Skocz do zawartości

BMW - zabezpieczenie koniakowej skóry vernasca


dizel1982

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Będę w niedługim czasie odbierał BMW ze skórą vernasca cognac. Jest to moje pierwsze auto z jasnym wnętrzem. Do tej pory zawsze brałem czarne skóry ale miałem już troszeczkę dość tej czerni dlatego postanowiłem tym razem wziąć coś jasnego. Skóra na pierwszy rzut oka jak oglądałem auto demonstracyjne przed zamówieniem nie wygląda na jakąś delikatną. A już na pewno nie tak delikatną jak Nappa którą mam teraz w Volvo. Nie mam kompletnie doświadczenia z jasnymi tapicerkami skórzanymi dlatego chciałem Was prosić o pomoc, czym taką skóra najlepiej zabezpieczyć. Chodzi mi głównie o zabezpieczenie przed brudem. Jak ma się ubrudzić to wiadomo że i tak się ubrudzi ale chciałbym aby to zabrudzenie dało radę później łatwo usunąć. Czy są w ogóle jakieś ogólno dostępne kosmetyki którymi jestem w stanie to zrobić i czy będę mógł to zrobić sam czy lepiej oddać auto do profesjonalnego zakładu? Raczej czyszczenia nie będzie ona wymagała bo będą to świeże skóry, zabezpieczyć chcę od razu po odbiorze. Wentylacji foteli nie mam. Gdyby takowe była to nawet nie zadawał bym tego pytania tylko od razu oddał auto profesjonalistom żeby nie pozapychać dziurek. Jeżeli ktoś ma już jakieś doświadczenie w zabezpieczaniu tego gatunku skóry, bardzo proszę o podzielenie się czego najlepiej użyć. Z góry dziękuję :). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że dasz radę coś przeczytać z tej rozdzielczości. Jasne jest że nie o to pytasz a to przybliża tylko temat co masz w aucie choć dla osoby ogarniętej w temacie sporo to powie. Poczytaj wątek o czyszczeniu i zabezpieczeniu skór jest mnóstwo informacji i produktów napewno coś wybierzesz nie trzeba osobnego wątku ponieważ nie jest to nic wymagającego indywidualnego podejścia. Powodzenia i pozdrawiam 028e00a964380da5dbc525c2ee0d70c2.jpg160db28d05604ccb65ca94ad637f49e7.jpge7b8b3ca147c0a92f7436efaa28181fd.jpg