Skocz do zawartości

Pierwsze woskowanie


Gość Salah Ah-Din

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Pierwszy raz będę woskował auto [ Czarna perła , 2006 rok , nie zniszczony ] więc mam troszkę pytań : )

 

- po przeczytaniu paru wątków wybrałem

SONAX Xtreme Wax 1 full protect - twardy wosk pełna ochrona + gąbka GRATIS

sonax_xtreme_wax_1_full_protect_s.jpg

 

ściereczka

416241.jpg

 

czy to dobry wybór do takiego lakieru ?? na początek

 

- robię to pierwszy raz więc jestem zielony w tym temacie. Co jeszcze potrzebuję do kompletnego umycia auta i nałożenia tego wosku [ nie posiadam polerek mechanicznych]

 

- Jak to się powinno prawidłowo wykonywać

 

jest tu gdzieś jakiś tutorial albo mały help jak to się wykonuje

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za konstruktywne podpowiedzi :)

 

na tym forum nie znalazłem ale tu jest fajnie opisane :

 

http://www.206club.net/showthread.php?t ... mycie+auta

Kuflik:Pod powyższym linkiem są same bzdury, proszę nie kierować się tymi instrukcjami podczas mycia auta.

 

może komuś się przyda co dopiero zaczyna zabawę z woskowaniem

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W podanym linku są same głupoty.

np:

Do usuwania tego typu zarysowań niezbędne są środki, których działanie polega na rozpuszczaniu lakieru i "przeniesieniu go na miejsce zarysowane.

To jest piękne:D

 

Po umyciu auta wycieramy je szmateczkami z materiału ircha
Ircha i lakier to kiepskie połączenie, jedynie przy kładzeniu na lakier, do wycierania wody: NIE!

 

środek należy nakładać gąbką, a polerować i ścierać - watą. Zwykłą watą dostępną w każdej aptece.
Super metoda! A nałożony lakier spoleruj mocherowym beretem od babci, następnie pastą do butów wysmaruj opony i wszystkie plastiki. Na dopełnienie super efektu posmaruj olejem kujawskim deske rozdzielczą, efekt lepszy niż po Plaku!