Jump to content

Recommended Posts

  • Administrator
Posted

Macie jakieś doświadczenia z Lime Primem użytym na rotacji ? Jakie prędkości i pady ? LP jest oleisty wiec myśle że dośc fajnie może się nim pracować, ale chętnie posłucham opini i doświadczeń innych.

Posted

Ja nakładałem rotacją na miękkim waflowym padzie, prędkość 1000obr/min. Nie ma żadnych problemów z nakładaniem. Polecam

  • Administrator
Posted

Czyli nie zmieniałeś prędkości, tylko cały czas na jednej leciałęś ? Ile czasu mniej więcej na panel wychodziło ?

Posted

Prędkości nie zmieniałem, nie wiem czy tak jest dobrze czy źle ale nie zauważyłem żeby w czymś to przeszkadzało. Panel robiłem dosyć szybko, jedynie maskę dzieliłem na dwie części. Czekałem aż produkt zacznie delikatnie znikać i polerowałem.

  • 7 months later...
Posted

Odgrzebuje, bo też będe chciał smarować LP rotacją. Pacjentem bedzie roczny golf mojego taty, który od nowości jest traktowany zgodnie ze sztuką, ale widac że jakieś minimalne skazy czy pojedyncze swirle juz ma. Czy LP na czarnym waflowym padzie ABW mogę traktować jako taką mega lekką korektę-da to coś?

  • Administrator
Posted

LP na maszynie potrafi usunąć ślady po papierze 3000, wieć coś tam usuwa.

Posted

dobre samopoczucie nie jest złe :D. Tez nie chcę dać się zwariować i robić korekty prawie nowego auta czymś typowo ściernym więc myslałem, że przy cleanerowaniu coś ugryzę :o

Posted

Evo jak sie spotkamy kiedyś przy okazji to mi pokażesz ;)

 

Borek wjedź tłustym finiszem na auto, ile zdejmiesz? 0,5-1 mikrona? Potem lime prme maszynowo i nęziesz zadowolony. Przy okazji spędzisz miły dzień przy aucie, wprawisz się w maszynie i będziesza zadowolony z efektu, bo chyba o to w tym wszystkim chodzi.

  • Administrator
Posted

Na DW był nawet temat ze zdjęciami pokazującymi co może usunąć LP, ale nie moge nic znaleźć.

Posted

maq, thx

no całkiem konkretne defekty były i LP dało radę

Autor pracował zółtym-polishing padem więc widac w tym jest metoda na korektę środkiem teoretycznie do tego słabo się nadającym

  • Administrator
Posted

maq, nie,choć jak tutaj widać LP potrafi sporo usunąć.

Posted

Powiem Wam że jestem zaskoczony linkiem z DW. Tak się właśnie zastanawiałem nad jakimś one stepem po zimie bo wiadomo, kilka swirlów zawsze się zrobi.

Co usunie więcej, djlp czy scholl 40 lub megs 250?? Jeśli ddjp to rozumiem że na polishing padzie, a co z resztą??

  • Master
Posted
maq, nie,choć jak tutaj widać LP potrafi sporo usunąć.

A czy to nie jest przypadkiem tak, że tą 'sporą korektę' uzyskujemy jedynie dzięki padowi, a LP daje jedynie poślizg?

Posted

Można by sprawdzić używajac różnych padów (typu finishing), tez mnie te foty zaskoczyły powiem szczerze i jestem sceptyczny. Do tej pory używalem lime prime na niebieskim padzie 3m i jedyne co usuwal to hologramy po docieraniu fibra np żółtego korka.

  • Master
Posted
A jak to sprawdzisz ?

Nie wiem, ale pewnie trzeba by zrobić jakieś testy. Np. taki żółty pad razem no nie wiem, np. woda z ludwikiem :D lub było by dużo lepiej np. z olejem kokosowym. :D

  • Administrator
Posted
woda z ludwikiem lub było by dużo lepiej np. z olejem kokosowym.

 

Znajomy lakiernik twierdzi że koleś który go uczył wszystkiego finish robi samą wodą (sic!) na miękkiej gąbce. Z taką informacją spotkałem się też na DW więc może coś w tym jest :-]

  • Master
Posted
finish robi samą wodą (sic!) na miękkiej gąbce.

Czyli gdyby przyjąć, że sama gąbka (np. na wodzie) usuwa co nieco (a tak pewnie jest), to w praktyce stosując dowolne mleczka, cleanery i co tam jeszcze ślina na język przyniesie, zawsze ktoś powie, że dany produkt jest w jakimś stopniu ścierny. :D

Pozostaje nam więc jedynie zaufać producentowi, który mówi, że jego x produkt nie jest, lub jest ścierny :?: Kurcze, jak to więc stwierdzić doświadczalnie? Albo inaczej - po co to wogóle sprawdzać? Wystarczy zaufać?

  • Administrator
Posted

Oczywiście że ma ;) Faktem jest że o takiej korekcie LP jak na tym Subaru możnaby zapomnieć np na BMW albo VW.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.