Gość Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Czytam trochę i im więcej czytam tym większy mętlik w głowie Moja Ala ma lakier o nie pierwszej świeżości, rocznik 2000 czarny, na nim są ryski okrągłe widoczne pod słońce. Jest kilka głębszych rys ale tymi bliznami nie będę się przejmował Mój plan działania: glinka, potem mleczko 50383 3M (niebieski korek). Ze względu na koszty najlepiej było by zakończyć na tym ale trzeba to zabezpieczyć. i teraz pytanie czym? czy mleczko z czerwonym korkiem będzie dobrym rozwiązaniem? Gąbkę planuje nabyć w kolorze niebieskim waflową. Jeszcze mam pytanie na temat sprzętu: mianowicie posiadam polerkę celmy, czy podołam za jej pomocą? Czy dobry mam tok rozumowania?
Łukasz Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Moja Ala ma lakier o nie pierwszej świeżości, rocznik 2000 czarny, na nim są ryski okrągłe widoczne pod słońce. Jest kilka głębszych rys ale tymi bliznami nie będę się przejmowałMój plan działania: glinka, potem mleczko 50383 3M (niebieski korek). Zdecydowanie polecam zakup żółtego korka - Ultrafina(e) jest raczej do wykończenia i podejrzewam, że dużo większa część swirlsów pozostanie, a pewna część zostanie zamaskowana jednakże efekt końcowy nie będzie zadowalający. Polecam żółty, a potem niebieski korek aczkolwiek wiem, że bierzesz tutaj też pod uwagę koszta, a skoro tak to może kupić jakieś mniejsze butelki z innych firm, które też mogą dać radę spokojnie (np. PB, Megs, CG, Menzerna itp) ? Ze względu na koszty najlepiej było by zakończyć na tym ale trzeba to zabezpieczyć. Zdecydowanie dobry tok myślenia i teraz pytanie czym? czy mleczko z czerwonym korkiem będzie dobrym rozwiązaniem?Gąbkę planuje nabyć w kolorze niebieskim waflową. Nie znam tego środka (czerwony korek, 3M09377 Finishing Glaze), ale sugeruję pomyśleć nad zakupem cleaner+wosk - nawet jeżeli chcesz finansowo ograniczyć się mocno to kup tańszy wosk, ale żeby było coś w miarę konkretnego. Nie znam środków zabezpieczających 3M także się nie wypowiem, ale na forum nie widziałem żeby ktoś ich używał. Jeszcze mam pytanie na temat sprzętu: mianowicie posiadam polerkę celmy, czy podołam za jej pomocą? Podasz jakiś konkretny model ? I tak poza konkursem - jaką kwotę chcesz na to przeznaczyć ? Może jak trochę określisz przedział to będzie nam łatwiej coś doradzić.
Gość Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Mogę Ci polecić pasty Optimum i Scholla,te pierwsze testowałem wczoraj-są bardzo dobre i w małych opakowaniach po 236ml. Po korekcji do zamaskowania, przed woskiem śmiało możesz użyć Prima Amigo na padzie finishowym-ekstra kryje ewentualne pozostałości poza blaskiem . Tak z obserwacji na moim mondeo.
JJ. Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 A ja dodam od siebie, że lakier na almerze nie należy do szczególnie twardych
Gość Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Dzięki za zainteresowanie Celma PRAs 235 1950 obr/min brak regulacji obrotów co do 3m jestem przekonany do produktów z branży elektrycznej więc dlatego chciałbym w pierwszej kolejności z tej właśnie firmy ale jeśli jest coś lepszego i tańszego to spróbuje niestety jeśli bym nawet zainwestował w czerwony korek to z braku porównania i tak nie będę mógł się podzielić wrażeniami jak wypada na tle innych środków Kwota im mniejsza tym lepsza ale nie ma co dziadować i wole przełożyć operacje o miesiąc czy dwa (jak trzeba to nawet trzy) a zrobić to najlepiej jak jestem w stanie to wykonać A koszty zapowiadają się tak: ~ 100 glinka (wywnioskowałem że lepiej mieć więcej niż mniej) ~ 150 żółty korek 80349 z gąbką ~ 150 niebieski korek 50383 z gąbką ? wosk taki zestaw byłby dobry na dwa autka chyba? pojemniki spore więc myślę że by spokojnie starczyło ewentualnie: glinka coś tańszego zamiast żółtego korka niebieski korek wosk
Administrator Evo Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Celma PRAs 235 1950 obr/min brak regulacji obrotów Odpada
Gość Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Ja tych korków nie znam. Ale po nich weź jakiś kryjący cleaner do wypełnienia pozostałych rysek. I potem wosk.
Gość Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Czego można się spodziewać używając tej polerki? I jaka była by dobra? tzn jakie parametry są dobre/ potrzebne?
Gość Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Chociaż taka z regulacją obrotów od 0. Tu nr aukcji allegro 1003375178. Ktoś taką kupował.
Gość Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Robiłem próby tą maszynką (celmą) i gąbkom za parę zł pasta tempo-podobna. Ofiarą było białe Tico (nie bić od razu ) wyniki przeszły moje oczekiwania niestety pojawiły się pytania Można wosk nakładać miękkim pędzelkiem? Wiadomo że z głową a nie walić 1mm warstwę i czy można maszynowo go potem polerować? Je ski tak to co polecacie do tego Przydał by się temat "zielono mi" w którym było by co i jak żeby zacząć ogarniać temat bo dla nowego który się tym nie interesował jest trochę wiedzy do przyswojenia
Gość Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Kondziu, wosk aplikatorem gąbkowym, mf lub ręką. Nie pędzelkiem. Dotykałeś wosku palcem? Jaki to wosk? I tak bez różnicy dla sposobu aplikacji. Maszynką też bym odradzał
Gość Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Teraz już tak bo śmignąłem pomacać Wosk to CarPlan Triplewax Szkoda bo spodobała mi sie praca maszynką Czy Formula 1 Będzie dobrym rozwiązaniem dla czarnulki? potem można by stosować szampon z woskiem?
Łukasz Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2010 potem można by stosować szampon z woskiem? Nie, żadnych szamponów z woskiem. Tylko zwykły szampon.
Gość Opublikowano 13 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2010 Co myślicie o stuningowaniu Celmy np takim regulatorem: http://sklep.avt.com.pl/p/pl/40016/regu ... ntazu.html Soft start, obroty minimalne teoretycznie ok 100. Regulacji od 0 nie będzie ale czy jest ona konieczna?
fonnes Opublikowano 13 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2010 Co myślicie o stuningowaniu Celmy np takim regulatorem: Jak na budżetowy pomysł to całkiem niegłupi. Wadą tego rozwiązania jest brak stabilizacji obrotów pod zmiennymi obciążeniami - wada wszystkich polerek budżetowych w cenie 200-300 zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się