Skocz do zawartości

Początki detailingu


arlid

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie znam się w ogóle na temacie detailingu, lecz chciałbym pojąć przynajmniej co nieco z tego tematu. Przygotowałem sobie listę produktów , które wydaje mi się, że powinienem posiadać wraz z jakąś małą listą pytań. Starałem się znaleźć na nie odpowiedzi nie tylko na forum i w niektórych przypadkach do pytań dołączam jakieś swoje sugestie. Jeżeli ktoś pomógłby rozwiać ewentualne wątpliwości, coś doradzić itd. to będę wdzięczny za pomoc.

W przypadku niektórych produktów załączam linki, starałem się używać odnośników do strony głównej, lub pierwszych "poważniejszych" z Google 🙂

Lista produktów:

ADBL SOFT INTERIOR PAD

Nie wiem czy dobrze myślę, ale może się przydać do nakładania jakieś pasty, kremu czy czegoś podobnego 🙂

ADBL TOCKLER APLIKATOR MIKROFIBROWY MIKROFIBRA

Pomyślałem, że nada się do "smarowania" wnętrza, bo to chyba ma taką jakby kieszonkę n włożenie fragmentu palców.

ADBL SHAKER HDPE 500ML / WORK STUFF BOTTLE 750ML

Przydałaby się jakaś butelka do rozrabiania tych specyfików (o ile są koncentratami). Pytanie, która jest "lepsza". ? Zauważyłem, że Work Stuff posiada miarkę , a ADBL chyba nie. Ewentualnie myślałem o kpieniu kubeczka z podziałką, bo to też raczej jakiś marginalny koszt. Pozostaje też pytanie o jak dobrze nazwę atomizer - ten "psikacz" - czasem jak coś kupię to niby ustawiam na mgiełkę, a to się leje jak strumień, albo w ogóle kapie i cieknie. Jak się domyślam jest to wina tego spryskiwacza, bo raczej nie produktu.

ADBL ROUND DETAILING BRUSH (17MM / 25MM /31MM)