Marek Opublikowano 8 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2013 Wysłany: 14 Maj 2013, 13:13 Na odwrót najpierw selant a później wosk, z racji że selant jest trwalszy od wosku Wszyscy się wypowiadają z zastrzeżeniem na końcu "poprawcie mnie jak się mylę" Więc ja podobnie - poprawcie Po co kłaść wosk syntetyczny a na nim natural tylko z powodo, że ten pierwszy jest mocniejszy. Pytam sie, bo ciśnie się pytanie zasadnicze :po co kłaść wosk na wosk? Przecież na doskonały wosk szwacarski za 4 tysie słoik można położyć np HD Wax AG bo ponoć słabszy bo tańszy. I dla pewności : wiemy wszyscy, że sealant to wosk syntetyczny a naturalany w przewadze zawiera Carnaube. Do moderatorów: jeśli to jest OT to jak nazwać większość postów? (niekoniecznie w tym wątku)
Marcin P. Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2013 Marek, idea bazuje na założeniu, ze sealant na spodzie ma dać jak najlepsze zabezpieczenie lakieru a wosk naturalny na górze piękny wetlook.
JM63 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2013 Oprócz tego w większości wypadków wosk będzie dłużej leżał na sealancie niż odwrotnie... + niektórzy widzą efekt 3D, czyli szklistość sealanta i jak napisał Marcin P., piękny, ciepły wetlook wosku. Może coś w tym jest Generalnie dosyć popularny zabieg 'zagranico'- UK, USA
kerad Opublikowano 11 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2013 Trochę zboczę na hybrydę, jak już były przerabiane eksperymenty z selantem i woskiem, czy ktoś próbował hybrydy (coli) i na to PB Red?
Driv3rrrr Opublikowano 14 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2013 Minął już miesiąc po tym jak nałożyłem FK na matki auto, totalnie nie przygotowane pod wosk. Aby umyte było. Powiem tyle....auto widziało błoto, deszcze. Mimo dość małego dziennego przebiegu lakier bardziej jest męczony niż u mnie bo podczas deszczy auto codziennie widziało błoto. Ku mojemu zdziwieniu wosk ma się bardzo dobrze. Nawet na felgach jeszcze się trzyma
Krystian94 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2013 Witam, Tydzień temu pierwszy raz nałożyłem na swojego Peugeota 207 (srebrny) oto ten wosk FinishKare 1000P Hi-Temp Paste Wax (tester) oczywiście najpierw: - mycie ręczne dwa razy szamponem AUTOMAX z woskiem - następnie glinkowanie Valet pro żółta - potem umyłem samochód jeszcze raz tym samym szamponem - dokładnie osuszyłem - za pomocą aplikatora gąbkowego magsa nałożyłem FinishKare 1000P Hi-Temp Paste Wax (tester) po około 5 min spolerowałem ręcznikiem z tesco TOPDRIVE Lakier bardzo ładnie wyglądał i był gładki i śliski Po tygodniu umyłem samochód i osuszyłem ręcznikiem z MF i mam wrażenie że lakier stracił na blasku i śliskości jaka może być tego przyczyna ?
alchemic Opublikowano 16 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2013 Pod wosk przydałby się jeszcze jakiś cleaner. Poza tym po woskowaniu zawsze samochód wydaje się bardziej lśniący etc. Ja na Twoim miejscu zaopatrzyłbym się w jakieś QD i po myciu obleciał. Zawsze przedłuży żywotność wosku i nada śliskości.
Krystian94 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2013 A jaki cleaner byście zaproponowali na srebrny lakier pod ten wosk, myślałem że to wina szamponu i on zdarł wosk a może kupić MEGUIARS GOLD CLASS CAR WASH jest on polecny
alchemic Opublikowano 16 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2013 Np. DD LP lub Achillesa. Nie sądzę żeby szampon po jednym myciu narobił takich szkód. Szampon Megsa jest dobry ale stosunkowo drogi. Dobre opinie na forum zbiera szampon od ShinyGarage, a jest w bardzo dobrej cenie.
