Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pod koniec grudnia mialem regenerowany fotel kierowcy w renomowanej firmie zajmujacej sie skorzana tapicerka. 

Minely 3 miesiące i takie o to cos zaczelo sie pojawiać..jutro mam zamiar zadzwonic i umowic sie na naprawę gwarancyjną. 

Chcialbym poznac wasza opinie co moglo pojsc nie tak i jakie ewentualne argumenty moge miec w celu wyegzekwowania naprawy gwarancyjnej.

Dodam, ze fotel okresie tych 3 miesiecy nie byl przeze mnie niczym czyszczony, a przejechalem moze 3-4 tyś km.

20220310_170134.jpg

20220310_170127.jpg

Opublikowano

Wydaje mi się, że szpachla obkurczyła się za mocno. Może za grube warstwowanie było robione- ciężko stwierdzić. Ja bym reklamował.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.