Skocz do zawartości

Szara toyota 2008r do odświeżenia


Munro

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Jestem amatorem, z jakimś tam doświadczeniem. (menzerna one step, woskowanie collnite, i takie tam)

Pod szlif idzie Avensis 2008r.

Obrałem sobie taki tor działania, taki koszyk przygotowałem ale oczywiście wolę omówić go z Wami.

Lakier wszędzie oryginalny, nie jest zmęczony jakoś specjalnie ale brakuje mu trochę tej głębi.

Mój plan:

 1.Spłukanie ciśnieniem za pomocą myjki,

2.mycie na dwa wiadra, szampon adbl

3.osuszyć

4.potraktowanie tar&glue remover

5.znów spłukać ciśnieniem

6.glinkowanie ( własnie nie wiem czego użyć jako lubrykant, mam QD od adbl, rrc)

7.odtłuszczenie IPA

8.korekta 400 no i tutaj kwestia past, czy to dobre połączenie?  gdzieś na allegro znalazłem opis że 400 nadaje się jako one step, to jak to z tym w końcu jest? :P

9.korekta 3500 super finish

10.odtłuszczenie IPA

11. nałożenie soft 99, ale mam też menzerne one step i collnite także nie wiem czy warto płacić 110zł za ten soft99

Nie jestem pewny co do poprawności żadnego z etapu, dlatego zgłosiłem się na tym forum. :)

Poprawcie mnie, doradźcie, będę wdzięczny.

Przy okazji możecie polecić jakiś nabłyszczacz na szyby od zewnątrz o ile coś takiego w ogóle istnieje. :D

Salut.

toyota_avensis.jpeg

polerka.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dodam od siebie 🙂

1.Samo splukanie myjka nie zastapi mycia wstepnego,jakis pre wash by sie przydal 

4.Ok tar&glue remover ale gdzie Iron Remover 

6.Pierwszy lepszy QD nie nada sie jako lubryfukator do glinki musi byc dedykowany

7.Jesli masz zamiar przeprowadzac korekte to po glince odtłuszczanie ipa nie jest konieczne

8/9. Menz400 nie jest pasta one stepowa,nie zaznyczales czy korekta reczna czy maszynowa 

11. Fusso warto wziasc jesli Twoim priorytetem jest trwalosc zabezpieczenia,choc jesli masz juz Colli476s to tez bedzie ok 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach