Skocz do zawartości

Honda Accord Nighthawk Black, 16h zabawy w tropikach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dane mi w końcu było zając się autem forumowicza H3M, a dokładniej autem Jego najbliższej rodziny. Auto wyglądało typowo jak po paru latach jeżdżenia po Polsce. Swirle od szczot, zmatowienia od chemii, rysy i uderzenia od złych ludzi itp.

 

Tak wyglądało po przyjeździe.

IMG_0971.jpg

IMG_0973.jpg

 

Klapa bagażnika

IMG_0963.jpg

 

Błotnik tył prawy

IMG_0964.jpg

 

Drzwi przód prawe

IMG_0966.jpg

IMG_0974.jpg

IMG_0979.jpg

IMG_0980.jpg

 

Drzwi tył prawe

IMG_0967.jpg

IMG_0978.jpg

 

Maska

IMG_0969.jpg

 

Błotnik przód lewy

IMG_0977.jpg

 

Błotnik przód prawy

IMG_0975.jpg

 

 

Auto umyłem i wyglinkowałem, obejrzałem je sobie dokładniej.

 

Swirle i zmatowienia, grane były szczoty i chemia.

IMG_0981.jpg

IMG_0982.jpg

IMG_0983.jpg

IMG_0984.jpg

IMG_0986.jpg

IMG_0988.jpg

IMG_0989.jpg

 

Spora szrama, będzie zabawa.

IMG_0993.jpg

IMG_0994.jpg

IMG_0995.jpg

 

Zderzak tył zaliczył parę przygód.

IMG_0996.jpg

IMG_0997.jpg

IMG_0999.jpg

 

I ciąg dalszy, swirle zakłócają blask z daleka.

IMG_1000.jpg

IMG_1003.jpg

IMG_1004.jpg

IMG_1005.jpg

IMG_1006.jpg

IMG_1007.jpg

 

Ponowna inspekcja podczas oklejania już w sztucznym świetle. Auć.

IMG_1013.jpg

IMG_1014.jpg

IMG_1015.jpg

IMG_1016.jpg

IMG_1017.jpg

IMG_1018.jpg

IMG_1019.jpg

IMG_1020.jpg

IMG_1021.jpg

IMG_1022.jpg

 

Błotniki pod halogenem wyglądają jeszcze gorzej.

IMG_1024.jpg

IMG_1025.jpg

IMG_1026.jpg

 

Dalej mamy drzwi.

IMG_1027.jpg

IMG_1028.jpg

IMG_1029.jpg

IMG_1030.jpg

IMG_1037.jpg

 

Oraz resztę towarzystwa, coby się nie rozpisywać.

IMG_1038.jpg

IMG_1039.jpg

IMG_1042.jpg

IMG_1043.jpg

IMG_1044.jpg

IMG_1046.jpg

 

Po pierwszym ataku, 50/50 na masce.

IMG_1053.jpg

IMG_1054.jpg

IMG_1055.jpg

IMG_1057.jpg

IMG_1058.jpg

IMG_1059.jpg

IMG_1060.jpg

IMG_1062.jpg

IMG_1063.jpg

IMG_1071.jpg

IMG_1073.jpg

IMG_1074.jpg

IMG_1076.jpg

IMG_1077.jpg

 

To samo na klapie.

IMG_1108.jpg

IMG_1112.jpg

 

 

Wreszcie, po wypolerowaniu, trzykrotnym myciu, IPA oraz warstwie Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant:

 

Szrama niemal całkowicie usunięta.

IMG_1115.jpg

 

Klapa bez swirli, razi blaskiem.

IMG_1117.jpg

 

Zderzakowi tył i masce też się wyładniało.

IMG_1119.jpg

IMG_1120.jpg

IMG_1122.jpg

IMG_1123.jpg

IMG_1124.jpg

 

Ujęcia ogólne

IMG_1125.jpg

 

Odbicia na drzwiach skorygowane, zostały punkty. Rysa obok przeszła do historii.

IMG_1128.jpg

 

Maska, błotniki, sprawca zamieszania.

