toka Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Witam, jednak zacząłem renowacje lakieru od mojej białej Altei z 2006 roku, były na niej nalepki, zostały ściągnięte i wyczyszczony lakier z kleju i td. poprzez polerowanie, jakiś znajomy to robił ale jak dokładnie to wyglądało to nie wiem.. Autko nigdy nie było myte na myjni automatycznej ali koliste zarysowania są.. Autko dokładnie wymyłem wraz z czyszczeniem środka i glinowaniem - czas 6 godzin, następnie przystąpiłem do czyszczenia lakieru produkem SwirlX... I jestem załamany... przez 50-60 minut wcierałem w 2/6 maski środek, w sumie chyba z 15-20 kropel poszło na pada megsa żółtego ( generalnie to zaczynam się zastanawiać na ile aut taka butelka SwirlX starcza..??) , z lakieru zniknęły co prawda koliste zarysowania ale nie tak jak bym się tego spodziewał... przez 50 minut 2/6 maski ... na dziś odpuściłem, chyba musze skombinować skądś polerke.. teraz pytanie czy może to być polerka taka za 120 zł bez regulacji obrotów, taka typowa polerka co w hipermarketach sprzedają czy pożyczać makite od kolegi..?? Nie spale lakieru? Stan lakieru przed polerowaniem : Po 20 minutowej korekcie ( ten kawałek maski po lewej strone robiony SwirlX, po prawej bez użycia produktu) : Stan lakieru - błotnik ( zrobiłem na błotniku bo było najlepiej widać rysy w tym miejscu przy takim oświetelniu jakim dysponuje ) Stan lakieru po korekcie( po lewej stronie maski użyty SwirlX) : Tutaj patrząc na zdjęcia korekta jest po prawej stronie i z dołu, lewa, góra - bez korekty Co myślicie? Tak ma być przy ręcznej korekcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro00 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Co myślicie? Tak ma być przy ręcznej korekcie? Zacznijmy ode tego że polerki nie da się zrobić ręcznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Obawiam się ,że bez polerki nie osiągniesz zadowalającego rezultatu. Pewnie, sporo uda Ci się wyciągnąć ale do ideału zawsze będzie sporo brakować. Polerkę bez regulacji obrotów sobie lepiej odpuść. Pożycz Makitę. Ja pierwsze auto robiłem właśnie Makitą i nie spaliłem. Wcześniej poczytaj sobie http://www.detailer.pl/. Mi dużo pomogło. Powodzenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kylo Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Za 120 zł plus przesyłka możesz kupić na allegro rotacje Eurotec z regulacją obrotów. Na pewno nie jest to szał, ale myślę że amatorsko można nią podziałać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 3 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 toka, zapożycz się i kup chociażby Kestrel DAS6 pamiętaj, ze polerka to połowa sukcesu (maszyna). Potem zaczynaja się wydatki na pady... (czemu motocykl wykosztował mnie 36 tysi, jak sam motór kosztował 29... aha, ubezpieczenie 2 tysie, alarm 0,7 tysia, ubranie 3,5 tysia...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toka Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 zapożycz się i kup chociażby Kestrel DAS6 Pożyczam polerke makite od kumpla, jutro zaczynam zmagania i zdam relacje jak skończe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro00 Opublikowano 3 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Najwyższa pora Tylko nie przypal lakieru i nie jedź na sucho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toka Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Najwyższa pora Tylko nie przypal lakieru i nie jedź na sucho. No mam nadzieję że nie przypale Na sucho, tzn..?? [ Dodano: 3 Maj 2010, 17:58 ] No i dupa.. Okazało się że kumpel sprzedał makite i pożyczył mi jakąś Hanseatic HS-W z regulacją obrotów z wytartymi już i używanymi padami... Pady są zabarwione na niebiesko.. po bokach trochę postrzępione.. Da się je ewentualnie jakoś wyczyścić?? Powiedzcie czy się w ogóle za to brać taki sprzętem bo nie chciałbym zniszczyć auta.. [ Dodano: 3 Maj 2010, 