daniel87 Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2022 @Good Stuff niestety bez dowodu zakupu reklamacja nie do rozpatrzenia. Takie procedury. Info po napisaniu na ww. e-maila.
rrthc Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Aha. Ja też nie mam paragonu. Czyli @Good Stuff chce ale nie może.
daniel87 Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Trochę patowa sytuacja, ale ostatecznie temat rozwiązany pozytywnie. Będzie wymiana produktu na nowy.
rrthc Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2022 U mnie to samo. Mimo braku paragonu przyślą nowy. Stary poprosili żeby zapakować i oddać kurierowi.
Dystrybutor Good Stuff Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Cześć, z moich informacji wynika, że w drodze wyjątku wszystkie zgłoszenia zostały rozpatrzone pozytywnie (nie wymagaliśmy dowodu zakupu) i nowe butelki zostały już do Was wysłane. Jeśli jest inaczej proszę o informacje.
D@ViD Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2022 To i ja dołączę do tego szanownego grona
rrthc Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Ja dziś odebrałem nowy od kuriera. Jutro jak pogoda pozwoli to test będzie na "śfagrowym " peugocie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się