KUBAS_95 Opublikowano 19 Stycznia 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2019 Witam, Chciałbym przedstawić relację z prac latem 2018 nad Astrą mojego kolegi. Celem było mycie, korekta i zabezpieczenie lakieru. Przejdźmy do listy użytych środków: 1. Dekontaminacja i mycie - Shiny Garage D-Tox - Prickbort - Shiny Garage Pure Black Tire Cleaner - Shiny Garage Monster Wheel Cleaner Gel - Shiny Garage Fruit Foam - Shiny Garage Orange Shampoo - Shiny Garage Perfect Cleaner 2. Korekta lakieru: - ADBL Roller 9mm - pady NAT biały, niebieski, czerwony - cutting Koch Heavy Cut H8.02 - finish Koch Antihologram M2.01 - IPA 3. Zabezpieczenie: - Nanoshine Ceramic Pro Light - lakier - Shiny Garage Back2Black - opony - AutoGlym Bumper&Trim Restorer - plastiki zewnętrzne - Soft 99 Ultra Glaco - szyby Mały pogląd na stan auta przed pracą: No to lecimy. Na pierwszy ogień lecą koła przy pomocy SG Monster Wheel Cleaner Gel, natomiast opony wyczyszczone przy pomocy SG Pure Black Tire Cleaner. Po umyciu kół na lakier wrzuciłem SG Fruit Foam przy pomocy pianownicy PA Pianka poleżała 6-7 min, następnie została spłukana. Następnie SG D-Tox i Prickbort i mycie na 2 wiaderka szamponem SG Orange Shampoo. Później płukanie, glinka, znów mycie na 2 wiadra i suszenie. Tak wyglądała Astra na koniec 1 dnia po przygotowaniu do etapu korekty: Kolejny dzień zaczynamy od inspekcji: Już po samych drzwiach widać, że będzie co robić. lakier na całym aucie wyglądał podobnie. Zatem maszyna w dłoń i do roboty ! Do wycinania zdecydowałem się na pastę Kocha i białego NAT'a. Niebieski był używany w miejscach mniej zniszczonych. Obszar cięcia obejmował 3 szerokości i 3 wysokości pada. Na każdy obszar po 4 przejazdy w pionie i w poziomie. Zakończyłem polerowanie przy pomocy Kocha Antiholo i czerwonego NAT'a, podział na obszary i ilość przejazdów podobnie jak w przypadku cięcia. Chromy również udało się wyprowadzić przy pomocy Heavy Cut'a I całe auto po zakończonym polerowaniu Korekta zajęła mi około 3 dni. Na lakier narzuciłem znowu SG Fruit Foam w celu wymycia pyłu powstałego przy wycinaniu I tak Astra prezentuje się po korekcie Kolejny dzień zaczynam od powłoki ceramicznej. Położone zostały 3 warstwy w 1-2h przerwach. 12h odpoczynku i następnego dnia mycie szyb, zabezpieczenie plastików i opon i taki jest efekt końcowy pracy: W dniu odbioru autka wyszło słońce i udało się cyknąć ostatnią fotkę w super warunkach Tym, którzy wytrwali do końca dziękuję za obejrzenie relacji 1
damiano2007 Opublikowano 19 Stycznia 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2019 Ładnie ogarniete lakier mieciutki, co nie? U mnie taki sam był bajzel na lakierze. Btw. Jak wygląda stan skrzyni biegów w niej?
Birkhof Opublikowano 19 Stycznia 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2019 Good job!!!Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
D@ViD Opublikowano 19 Stycznia 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2019 Piękna robota Jak działałeś z chromami ? ręcznie?
KUBAS_95 Opublikowano 19 Stycznia 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2019 3 godziny temu, damiano2007 napisał: Ładnie ogarniete lakier mieciutki, co nie? U mnie taki sam był bajzel na lakierze. Btw. Jak wygląda stan skrzyni biegów w niej? Na DA 9mm to nie było jakoś szalenie czuć, żeby było miękko, szykuję relację Renault Megane i tam dopiero było miękko Skrzynia przeszła kapitalny remont zaraz po zakupie auta. W swojej Astrze też mam M32 i staram się co 40 000km wymieniać olej bo to jedyna metoda na poprawę żywotności skrzyni Dziękuję za obejrzenie relacji i za dobre słowo, bardzo się cieszę, że relacja się podoba 3 godziny temu, david2888 napisał: Piękna robota Jak działałeś z chromami ? ręcznie? Z chromami musiałem jechać ręcznie bo nie mam aktualnie żadnej maszynki, która pozwoliłaby doprowadzić i chromy i relingi do porządku. Trochę to wymagało pracy i cierpliwości ale się udało
damiano2007 Opublikowano 19 Stycznia 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2019 Godzinę temu, KUBAS_95 napisał: Skrzynia przeszła kapitalny remont zaraz po zakupie auta. W swojej Astrze też mam M32 i staram się co 40 000km wymieniać olej bo to jedyna metoda na poprawę żywotności skrzyni Ja też musiałem robić skrzynię. Przy 135 kkm. Zalałem ją fuchsem.
KUBAS_95 Opublikowano 19 Stycznia 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2019 W mojej jest zalana Tutellą Matryx, fiatowski różowy olej
jolley Opublikowano 21 Stycznia 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2019 Dobra robota ! Aż miło popatrzeć W dniu 19.01.2019 o 20:03, damiano2007 napisał: Ja też musiałem robić skrzynię. Przy 135 kkm. Zalałem ją fuchsem. Damiano, po zalaniu fuchsem padła? Czy po remoncie zalałeś nim?
damiano2007 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2019 14 minut temu, jolley napisał: Damiano, po zalaniu fuchsem padła? Czy po remoncie zalałeś nim? Siema! Kuiłem ja przy 110kkm. Na początku nie zwracałem uwagi ale z czasem zaczął lewarek chodzić przód-tył, głośniej na dwójce. Przy 135kkm dodatkowo koszyk na mechniźmie różnicowym dostał luzu i ją zrobiłem. Po remoncie zalałem 2.6 litra fuchsa i dałem dodatek uszlachetniający z luqui moly.
matix19 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2019 Piękna robota To we wszystkich astrach J te skrzynie są wadliwe?
damiano2007 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2019 46 minut temu, matix19 napisał: Piękna robota To we wszystkich astrach J te skrzynie są wadliwe? Wadliwe są M32. Występuja we wszystkich jotkach za wyjątkiem najsłabszej benzyny 1.4 100km i najmocniejszego diesla 2.0.
KUBAS_95 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2019 11 minut temu, damiano2007 napisał: Wadliwe są M32. Występuja we wszystkich jotkach za wyjątkiem najsłabszej benzyny 1.4 100km i najmocniejszego diesla 2.0. i wersji 1.6 115KM. Swoją drogą, moim zdaniem całkiem niezła opcja dla tego auta. Do 120km/h idą podobnie, z tą róznicą, że 1.4T ma 6 biegów co powyżej tych 120 daje się we znaki.
damiano2007 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2019 1 minutę temu, KUBAS_95 napisał: i wersji 1.6 115KM. Swoją drogą, moim zdaniem całkiem niezła opcja dla tego auta. Do 120km/h idą podobnie, z tą róznicą, że 1.4T ma 6 biegów co powyżej tych 120 daje się we znaki. Oooo właśnie tak. no na drogi szybkiego ruchu wskazane jest w benzynie minimum 1.4 140 km. Przy 150kmh na 6 biegu mam 3000 orbotów i pale 11lpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się