Carire Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2012 gary, chyba że 2 warstwy plus felgi na bogato poszło a tak to sensu nie ma aż tyle nakładać
FSO-Team Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2012 Założyłem że -Zadający pytanie nie ma dużego doświadczenia -auta nie miały korekty -ipa zamiast odpowiedniego cleanera -nie każdy na małego hatcha- są suy, limuzyny, kombi ect. -kolor też ma znaczenie( + słabe oświetlenie) i przy tych założeniach norma to właśnie 10 - 15 gram. Ja na jasnego suva potrzebuje 11g ( maska, i klapa tył dwa razy). Przy jednej warstwie może bym wyciągnął 8-10 gram. Na hatchbacka może 7-8. A Hi tempem smalcowałem dopiero kilka razy. A FK to jakby nie patrzeć srednio-niska półka. To nie s albo z, że nakłada się mityczne 2-3 gramy
gary Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2012 -IPA zamiast odpowiedniego cleanera A jakie to ma znaczenie, jeżeli mówimy o ilości wosku? -kolor też ma znaczenie( + słabe oświetlenie) pierwsze słyszę. Do tego wszystkiego zaleca się jak najcieńszą warstwę. Więc po co woskować na bogato? A FK to jakby nie patrzeć srednio-niska półka. To nie s albo z, że nakłada się mityczne 2-3 gramy To nie ma, aż tak dużego znaczenia.
Koli_7 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2012 To nie s albo z, że nakłada się mityczne 2-3 gramy Mi na TT schodzi około 2-3 gram FK, zymola 1-1,5 gram.
FSO-Team Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2012 Do tego wszystkiego zaleca się jak najcieńszą warstwę Więc po co woskować na bogato? Woskowanie na bogato wynika nie z tego że ktoś ma taką ochotę tylko że niema zwyczajnie technicznej możliwości ograniczenia grubości warstwy. Na ciemnym widać mgiełkę, widać grubość warstwy, można manewrować i na prawdę kłaść mega cienko, a jak np "sreberka" nie oświetlisz dokładnie to ciężko stwierdzić gdzie jest za grubo i skąd można zebrać i rozetrzeć. Akurat po hi tempa nie daje cleanera to nie wiem, ale cleaner pod wosk naturalny ułatwia pracę przez to że dogłębnie oczyszcza i pozostawia lakier nienagannie " śliski" To nie s albo z, że nakłada się mityczne 2-3 gramy Mi na TT schodzi około 2-3 gram FK, zymola 1-1,5 gram. świetne wyniki! ale nie woskujesz aut od wczoraj... doświadczenie Pany
gary Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2012 FSO-Team, wszystko ok, ale 10-15gram to dużo za dużo i tyle w temacie
FSO-Team Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgadzam się że za dużo i oczywiście należy dążyć do zmniejszania tych wartości ( koszt zakupu wosku- starcza na dłużej, łatwość docierania, parametry wytrzymałościowo/wizualne warstwy LSP). EOT
Kubz Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2012 Mógłby ktoś wrzucić zdjęcie z 10-15g wosku na lakierze przed spolerowaniem? Przecież to grubaśna warstwa. Przy polerowaniu ilu fibr trzeba użyć? Bo wątpię, że jedna "zje" 10-15g wosku.
