CMQ Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 Dane mi w końcu było zając się autem forumowicza H3M, a dokładniej autem Jego najbliższej rodziny. Auto wyglądało typowo jak po paru latach jeżdżenia po Polsce. Swirle od szczot, zmatowienia od chemii, rysy i uderzenia od złych ludzi itp. Tak wyglądało po przyjeździe. Klapa bagażnika Błotnik tył prawy Drzwi przód prawe Drzwi tył prawe Maska Błotnik przód lewy Błotnik przód prawy Auto umyłem i wyglinkowałem, obejrzałem je sobie dokładniej. Swirle i zmatowienia, grane były szczoty i chemia. Spora szrama, będzie zabawa. Zderzak tył zaliczył parę przygód. I ciąg dalszy, swirle zakłócają blask z daleka. Ponowna inspekcja podczas oklejania już w sztucznym świetle. Auć. Błotniki pod halogenem wyglądają jeszcze gorzej. Dalej mamy drzwi. Oraz resztę towarzystwa, coby się nie rozpisywać. Po pierwszym ataku, 50/50 na masce. To samo na klapie. Wreszcie, po wypolerowaniu, trzykrotnym myciu, IPA oraz warstwie Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant: Szrama niemal całkowicie usunięta. Klapa bez swirli, razi blaskiem. Zderzakowi tył i masce też się wyładniało. Ujęcia ogólne Odbicia na drzwiach skorygowane, zostały punkty. Rysa obok przeszła do historii. Maska, błotniki, sprawca zamieszania. Ujęcia ogólne http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/ACCORD%202/ACCORD3/Accord4/accord5/accord6/IMG_1150.jpg[/img] Błotniki znowu błyszczą. Znowu klapa. Dooobra, starczy pisania, reszta mówi za siebie. Zwróćcie uwagę na klarowność odbicia, brak swirli i zniknięcie większości ponownych defektów. W szczególności jestem dumny z błotnika lewy tył w okolicach zderzaka. http://i153.photobucket.com/albums/s235/ciamach/ACCORD%202/ACCORD3/Accord4/accord5/accord6/IMG_1178.jpg[/img] Dziękuję za obejrzenie.
Marco Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 Stan auta przed:dramat... Ale po zabiegach jest pysznie Widzę ze przeciąłeś papierkiem w paru miejscach bo wątpię żeby te głębsze ubytki zeszły pod pastą. No i nieźle się uwinąłeś-16h to wcale nie długo jak na auto tej wielkości. Jakiś opis stuffu?
mieszacz Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 Efekt powalający(szczególnie błotnik).Napisz proszę czego użyłeś do korekcji lakieru tzn na jakich pastach i padach pracowałeś
CMQ Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 Papier nie był grany, wyłącznie pady i pasty, wszystko 3m. W miejscach co bardziej hardkorowych FC+ na pomarańczowym padzie, reszta to już kombinacja EF i UF na padach żółtym i niebieskim. Niestety niektóre ubytki musiały zostać.
Prezes Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 Miazga! Pięknie! Brakuje mi tylko dodatkowego blasku gumek
mieszacz Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 No tym bardziej duży szacunek.Też myślałem,że w niektórych miejscach użyłeś papieru.Jakie maksymalne obroty miałeś na maszynie?
senz Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 Bardzo fajny projekt ! Szczególnie, że za chwile biorę się za swoją hondę i szukam wszystkich tematów z hondami i czytam je po kilka razy Gratuluje
scrabit Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 ten lakier wyglądał jak na 20 letnim samochodzie... po zabiegu - wyszło elegancko
CMQ Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 No tym bardziej duży szacunek.Też myślałem,że w niektórych miejscach użyłeś papieru.Jakie maksymalne obroty miałeś na maszynie? Momentami sięgałem do 5tki na Makicie.
mieszacz Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 Grzechu 5 na makicie to ile obrotów?.Wybacz,ale mam inną rotację
CMQ Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 Chulerka, sprawdzę bo nie pamiętam i odpisze
Administrator AreK Opublikowano 22 Lipca 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 No ładnie,ładnie.Gratuluję efektu a przede wszystkim czasu jakiego potrzebowałeś do tego projektu. Jedyne czego mi brakuje to czegoś na oponkach!
fernando Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 Grzechu 5 na makicie to ile obrotów? 5. bieg odpowiada prędkości obrotowej 2700 obr./min. Pasta musiała się dobrze wypracowywać Gratuluję!
turzol Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 Piękna korekta ! Mam teraz do zwalczenia podobne defekty w nowo zakupionym dla żony Polo w czenej perle. Aż dziw mnie bierze, że wyszedłeś z niektórych defektów tylko z użyciem past . Respect!
SZyBA Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 Gratulacje normalnie teraz auto aż radzi w oczy blask
meewash Opublikowano 24 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2010 Piękna czarna perełka! Ale o bucikach chyba zapomniałeś. Zaburza to nieco końcowy efekt.
CMQ Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2010 Nie zapomniałem, nie zrobiłem ich.
Administrator AreK Opublikowano 24 Lipca 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2010 CMQ, JAK MOGŁEŚ
CMQ Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2010 Czas, Panowie, czas. Było jeszcze wiele elementów, które mogłem zrobić. ale nie to było priorytetem klient,a nie na to się umawialiśmy i nie było czasu.
Moderator rychu Opublikowano 24 Lipca 2010 Moderator Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2010 Biedna Honda, dobrze że trafiła w Twoje ręce. Super efekt, szczególnie te wszystkie obicia parkingowe.
CMQ Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2010 Dzięki, to naprawdę miłe. Właściciel się odezwał, jest szczęśliwy, mówi że na auto teraz patrzy się niemal każdy i wygląda jak milion dolarów.
kar01 Opublikowano 26 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2010 Wow, naprawde robi wrażenie... Świetna robota
AutoDetailing Opublikowano 30 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2010 Momentami sięgałem do 5tki na Makicie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się