krzysztofwierzbicki1996@gm Opublikowano 5 Października 2020 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2020 Cześć. Jakiś czas temu zmieniłem swojego 20letniego opelka na nowego, młodszego o lat 10. Z racji tego, że jestem nim zafascynowany i nie ma nawet 100 tyś przebiegu postanowiłem o niego dbać jak najlepiej. Zacząłem się coraz to bardziej i bardziej zagłębiać w kwestie AutoDetailingu, mimo to nadal jestem zielony jak .. stąd też mój post. Zakupiłem mnóstwo produktów do czyszczenia, pewnie niesłusznie i niepotrzebnie aż tyle sprzętu jak na laik, ale są to produkty takie jak: SHINY GARAGE PINK APC RR CUSTOMS TIRE & RUBBER CLEANER MAC SERIEN PRICKBORT NA SMOŁE ALLEGRINI GO-GO INSECT SHINY GARAGE D-TOX DODO JUICE LIME PRIME IPA COLLNITE 476s ADBL QD1 MEGUIARS PERFECT CLARITY GLASS CLEANER GLINKA WORK STUFF SPOT CLAY BAR RAIN-X Mieszkam w bloku także myję auto na myjni bezdotykowej. Chciałbym nawoskować auto, wykorzystując zakupione przeze mnie produkty, dlatego proszę o wiele rad. Postanowiłem, że najpierw dokładnie umyję auto. Czy powinienem zacząć od naniesienie na samochód PRICKBORTA na smołę, potem ALLEGRINI INSECT i nanieść na to aktywną pianę, aby sobie to wszystko zleciało? Następnie spłukać samochód i przystąpić do mycia na dwa wiadra (czy SG pink apc będzie dobre)? Następnie po umyciu i spłukaniu, zacząc deironizację D-TOXem, a potem znów na niego piana i spłukanie? Czy kolejnym krokiem jest osuszeniem auta i nałożenie na niego cleanera od dodo, przetarcie i popsikanie IPĄ ? Czy dopiero na tak przygotowane auto powinienem zacząć nakładać wosk? Czy po ukończeniu pracy nakładania wosku mogę popsikać na lakier QD1 dla trwalszego efektu? Poza tym pytania również dla mnie bardzo ważne. Wspominałem o nakładaniu aktywnej piany na samochód, jednakże nie posiadam pianownicy ręcznej, czy powinienem ją zakupić i jakąś aktywna pianę od ADBL czy jeśli korzystam z myjni X-CAR i jest tam pianownica, to będzie ok? W jakich warunkach powinienem udać się na myjnie (w sensie temperatu