FSO-Team Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2012 ja też wątpie ale tu nikt nie mówi o szmalcowaniu 15 gramami tylko o orientacyjnej liczbie potrzebnej do oszacowania. Kwestię ilości wosku i wpływu CZYNNIKÓW na tą ilość wyjaśniliśmy w kilku postach wcześniej, uzyskując jakiś KONSENSUS. Można też dodać ze Aplikatory też chłoną, niektóre mniej niektóre bardziej. Strzelam że około 0,5:1 zostaje w gąbeczce Może teraz warto zauważyć fakt że gdy się próbuje oszacować jakąś wartość to zostawia się zawsze jakiś bufor/zapas oraz konkretne wartości podaje się w dosyć szerokich przedziałach. Zawsze lepiej żeby zostało niż ma być ZONK. Bo ktoś sobie wyliczy że skoro pucha ma jakiśtam x gramów to przy zużyciu 3 gram obleci powiedzmy 100 aut. A tu się nagle okazuje że starczyło na 40 na przykład po na woskowanie przyjeżdżały same voyagery albo transportery. Mógłby ktoś wrzucić zdjęcie z 10-15g wosku na lakierze przed spolerowaniem? Przecież to grubaśna warstwa. Przy polerowaniu ilu fibr trzeba użyć? Bo wątpię, że jedna "zje" 10-15g wosku. fotka proszę bardzo
Kamyk Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2012 ale nie woskujesz aut od wczoraj... Ja woskowałem pierwszy raz 1000P dwa miesiące temu /łącznie może piąty bądź szósty raz woskowanie auta/ i na Miecia 190 zeszło mi tyle, że ledwo po testerze widać, że używany. Najwięcej FK to w aplikatorze zostało. Auto srebrne, woskowane w garażu oświetlanym LED z telefonu. Można? Można! Tylko trzeba się do tego przyłożyć. Ja robię tak, że jak wydaje mi się, że nie ma już wosku na aplikatorze to zaczynam woskować inny fragment. Zwykle okazuje się, że w aplikatorze jest jeszcze mnóstwo wosku. Wcześniej używałem tylko testerów Dodo. Na bazie tego doświadczenia mogę powiedzieć, że położenie cienkiej warstwy 1000p to łatwa sprawa. Pozdrawiam Kamyk
jeleniouchy Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2012 59ml, ale ile to jest gr(oszy)amów...to nie wiem Skoro już napisałem....czy ten środek: http://detailershop.pl/pl/p/Finish-Kare ... 118-ml/690 sprawdzi się jako cleaner pod 1000p ?? (nie bijcie jeśli było, ale wątek spuchł, a jedyne rzeczy jakie znalazłem to enigmatyczne numerki typu 218? 303? )
Piotrek Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2012 jeleniouchy, Krzysiek ale to nie jest cleaner Jak chcesz coś w testerze to mi kiedyś dobrze trzymał na PB Pro Polish, albo jak nie masz to tylko odtłuść IPĄ, FK nie jest zbyt wymagające podkładu.
jeleniouchy Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2012 Koledzy z DS powiedzieli że to JEST cleaner, na ich stronie podobnie widnieje że jest to cleaner : Lekkościerny cleaner z dodatkami wypełniającymi A PB PP niestety nie mają w testerze. Na wiosnę planuje ręczne Meg UC + ten FK Pad Glaze(może maszynowo) i na to 1000p
Piotrek Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2012 jeleniouchy, na DW w recenzji napisali, że to bardziej AIO, na lato będzie ok, trwałość aż tak się nie liczy
jeleniouchy Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2012 Myślę że na upartego już po samym Meg UC i IPA - 1000p ładnie by się trzymało, ale że to była paczuszka świąteczna, to i ten cleanerek(czy też jak mówisz AIO) się w niej zawarł
Mrcnsb Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2012 jeleniouchy, Krzysiek ale to nie jest cleaner Jak chcesz coś w testerze to mi kiedyś dobrze trzymał na PB Pro Polish, albo jak nie masz to tylko odtłuść IPĄ, FK nie jest zbyt wymagające podkładu. FK po PB PP trzymał mi... tydzień ? Nie wiem czemu, wszystko zgodnie ze sztuką robiłem. Po tym pro polishu lakier wydawał się lekko tłusty/wilgotny. Teraz spróbuję między to jeszcze IPA
jeleniouchy Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2012 A no właśnie, podobno 1000p nie lubi tlusciutkich cleanerow
Devdill Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2012 Mrcnsb, będąc szczerym trochę dziwi mnie to co przytrafiło się Tobie. Nie raz już pracowałem z PB PP i nie zdarzyło mi się aby cokolwiek tak krótko siedziało na lakierze włącznie z fk 1000p.
Piotrek Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2012 Mrcnsb, coś nie tak robisz, u mnie lakier po PB PP był tępy i tak fajnie skrzypiał.
Mrcnsb Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2012 No już drugi raz mi się tak przytrafiło z tym woskiem. Mam tester FK i PB. Najpierw dokładnie umyłem powierzchnię, potem glinkowanie i iron x, po czym jeszcze raz umyłem. Następnie PB na padzie z mikrofibry do wypracowania i przejazd MF na gotowo.Nałożyłem FK słoneczkiem i po kilkunastu minutach spolerowałem. I tym oto sposobem bo tygodniu praktycznie brak kropekowania i jakichkolwiek oznak wosku. Dzisiaj jeszcze raz spróbuję.
uki Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2012 Mrcnsb, przeczytaj jeszcze raz co napisałeś i popraw.
Ciastek Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2013 No to czas na kolejny news Felgi po 10kkm 7 miesiącach od wewnątrz Po umysciu z syfu i smoły i użycia Irona przentowały taki oto widok
dzinkins Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Jest to chyba najtrwalszy zawodnik do felg z wosków,selantów,hybryd itp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się