grubeer Opublikowano 12 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Projekt: Opel Tigra Stan Lakieru: MASAKRA Narzędzia: Flex L 3403 VRG i Einhel BT-PO 1100, Maszyna "Dwie głowice" Pady: Żółte SNB, Wafel Scholl, Futro Scholl Pasty: Deox 2 i 3, S10, S17, S40, S0 (dużo kombinacji było ) Ludzie: Kuba i Andrzej Akcesoria: MF różne... Czas: od 11 do 20:30 z przerwami na kawka, papierosek i obiadek To co nam sie udało osiągnąć: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaliber93mm Opublikowano 12 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Efekt super! Jakie wrażenia po wosku Natty's Blue? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubeer Opublikowano 12 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Natty'sik hmmm wiesz co bardzo miło bardzo lekko się nakłada ja nakładałem rekami a Andrzej padzikiem i po samym nakładaniu widziałem ze po padzie zostaje więcej wosku na samochodzie niż po ręce, ze spolerowaniem nie było problemu czy po ręce czy po padzie ale myślę że ze względów oszczędnościowych lepiej ręką i ręce nie śmierdzą jakąś chemią a ładnie pachną guma balonowa. Generalnie mi się podobała praca z tym woskiem. [ Dodano: 12 Lipiec 2010, 19:07 ] A tutaj jeszcze coś dla tych którzy lubią "uciekającą wodę" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MetalMagnes Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 grubeer, czy mierzyliście grubość lakieru przed i po? Czy te biały ślady na boku od uderzeń drzwi trudno było usunąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Z. Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 grubeer, czy mierzyliście grubość lakieru przed i po? Czy te biały ślady na boku od uderzeń drzwi trudno było usunąć? Moze odpowiem za Kube bo On sie urlopuje teraz Generalnie cale auto bylo wyzwaniem,stan lakieru byl masakryczny a jak wyszlo w trakcie pracy auto bylo lakierowane gdzies u Pana Kazia w stodole pod nowa warstwa lakieru bylo mnostwo rys jeszcze na poprzednim lakierze... Z Tymi sladami po uderzeniach drzwi jakos nie bylo tragicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 pod nowa warstwa lakieru bylo mnostwo rys jeszcze na poprzednim lakierze... Niestety tak niewielu lakierników potrafi o to zadbać Z tego co wiem, rysy po szlifowaniu poprzedniej warstwy znikają dopiero po wygładzeniu papierem 1200, a np. mój lakiernik kończy obróbkę szpachlu po wodnej 400 Dało się coś z nimi zrobić swoją drogą? Połysk fajnie wyprowadzony. Jak lakierek w ostrzejszym świetle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Z. Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Dało się coś z nimi zrobić swoją drogą?Połysk fajnie wyprowadzony. Jak lakierek w ostrzejszym świetle? Niestety rysy na starym lakierze zostaly,a te na wierzchu w 85% zostaly zebrane,wiecej juz sie obawialismy zbierac,cale auto futrem bylo robione,a maska nawet matowiona S0 z Scholla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się