SJake Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2010 Auto: Hodna Civic Lakier: Dark Blue Metallic Czas pracy: 37h Asortyment: Przygotowanie: - Dimmer 1:15 - VP Neutral PH Snow Foam - VP Citrus Glue&Tar Remover - Szampon Lulu Shine - Gąbka SONAX - Glinka Sonus - Lubrykant Lulu Shine - Taśma 3M 3434 - Folia malarska - gruba Polerowanie: - 3M Fast Cut + - 3M Yellow - 3M Ultrafina - Pady 3M (Zielony, Żółty, Niebieski) - Inspect spray - Płatki ścierne Festool (MATADOR) - Płatki ścierne 3M Wykończenie: - Dimmer 1:30 - Szampon Lulu Shine - Sonus Paintwork Cleaner - PB Black Hole - Zaino Z-2 Pro - Ultimate Quik Detailer - Żel Sonax Plastiki - Nielsen Brillance + mikro, aplikatory, pady w ilościach hurtowych. Auto przyjechało "czyste": Po wymyciu ze smoły, żywicy i wyglinkowaniu - kontrola pod lampą: Oklejenie: Kontrola "How much..." - jak widać nie było jak zaszaleć Próby "Kakoj towar to use": I wyszło tak: Foto, moze nie rewela... ale cóż - amatorka
senz Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2010 Patrząc na zdjęcia wyszło bardzo ładnie. Ale brakuje mi kilka zdjęć lakieru po polerce Napisz, jaką kombinacją past i gąbek robiłeś i jak Ci się pracowało na lakierze hondy, i ile ściągnąłeś lakieru ? Pozdrawiam senz
SJake Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2010 Pojechałem standardowo systemem 3M FC+ - zielona gąbka => Zolty korek - żołty wafel 3M => Ultrafina - niebieski wafel (miejscami). Sciągnąłem od 5 do 10 µm. Wrzuciłbym więcej zdjęć, ale nie zrobiłem.
Artur Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2010 Sciągnąłem od 5 do 10 µm. To chyba sporo jak na jeden raz??
SJake Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2010 Artur, Policzyłem z górką może troszkę, bo wliczam w to szlif płatkami głębszych rys Nie wiem czy to sporo. Na elementach i miejscach gdzie nie były używane płatki miernik pokazał różnice 1-2µm - ale ja takie wyniki uważam za granice błędu pomiarowego.
Artur Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2010 Z tego co co pamiętam, to Julian kiedyś pisał, że stara się nie zdejmować więcej niż 2-3µm, dlatego napisałem że 10µm to dużo.
julian Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2010 10 to duuuużo. nawet z papierem, to sporo. zwłaszcza, że jak pokazałeś, na aucie jest mało lakieru. swoją drogą, coś mi się wydaje, że masz trochę rozkalibrowany miernik, bo na tych civic-ach uśrednione pomiary są między 105 a 125mikronów. badałem to na kilku autach, więc sądzę, że ten egzemplarz nie jest wyjątkowy.
SJake Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2010 julian, Ten civic był już polerowany wcześniej przez "specjalistów". Miernik kalibruje zawsze przed przystąpieniem do pomiarów. (przed rozpoczęciem pracy) Te 10 mikronów to w miejscach przy głębokich rysach - pomiar wykonywany tak "mniej więcej" bo wiadomo, ze nie wceluje się dokładnie w to samo miejsce. (Z lewej koło rysy 90mikronów, po prawej miałem już 81 - i weź coś tu mierz i szlifuj Dla uściślenia - sciągnąłem 1-2um gąbką. Płytsze zadrapania 3-7um. Przy wtrąceniach doszedłem miejscowo do 10um. Panowie no chyba nie zjebałem ???
Administrator Evo Opublikowano 30 Czerwca 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2010 SJake, jak wrażenia z połączenia Blackhole i Z2 ?
julian Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2010 nie, aż tak źle nie jest;) jeśli auto było polerowane wcześniej, to faktycznie przez szalonych profesjonalistów, jak można tyle zdjąć z auta...na płytsze zadrapanie musisz dojść do 4-5mikr. i będzie idealnie, poza tym spoko
fernando Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2010 No to różnie jest z tymi Civicami. Ja się jeszcze nie spotkałem z żadnym UFO, który miałby lakieru więcej niż 110 mikronów, a tematem naprawdę się interesuje... Co nie znaczy, że podważam zdanie i doświadczeniejuliana
SJake Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2010 Blackhole i Z2 ? Daje radę Z-2 z dopalaczem musi tylko dobrze wyschnąć... (1h w ciepłym i suchym miejsci) W przeciwnym razie jest ciężki do dopolerowania. julian, Ktoś przyszlał - odelżenie auta na maxa
julian Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2010 fernando, akurat ostatnio miałem okazję rozmawiać z kilkoma osobami z civicklubu na temat lakierów i wszyscy mają podobnie. hmm, jutro będę się widział z właścicielem UFO TypeS z 2009, zobaczymy, co tam wyjdzie, ale właściciel jak kupował, to mierzył i wychodziło mu właśnie między 110 a 120. ale zawsze mogę mu zebrać z 15, żeby spełniał normę co nie znaczy, że auto z różnych roczników nie mogą się różnić jeśli chodzi o grubość powłoki, moj cif, produkowany w turcji nie ma nigdzie więcej niż 105 np...
fernando Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2010 co nie znaczy, że auto z różnych roczników nie mogą się różnić jeśli chodzi o grubość powłoki, moj cif, produkowany w turcji nie ma nigdzie więcej niż 105 np... Mama jeździ UFO 2008 i tam właśnie grubość powłoki lakieru nie przekraczała 110 mikronów (dokładność miernika to jakieś 5 mikronów, ale nie o to chodzi). Ale jak pisałem wcześniej - może mają taki duży rozrzut i ja akurat na takie trafiam...
Gość Opublikowano 2 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2010 Widzę duża różnicę po samym wyglinkowaniu,ciekawe czy u mnie była by róznica na jasnym metaliku(oliwka) .Kupiłem tak na próbe w sklepie skrachx remove za 20zł na rysy i wogóle ręcznie nie działa. Wosk z żółwikiem do metalicu bardzo fajny do rozprowadzenia. czy po samej glince jest widoczna róznica w czystości samego lakieru i np pózniej UC na to.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się