Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć 

Mam problem z plamami na masce, których nie mam pojęcia jak usunąć. Plamy pojawiły się jakiś miesiąc może dwa temu. Przed sezonem zimowym zrobiłem kompleksowe mycie z odtluszczeniem auta i nałożeniem wosku Colinite 476s. Po dotarciu nie było takich śladów. 

 

Od momentu kiedy zauwazylem te plamy, auto było dwukrotnie umyte na myjni bezdotykowej. Nic tego nie bierze. Może ktoś spotkał się z takimi plamami? Będę wdzięczny za pomoc. 

68F896D6-81B1-4905-B9AA-DA07CEE4B2AA.jpeg

96848BC8-1007-48F6-89E2-720D7872E8F0.jpeg

7492B0EB-8900-465A-8A7E-A73CC4A20679.jpeg

Opublikowano

Klar czyli masz na myśli schodząca pierwsza powłokę lakieru bezbarwnego? Z tego co mi się wydaje i co pamietam to pod palcem jest gładko. Dodam ze auto jest nowe bo rocznikowo 2018 i przejechane dopiero ponad 10.000km 

Opublikowano

Na razie jedyne czym  myślałem żeby spróbować to czystą IPA lub Wipe Outem albo płynem to klejów i asfaltu. Auto jest w leasingu na gwarancji, więc jeżeli to jakaś usterka lakiernicza to pojde z reklamacja najwyżej i niech lakierują. 

 

Ale mam nadzieje ze to jest jakiś sok z drzewa lub coś w tym stylu i zejdzie pod wpływem mocniejszej chemii. 

Opublikowano

Niestety IPA tego nie wzięła. Obawiam się ze to jest jakaś reakcja chemiczna lakieru która wbiła się pod strukturę bezbarwnego.  

 

Jadę jutro do ASO - może na gwarancji to przyjmą i będzie po kłopocie. 

 

 

Opublikowano

@super_hero Co to za auto tak btw ? Pamiętam że w citroenach była też swego rodzaju akcja, że maska aluminiowa gryzła się z podkładem który powinien pójść na stal zwykłą, a w fabrykach lecieli całość jednym podkładem. Skoro mówisz że gładkie to raczej jest to na klarze, powinno zejść po finishu. ASO albo ci to spróbuje spolerować po swojemu albo oleją temat i powiedzą że coś źle zrobiłeś etc.

Opublikowano

Seat Leon ST w wersji FR z 2018 roku. Jutro podjadę do ASO i salonu zostawię zgłoszenie. W końcu mam 3 letnia gwarancje na karoserie i powłoki lakiernicze. 

 

Znajac realia obecnych metod malowania obstawiam że prędzej albo spoleruja i położą warstwę bezbarwnego albo wszystko od nowa. Te lakiery które teraz kładą strasznie nietrwałe.

 

Powloka jest gładka i to bardzo. W listopadzie kładłem wosk Colinite’a 476s i po dotarciu auto miało identyczna śliska i gładka strukturę. Osobiście mam wrazenie jak by to pod lakier weszło (nie wiem jakim cudem) i w takim razi co to może być? Samochód jeżdżony normalnie w każdych warunkach, garażowany w dodatnich temperaturach.

Opublikowano

Wygląda jak waterspoty. Mogą być osady kamienne, które się lekko wzeraja w lakier. Czasami też niektóre płyny do spryskiwaczy działają żrąco na lakier.

Prawdopodobnie da się to usunąć maszynowo z pomocą papierków sciernych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.