20:49 ] pomoże ktoś?? Używać tej polerki czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toka Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Autko prawie całe gotowe, zostały jeszcze tylko wnęki, czyli progi wewnętrzna i tp., poza tym autko zrobione Swirlem na maszynie, później ręcznie cleaner DJ LP i wosk, tyle że problem jest w tym że wosk był dziś nakładany a na polku było tylko 10 C... Dużo tego wosku poszło, próbowałem nakładać rękami tak jak mi doradzaliście w innym temacie ale wtedy tego wosku strasznie dużo schodziło.... Kurcze nie wiem jak ten wosk nakładać.. Nie da się go tak nałożyć jak pokazane jest na filmikach które ktoś wstawił w innym moim poście, tam pięknie się nakłada i ładnie się rozprowadza wosk a u mnie zaraz "przestawało się nakładać" nie robiła się taka ładna powłoka z mazi woskowej Może ktoś zademonstuje jak nakładać wosk dodo juice hard candy..? Jutro dokończe progi i zrobie zdjęcia, efekt jak dla mnie wystarczający Narazie czas pracy to 17 godzin [ Dodano: 5 Maj 2010, 23:38 ] Być może to że wosk tak trudno się nakładał było spowodowane tym że było chłodno na zewnątrz..?? Pisaliście że nakładając wosk np. aplikatorem, powinno się tylko muskać powierzchnie lakieru, a ja próbowałem żółtym aplikatorem z Megsa nakładać i na początku faktycznie się muskało ale to starczało na jakieś 10X10 cm takie muskanie a później musiałem dużo mocniej przyciskać, wosku zużyłem aż za dużo jak na jedno auto.. Może powtórzyć zabieg z woskiem np. jutro? mogą być dwie warstwy?? Może teraz DJ Blue Velvet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toka Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 W końcu znalazłem czas aby dodać zdjęcia z korekty jakiej dokonałem na Altei mojej ukochanej . Efekt na pewno nie jest taki oszałamiający jak przy waszych pracach ale jak na pierwszy raz z polerką mechaniczną jestem zadowolony, usunięte zostało około 60 % rys ale i tak dużo zostało w niektórych miejscach.. Czas pracy 21 godzin. -spłukanie autka karcharem K 5.70, mycie szamponem DJ Born To be Mild, -glinkowanie z użyciem glinki Megsa i jako poślizg Quick Detailer, -suszenie irchą i mikrofibrą, -SwirlX na padzie Farecla STANDARD G-MOP Compounding Foam ( niestety nie posiadałem innego ), - Wyczyszczenie karoserii Quick Detailerem, -Cleaner DJ LP nakładany ręcznie przy użyciu aplikatora żółtego z Megsa, -Wosk DJ Hard Candy nakładany przy użyciu żółtego aplikatora Megsa.. -Felgi robione dopiero na samym końcu przy użyciu Meguiars Cleaner wax. Czekam na opinie Zdjęcia po polerce z użyciem SwirlX : A tutaj już po wszystkich zabiegach : Tuaj widać ryski które nie zostały usunięte.. Kropelkowanie: [/img] Dziękuje za uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yesfan Opublikowano 11 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Bardzo ładnie się prezentuje mimo koloru . No i jestem zaskoczony tym co zrobił SX, mi się zawsze wydawało że jest bardzo delikatny, a tutaj korekcja jest na bardzo przyzwoitym poziomie. Gratulacje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 11 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 No i jestem zaskoczony tym co zrobił SX, mi się zawsze wydawało że jest bardzo delikatny, a tutaj korekcja jest na bardzo przyzwoitym poziomie.Bo na twardej gąbce farecli. Ładnie to wyszło tylko czemu nam karzesz tak się wyginać przed monitorem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toka Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Ładnie to wyszło tylko czemu nam karzesz tak się wyginać przed monitorem?: Wybaczcie, po wstawieniu zdjęć na serwer, imageschack obrócił sam zdjęcia pomimo poprawnej orientacji.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yesfan Opublikowano 11 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Marco, - no i rotacja, a nie DA! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się