impex Opublikowano 10 Marca 2022 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2022 Witam, pod koniec grudnia mialem regenerowany fotel kierowcy w renomowanej firmie zajmujacej sie skorzana tapicerka. Minely 3 miesiące i takie o to cos zaczelo sie pojawiać..jutro mam zamiar zadzwonic i umowic sie na naprawę gwarancyjną. Chcialbym poznac wasza opinie co moglo pojsc nie tak i jakie ewentualne argumenty moge miec w celu wyegzekwowania naprawy gwarancyjnej. Dodam, ze fotel okresie tych 3 miesiecy nie byl przeze mnie niczym czyszczony, a przejechalem moze 3-4 tyś km.
RoBee Opublikowano 11 Marca 2022 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2022 A jak wyglądał fotel przed naprawą?
RoBee Opublikowano 14 Marca 2022 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2022 Wydaje mi się, że szpachla obkurczyła się za mocno. Może za grube warstwowanie było robione- ciężko stwierdzić. Ja bym reklamował.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się