łapie" krople? Czy jest ona tępa czy bardziej sliska? Pytam ponieważ po Ultra glaco, gyeon view (są dość tępe) skaczą mi wycieraczki. (wycieraczki nowe)
Dystrybutor Cleantle Opublikowano 12 Lipca Autor Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 12 Lipca @Sonnis wycieraczki nie skaczą ale trzeba je tez posmarować powloka. Co do Admire na czolowej tutaj masz efekt bardzo małych kropel przez co widoczność jest duzo lepsza. Warto ja podbijac hydroglassem co jakiś czas gdzie wtedy zmienia sie ta sliskosc i szybciej krople uciekają.
Sonnis Opublikowano 12 Lipca Zgłoś Opublikowano 12 Lipca Ale jest to taki efekt jak w NW ze krople uciekaja juz od niskiej predkosci np. 50? Robiliscie takie testy? @Cleantlepo co smaruje sie wycieraczki powloka? Smarowalem je i przy ultra graco i przy gyeon view i mam wrazenie ze skakaly bardziej poprzez smarowanie masz na mysli polozenie aplikatorem powloki i dotarcie po 10minutsch czy bez docierania? jaka jest trwalosc? Wytrzyma pol roku?
Dystrybutor Cleantle Opublikowano 13 Lipca Autor Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 13 Lipca @Sonnis tak krople tez uciekają, najbardziej to widac na bocznych szybach gdzie nie ma tarcia wycieraczkami, tam powloka jest praktycznie do zabicia. Na szybie czołowej niestety najmocniej żywotność skraca właśnie tarcie wycieraczek. Efekt uciekania kropel na czołowej z czasem potrzebuje większej prędkości chyba ze podbijasz śliskim hydroglassem to wtedy masz mikrokrople z admire + sliskisc z hydro I ich uciekanie.
Snefee Opublikowano 18 Lipca Zgłoś Opublikowano 18 Lipca Siemanko, W niedalekiej przyszłości planuję oddać samochód na pełną korektę lakieru, polerkę itp. uznałem że dobrym pomysłem będzie po wszystkim nałożyć powłokę. Kwestia jest taka, że jestem kompletnym laikiem w tym temacie i stąd kieruję do was pytanie - jak powinienem odpowiednio przygotować samochód przed nałożeniem powłoki? Samo dokładne mycie i odtłuszczenie lakieru wystarczy?
Ari Opublikowano 18 Lipca Zgłoś Opublikowano 18 Lipca Siemanko, W niedalekiej przyszłości planuję oddać samochód na pełną korektę lakieru, polerkę itp. uznałem że dobrym pomysłem będzie po wszystkim nałożyć powłokę. Kwestia jest taka, że jestem kompletnym laikiem w tym temacie i stąd kieruję do was pytanie - jak powinienem odpowiednio przygotować samochód przed nałożeniem powłoki? Samo dokładne mycie i odtłuszczenie lakieru wystarczy?Musisz usunąć smolę i lotną rdzę, wyglinkować auto i przelecieć chociaż jednym etapem polerowania auto. Później solidne odtłuszczenie lakieru najlepiej 2x jakimś Prepem i auto gotowe. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1
Vujek Opublikowano 18 Lipca Zgłoś Opublikowano 18 Lipca Po polerce wystarczy porządne odtłuszczenie prepem czy jakimś zmywaczem silikonu a później ipą 50~70%. 1
Ari Opublikowano 18 Lipca Zgłoś Opublikowano 18 Lipca Po polerce wystarczy porządne odtłuszczenie prepem czy jakimś zmywaczem silikonu a później ipą 50~70%.Z tą IPA bym uważał, nie wiemy co za lakier. Lepiej porządny (bezpieczny) wipe out: CarPro ERASER lub Gyeon. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1
Dystrybutor Cleantle Opublikowano 18 Lipca Autor Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 18 Lipca @Ari proponuję nasz Final Prep duzo mniejsza zawartosc alkoholu bo ma inne skladniki ktore usuwaja pasty skutecznie. Do tego mamy tam zmieszane dwa alkohole a nie tylko ipe. Ja też uważam że ipa powyżej 50% to juz sredni pomysł. 4
Vujek Opublikowano 19 Lipca Zgłoś Opublikowano 19 Lipca Z czystą IPA do analiz firmy StanLab nigdy nie miałem problemów na żadnym lakierze czy szybie, nawet w stężeniu prosto z butli 99% więc bez obaw. 70% nic nie na broni, chyba że lakier świeżo po refiniszu znaczy malowany nie fabryczny.
KubaMS Opublikowano 19 Lipca Zgłoś Opublikowano 19 Lipca Jak poradzić sobie z niedotartą powłoką Admire na czarnych plastikach? Na drugi dzień po położeniu widzę na nich marker UV lekko...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się