Administrator Evo Posted July 1, 2010 Administrator Report Posted July 1, 2010 Macie jakieś doświadczenia z Lime Primem użytym na rotacji ? Jakie prędkości i pady ? LP jest oleisty wiec myśle że dośc fajnie może się nim pracować, ale chętnie posłucham opini i doświadczeń innych.
Sucre Posted July 1, 2010 Report Posted July 1, 2010 Ja nakładałem rotacją na miękkim waflowym padzie, prędkość 1000obr/min. Nie ma żadnych problemów z nakładaniem. Polecam
Administrator Evo Posted July 1, 2010 Author Administrator Report Posted July 1, 2010 Czyli nie zmieniałeś prędkości, tylko cały czas na jednej leciałęś ? Ile czasu mniej więcej na panel wychodziło ?
Sucre Posted July 2, 2010 Report Posted July 2, 2010 Prędkości nie zmieniałem, nie wiem czy tak jest dobrze czy źle ale nie zauważyłem żeby w czymś to przeszkadzało. Panel robiłem dosyć szybko, jedynie maskę dzieliłem na dwie części. Czekałem aż produkt zacznie delikatnie znikać i polerowałem.
Borek Posted February 10, 2011 Report Posted February 10, 2011 Odgrzebuje, bo też będe chciał smarować LP rotacją. Pacjentem bedzie roczny golf mojego taty, który od nowości jest traktowany zgodnie ze sztuką, ale widac że jakieś minimalne skazy czy pojedyncze swirle juz ma. Czy LP na czarnym waflowym padzie ABW mogę traktować jako taką mega lekką korektę-da to coś?
kanar Posted February 10, 2011 Report Posted February 10, 2011 Dobre samopoczucie drogi Borku, nic więcej
Administrator Evo Posted February 10, 2011 Author Administrator Report Posted February 10, 2011 LP na maszynie potrafi usunąć ślady po papierze 3000, wieć coś tam usuwa.
Borek Posted February 10, 2011 Report Posted February 10, 2011 dobre samopoczucie nie jest złe . Tez nie chcę dać się zwariować i robić korekty prawie nowego auta czymś typowo ściernym więc myslałem, że przy cleanerowaniu coś ugryzę
kanar Posted February 10, 2011 Report Posted February 10, 2011 Evo jak sie spotkamy kiedyś przy okazji to mi pokażesz Borek wjedź tłustym finiszem na auto, ile zdejmiesz? 0,5-1 mikrona? Potem lime prme maszynowo i nęziesz zadowolony. Przy okazji spędzisz miły dzień przy aucie, wprawisz się w maszynie i będziesza zadowolony z efektu, bo chyba o to w tym wszystkim chodzi.
lakikwap Posted February 10, 2011 Report Posted February 10, 2011 a może ultrafina lepiej przejechać. Ma ktoś może porównanie maszynowej korekty UF/ DJ LP ?
Administrator Evo Posted February 10, 2011 Author Administrator Report Posted February 10, 2011 Na DW był nawet temat ze zdjęciami pokazującymi co może usunąć LP, ale nie moge nic znaleźć.
lakikwap Posted February 10, 2011 Report Posted February 10, 2011 Evo, no ja tez szukałem i jakoś niemoge wpaść na taki temat.
maq Posted February 10, 2011 Report Posted February 10, 2011 To ten temat ? http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... ght=subaru
Borek Posted February 10, 2011 Report Posted February 10, 2011 maq, thx no całkiem konkretne defekty były i LP dało radę Autor pracował zółtym-polishing padem więc widac w tym jest metoda na korektę środkiem teoretycznie do tego słabo się nadającym
Administrator Evo Posted February 10, 2011 Author Administrator Report Posted February 10, 2011 maq, nie,choć jak tutaj widać LP potrafi sporo usunąć.
Sucre Posted February 11, 2011 Report Posted February 11, 2011 Powiem Wam że jestem zaskoczony linkiem z DW. Tak się właśnie zastanawiałem nad jakimś one stepem po zimie bo wiadomo, kilka swirlów zawsze się zrobi. Co usunie więcej, djlp czy scholl 40 lub megs 250?? Jeśli ddjp to rozumiem że na polishing padzie, a co z resztą??
Master kecav Posted February 11, 2011 Master Report Posted February 11, 2011 maq, nie,choć jak tutaj widać LP potrafi sporo usunąć. A czy to nie jest przypadkiem tak, że tą 'sporą korektę' uzyskujemy jedynie dzięki padowi, a LP daje jedynie poślizg?
Administrator Evo Posted February 11, 2011 Author Administrator Report Posted February 11, 2011 A jak to sprawdzisz ?
kanar Posted February 11, 2011 Report Posted February 11, 2011 Można by sprawdzić używajac różnych padów (typu finishing), tez mnie te foty zaskoczyły powiem szczerze i jestem sceptyczny. Do tej pory używalem lime prime na niebieskim padzie 3m i jedyne co usuwal to hologramy po docieraniu fibra np żółtego korka.
Master kecav Posted February 11, 2011 Master Report Posted February 11, 2011 A jak to sprawdzisz ? Nie wiem, ale pewnie trzeba by zrobić jakieś testy. Np. taki żółty pad razem no nie wiem, np. woda z ludwikiem lub było by dużo lepiej np. z olejem kokosowym.
Administrator Evo Posted February 11, 2011 Author Administrator Report Posted February 11, 2011 woda z ludwikiem lub było by dużo lepiej np. z olejem kokosowym. Znajomy lakiernik twierdzi że koleś który go uczył wszystkiego finish robi samą wodą (sic!) na miękkiej gąbce. Z taką informacją spotkałem się też na DW więc może coś w tym jest
Master kecav Posted February 11, 2011 Master Report Posted February 11, 2011 finish robi samą wodą (sic!) na miękkiej gąbce. Czyli gdyby przyjąć, że sama gąbka (np. na wodzie) usuwa co nieco (a tak pewnie jest), to w praktyce stosując dowolne mleczka, cleanery i co tam jeszcze ślina na język przyniesie, zawsze ktoś powie, że dany produkt jest w jakimś stopniu ścierny. Pozostaje nam więc jedynie zaufać producentowi, który mówi, że jego x produkt nie jest, lub jest ścierny Kurcze, jak to więc stwierdzić doświadczalnie? Albo inaczej - po co to wogóle sprawdzać? Wystarczy zaufać?
bąku Posted February 11, 2011 Report Posted February 11, 2011 A czy przypadkiem twardość lakieru nie ma tu znaczenia
Administrator Evo Posted February 11, 2011 Author Administrator Report Posted February 11, 2011 Oczywiście że ma Faktem jest że o takiej korekcie LP jak na tym Subaru możnaby zapomnieć np na BMW albo VW.
Sucre Posted February 11, 2011 Report Posted February 11, 2011 Ponowie pytanie: jaki one step najlepszy po zimie??
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now