IMG_1132.jpg

IMG_1133.jpg

IMG_1134.jpg

IMG_1135.jpg

IMG_1137.jpg

IMG_1138.jpg

 

Ujęcia ogólne

IMG_1140.jpg

IMG_1148.jpg

width=399 height=600http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/ACCORD%202/ACCORD3/Accord4/accord5/accord6/IMG_1150.jpg[/img]

IMG_1151.jpg

IMG_1152.jpg

IMG_1155.jpg

IMG_1157.jpg

IMG_1159.jpg

 

Błotniki znowu błyszczą.

IMG_1160.jpg

IMG_1161.jpg

 

Znowu klapa.

IMG_1162.jpg

 

Dooobra, starczy pisania, reszta mówi za siebie. Zwróćcie uwagę na klarowność odbicia, brak swirli i zniknięcie większości ponownych defektów. W szczególności jestem dumny z błotnika lewy tył w okolicach zderzaka.

IMG_1163.jpg

IMG_1169.jpg

IMG_1170.jpg

IMG_1171.jpg

IMG_1172.jpg

IMG_1173.jpg

IMG_1174.jpg

IMG_1175.jpg

IMG_1176.jpg

IMG_1177.jpg

width=399 height=600http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/ACCORD%202/ACCORD3/Accord4/accord5/accord6/IMG_1178.jpg[/img]

IMG_1179.jpg

IMG_1180.jpg

IMG_1182.jpg

IMG_1183.jpg

IMG_1185.jpg

IMG_1187.jpg

IMG_1188.jpg

IMG_1189.jpg

IMG_1192.jpg

IMG_1207.jpg

 

 

Dziękuję za obejrzenie.

Opublikowano

Stan auta przed:dramat... :cry: Ale po zabiegach jest pysznie :) Widzę ze przeciąłeś papierkiem w paru miejscach bo wątpię żeby te głębsze ubytki zeszły pod pastą. No i nieźle się uwinąłeś-16h to wcale nie długo jak na auto tej wielkości. Jakiś opis stuffu?

Opublikowano

Efekt powalający(szczególnie błotnik).Napisz proszę czego użyłeś do korekcji lakieru tzn na jakich pastach i padach pracowałeś :shock:

Opublikowano

Papier nie był grany, wyłącznie pady i pasty, wszystko 3m. W miejscach co bardziej hardkorowych FC+ na pomarańczowym padzie, reszta to już kombinacja EF i UF na padach żółtym i niebieskim. Niestety niektóre ubytki musiały zostać.

Opublikowano

No tym bardziej duży szacunek.Też myślałem,że w niektórych miejscach użyłeś papieru.Jakie maksymalne obroty miałeś na maszynie?

Opublikowano

Bardzo fajny projekt !

Szczególnie, że za chwile biorę się za swoją hondę i szukam wszystkich tematów z hondami i czytam je po kilka razy :|

 

 

Gratuluje :)

Opublikowano
No tym bardziej duży szacunek.Też myślałem,że w niektórych miejscach użyłeś papieru.Jakie maksymalne obroty miałeś na maszynie?

 

Momentami sięgałem do 5tki na Makicie.

  • Administrator
Opublikowano

No ładnie,ładnie.Gratuluję efektu a przede wszystkim czasu jakiego potrzebowałeś do tego projektu. Jedyne czego mi brakuje to czegoś na oponkach!

Opublikowano

Piękna korekta !

Mam teraz do zwalczenia podobne defekty w nowo zakupionym dla żony Polo w czenej perle. Aż dziw mnie bierze, że wyszedłeś z niektórych defektów tylko z użyciem past .

 

Respect!

Opublikowano

Czas, Panowie, czas. Było jeszcze wiele elementów, które mogłem zrobić. ale nie to było priorytetem klient,a nie na to się umawialiśmy i nie było czasu.

Opublikowano

Dzięki, to naprawdę miłe. Właściciel się odezwał, jest szczęśliwy, mówi że na auto teraz patrzy się niemal każdy i wygląda jak milion dolarów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.