Puch Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 Cześć, Wreszcie po sesji chwila wolnego, to postanowiłem wypróbować nowo zakupioną maszynę oglądałem filmiki, czytałem poradniki, itp. Teraz pora na Wasze spostrzeżenia. Zrobiłem kreskę na BP, żeby widzieć czy pad się obraca. Umyłem maskę, wyglinkowałem, itp. Trzy kropki pasty na pad i jazda. i tu duże zdziwienie - pad baaardzo łatwo zatrzymuje się, tzn. przestaje się kręcić. Nie mogę totalnie naciskać maszyny, a nawet muszę ją lekko unosić, żeby gąbka się obracała. też tak macie ? druga sprawa - jak "przyrzepiacie" pada na BP ? od środka, zewnątrz, centralnie ? *** Użyłem na początek "regeneratora lakieru" SONAXa, bo jeszcze moje pasty nie doszły. Starł matujące ryski, ale tych głębszych nawet nie tknął, ale to słaba pasta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aro_77 Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 A na jakim biegu pracowales na 5-6 spokojnie mozna docisnac lekko maszyne i pad powinien sie obracac. Ja na 3 biegu rozprowadzam paste szybkimi ruchami po czym przyspieszam do 5,5 i jade Link to comment Share on other sites More sharing options...
yesfan Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 druga sprawa - jak "przyrzepiacie" pada na BP ? od środka, zewnątrz, centralnie ? ale o co chodzi? Pad powinien być większy od BP i przyczepia się go centralnie, niektóre maja nawet odpowiednie wgłębienie dzięki któremu można go łatwo wycentrować. Ale chyba chodziło o coś innego - domyślam się nawet o co Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puch Posted June 28, 2010 Author Report Share Posted June 28, 2010 na jakim biegu pracowales na 5-6 spokojnie mozna docisnac lekko maszyne i pad powinien sie obracac. Ja na 3 biegu rozprowadzam paste szybkimi ruchami po czym przyspieszam do 5,5 i jade Rozprowadzałem na 2, później kilka ruchów na 4, a potem na 6. Ale trzeba uważać nawet na wysokich biegach, żeby nie dociskać prawie w ogóle. ale o co chodzi? Pad powinien być większy od BP i przyczepia się go centralnie, niektóre maja nawet odpowiednie wgłębienie dzięki któremu można go łatwo wycentrować. To to rozumiem, i tak mam. Miałem na myśli to, że zaczynacie go przyrzepiać np. na środku i potem na boki, bo miałem wrażenie, że gąbka pracowała raczej środkiem niż całą powierzchnią *** Chyba zaczynam rozumieć, czemu lepiej rotacyjną ze stabilizacja obrotów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xeper Posted July 1, 2010 Report Share Posted July 1, 2010 Chyba zaczynam rozumieć, czemu lepiej rotacyjną ze stabilizacja obrotów Taka po prostu jest uroda Dual Action - maja wyreczyc w machaniu lapa a jednoczesnie byc odporne na niewlasciwe uzytkowanie. Niemniej moj DAS6 na 5i6 biegu pozwala na dosc mocne docisniecie pada, zarowno polishing i finishing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puch Posted July 1, 2010 Author Report Share Posted July 1, 2010 Jednak kwestia obeznania i zaznajomienia z polerka. Już sobie radzę lepiej Dzisiaj bawiłem się z padem finishing i śmigał aż miło Link to comment Share on other sites More sharing options...
juventinio2603 Posted March 7, 2011 Report Share Posted March 7, 2011 Witam, kupiłem DAS-6 i jestem w ciężkim szoku, rączka którą się wkręca z jednej strony wyrobiła gwint pracowałem z rączką może 3-4dni a poźniej dociskałem już na "głowie" polerki. Jestem w szoku, rączka od samego początku się wykrecała i wypadała ale żeby gwint zepsuć Ogólnie to fajna maszyna, dobrze się pracuje gdyby tylko nie ta rączka. W sumie już jej nie będę używał ale sam fakt. Chyba nawet nie będę tego reklamował bo szkoda czasu, tak zastałbym bez maszyny na kilka dni Link to comment Share on other sites More sharing options...
yukon Posted March 7, 2011 Report Share Posted March 7, 2011 miałem identyczny przypadek. gwint jest za krotki. ucinasz śrubę i nakręcasz nakrętkę na gwint od rączki. wtedy gwint dochodzi do końca i jest wszystko ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomeq631 Posted April 17, 2011 Report Share Posted April 17, 2011 Żeby nie zakładac nowego tematu zapytam tutaj: A jak z awaryjnoscią jest tych polerek???Czy zepsuła sie komus??? Czy lepiej kupic sim 180??? Czy są wytrzymałe??? A i jeszcze jedno jakiej onę są produkcji???Chińskiej??? I czy też warto kupowac zestaw od MrCleaner-a ten z padami i pastami czy lepiej kupic samą polerkę i kupic pady i pasty np. 3M??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted April 17, 2011 Administrator Report Share Posted April 17, 2011 I czy też warto kupowac zestaw od MrCleaner-a ten z padami i pastami czy lepiej kupic samą polerkę i kupic pady i pasty np. 3M??? Kalkulator i oferta 3M do ręki i liczysz Link to comment Share on other sites More sharing options...
m1chal Posted May 19, 2011 Report Share Posted May 19, 2011 zakupilem das6 pro i w komplecie mam BP 125mm i 150mm... te BP są coś warte? czy musze je zmieniać na "lepsze"? do zestawu warto dokupic BP flexipads 75mm nie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aro_77 Posted May 19, 2011 Report Share Posted May 19, 2011 Tylko pamiętaj że BP do DA jest inne niż do rotacji. Te co dostałeś są jak najbardziej ok. Dokup sobie: http://www.mrcleaner.pl/tarcza-mocujaca ... p1096.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
m1chal Posted May 19, 2011 Report Share Posted May 19, 2011 aro_77, no wlasnie te dokladnie chcialem dokupic rozumiem ze gabki i 75 i 80mm bez problemow na tego BP nie? bo to ledwo co roznica jest miedzy nimi Link to comment Share on other sites More sharing options...
aro_77 Posted May 19, 2011 Report Share Posted May 19, 2011 80mm lepiej (a 85-90 jeszcze lepiej) bo rancik bezpieczeństwa zostanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanquisz Posted June 8, 2011 Report Share Posted June 8, 2011 Czy to normalne, że na niższych biegach polarka sie w ogóle nie kręci, gdy trzymamy pad? Mam dziwne wrażenie, iż moja sztuka jest baardzo słaba. Na 6biegu, gdy lekko dociskam do lakieru znacznie opadają obroty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuflik Posted June 8, 2011 Report Share Posted June 8, 2011 zy to normalne, że na niższych biegach polarka sie w ogóle nie kręci, gdy trzymamy pad? Normalne.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now