Driv3rrrr Opublikowano 16 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2013 Witam,Tydzień temu pierwszy raz nałożyłem na swojego Peugeota 207 (srebrny) oto ten wosk FinishKare 1000P Hi-Temp Paste Wax (tester) oczywiście najpierw: - mycie ręczne dwa razy szamponem AUTOMAX z woskiem - następnie glinkowanie Valet pro żółta - potem umyłem samochód jeszcze raz tym samym szamponem - dokładnie osuszyłem - za pomocą aplikatora gąbkowego magsa nałożyłem FinishKare 1000P Hi-Temp Paste Wax (tester) po około 5 min spolerowałem ręcznikiem z tesco TOPDRIVE Lakier bardzo ładnie wyglądał i był gładki i śliski Po tygodniu umyłem samochód i osuszyłem ręcznikiem z MF i mam wrażenie że lakier stracił na blasku i śliskości jaka może być tego przyczyna ? Spokojnie, u mnie na dwóch autach leży i też już potraciły na śliskości. Jednak odpychają wodę dalej i kropelkują jeszcze całkiem git. Zauwazyłem, że lubi się zapychać ten wosk. Także po porządnej ulewie i jak to zaschnie to potem porządnie umyj auto i odżywa wosk
samtive Opublikowano 7 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2013 a czy ten wosk daje coś do wyglądu lakieru ? głębię czy coś innego ?
kamilgt Opublikowano 7 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2013 samtive, Przeczytałeś ten temat i nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, tak?
samtive Opublikowano 7 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2013 nie do końca,jedni mowią inaczej,drudzy inaczej
luq92 Opublikowano 7 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2013 samtive, na moim lakierze dodaje nieco szklistości. Nie wiem jaki kolor wozu masz, ale na moim jasnym i taty srebrnym metaliku dodaje troszkę weetu.
samtive Opublikowano 7 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2013 mam zamiar na niebieskim i czerwonym akrylu,to może coś tam on podratuje a w końcu jak on się lubi z black hole ?
luq92 Opublikowano 7 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2013 samtive, BH nie mam, ale z tego co zasłyszałem i pomagałem jednemu użytkownikowi przez PW, to gdy odstawił BH wosk zaczął spełniać swoją rolę. Na BH w ogóle nie kropelkował.
blaszczu Opublikowano 7 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2013 a czy ten wosk daje coś do wyglądu lakieru ? głębię czy coś innego ? Moim zdaniem najlepiej się sprawdza na kolorach takich jak srebrny czy biały. Ja go stosuję raczej na jasnych lakierach
Driv3rrrr Opublikowano 7 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2013 Zgadza się. U mnie leży na srebrnym, leżał na ciemnym. Sreberko dostaje super połysku. Ciemny bez szału, na pewno głębi koloru nie polepsza.
danielek. Opublikowano 7 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2013 Na moim srebrnym lakierze FK wygląda neutralnie gdyby nie kropelki uznał bym że go nie ma Bez porównania jest weet np po Lusso czy DJ light fantastic.
samtive Opublikowano 7 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2013 brava dopiero w sierpniu dostanie korekte (granatowy akryl) i dlatego nie chciałbym się za bardzo spuszczać nad woskiem na niej teraz,a chciałem ją zabezpieczyć na wyjazd tym finish kare,no ale jeśli mowicie że nie za bardzo to ok dzięki za odpowiedzi
Sandro Opublikowano 7 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2013 Jeśli chcesz ZABEZPIECZYĆ to to jest produkt dla Ciebie. Wygląd to może sprawa dyskusyjna, ale ochrona zakieru jest na wysokim poziomie.
danielek. Opublikowano 7 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2013 Zabezpiecza bardzo dobrze,chodzi o to że nie można się po nim spodziewać weet look/u tak jak po naturalnym wosku
lu5asz Opublikowano 8 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2013 Wszystko super hiper ale dlaczego FK zniknal z maski w dwoch samochodach,ktore woskowalem? Na pozostalych elementach siedzi
g.pajak Opublikowano 8 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2013 lu5asz, może rozpoznaje że to maska i schodzi... może masek nie lubi ...a tak na poważniej stawiał bym na temperaturę od silnika
faraon3021 Opublikowano 8 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2013 ...a tak na poważniej stawiał bym na temperaturę od silnika Tylko FK nie boi sie wysokiej temperatury Dlatego jest polecany na felgi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się