CMQ Posted April 24, 2010 Report Posted April 24, 2010 Ziomek z pracy poprosiłbym bym zajął się autem jego taty. Przyzwoite wozidło, regularnie serwisowane i regularnie zaniedbywane pod kątem właściwego mycia i pielęgnacji. Zwiedziło chyba wszystkie szczoty w mieście w poszukiwaniu najbardziej agresywnych a gdy znalazło -myło się właśnie tam przez ostatnie 8 lat. Tak w każdym razie wyglądało. Połysk szczątkowy, swirle, rysy, zmatowienia, oksydacja. Mniam. Walczyłem wczoraj od 20 do 23 z myciem, glinką i oklejaniem oraz dzisiaj od 10 do 17 (z przerwami) z polerką i kosmetyką lakieru. Trafiło do mnie wczoraj wieczorem, od razu je umyłem i fotnąłem to, co najbardziej rzucało się w oczy: Tak przy okazji, czas na nowy aparat bo foty wyglądają o wiele za dobrze w stosunku do tego jak to wyglądało. No nic, przejechałem ręką po dachu i się zdołowałem. Szorstki jak policzki górnika. Swissvax Paint Rubber i jazda. Dosłownie przyłożyłem glinkę do dachu i... Potem walczyłem za pomocą glinki z resztą. Tradycyjnie zaraz po dachu syf na masce a na błotnikach królestwo mas bitumicznych firmy "Stefan": Po glinkowaniu lakier odzyskał ciut koloru i przejrzystości, co nie sprawiało że swirle wyglądałyby lepiej.... Przystąpiłem więc do oklejania: I wkroczyłem z Makitą. Grany był pad 3M pomarańczowy a potem już żółty i niebieski. Pasty 3M żółty korek i granatowy korek mieszałem lub stosowałem osobno. Wchodziłem na obroty, schodziłem z nich, dociskałem i unosiłem maszynę, no cuda na kiju by usunąć jak najwięcej. Pierwsze pół na pół pi pierwszym podejściu po prostu mnie załamało: Drugie, na błotniku/drzwiach już duużo lepsze: Potem wysiadła mi bateria w aparacie. W walce z autem używałem technik opisanych powyżej oraz wulgaryzmów. Pomogło: Auto przetarłem IPA, nałożyłem cienką warstwę Red Mist i wywaliłem na dwór by przystanąć z wrażenia. Połysk naprawdę robi teraz wrażenie, a w aucie można się przeglądać. Wcześniej było granatowoszaroburą kupą swirlów i zmatowień. Zaszalałem więc z fotami: Oto sprawca zamieszania w białych trampach yo! Błotnik, który wyszedł naprawdę kozacko: Poprzeglądałem się trochę w drzwiach, ITR też się załapał: Klapa nie odstaje od reszty: Maska też ładnie wyszła: Dwa ostatnie: Ziomek odebrał auto przed sekundą, uśmiech nie schodził mu z twarzy. Wcześniej polerowałem Civica Kity, czekam cały czas niecierpliwie na fotostory ziom!
sebba75 Posted April 24, 2010 Report Posted April 24, 2010 pikna robota:) kolor potocznie nazwany Bigo Lotto
toka Posted April 24, 2010 Report Posted April 24, 2010 gratulacje, efekt do pozazdroszczenia!! Kurcze kto mi pożyczy makite ..
Guest Posted April 24, 2010 Report Posted April 24, 2010 Podziwiam, za markę też. Uzywasz red mista na tyle, żeby coś powiedzieć o trwałości? ja mam wrażenie, że jest trwały, nawet połozony " na bosaka"
JJ. Posted April 24, 2010 Report Posted April 24, 2010 CMQ, sympatyczna relacja, nie raz uśmiech pojawiał się na mojej twarzy. Co do samej pracy to jestem pełen podziwu, wyszło malinowo, gratuluje całości
Wlody Posted April 24, 2010 Report Posted April 24, 2010 świetna robota gratulacje ... chyba czas zbierać na dobrą polerkę bo ręcznie to nie wychodzi tak pieknie..
CMQ Posted April 24, 2010 Author Report Posted April 24, 2010 Podziwiam, za markę też. Uzywasz red mista na tyle, żeby coś powiedzieć o trwałości? ja mam wrażenie, że jest trwały, nawet połozony " na bosaka" Nie wiem, na swoje auto kładłem może raz. Ile u Ciebie trzyma?
Afi Posted April 25, 2010 Report Posted April 25, 2010 CMQ, ile padów poszło Ci łącznie z każdego koloru na to Volvo? Przy okazji - świetna robota...
CMQ Posted April 25, 2010 Author Report Posted April 25, 2010 Używany wcześniej pad pomarańczowy mi się rozleciał, a leciutko używany niebieski zupełnie zjechałem.
Thomas Posted April 25, 2010 Report Posted April 25, 2010 super wyszło CMQ, widziałem białą Integrę w CH Klif tydzień temu w sobotę Twoja to była ??
CMQ Posted April 25, 2010 Author Report Posted April 25, 2010 Jeśli na felgach 16' z tęczowymi nakrętkami i blachach GA to tak.
Afi Posted April 25, 2010 Report Posted April 25, 2010 CMQ, ale to znaczy się że jednym padem pomarańczowym i jednym niebieskim obleciałeś cały wóz? Ale po każdym panelu czyściłeś je chociaż jakoś z pasty albo coś w tym stylu... ?
CMQ Posted April 25, 2010 Author Report Posted April 25, 2010 I wkroczyłem z Makitą. Grany był pad 3M pomarańczowy a potem już żółty i niebieski. ...
CMQ Posted April 25, 2010 Author Report Posted April 25, 2010 Ale widzę że niedopowiedziałem. Pady starałem się czyścić. Poszedł 1 pomarańczowy, 1 żółty, 2 niebieskie. Ile Wam schodzi, jak czyścicie?
KubaCK Posted April 25, 2010 Report Posted April 25, 2010 CMQ, a co się stało z niebieskimi że nie dały rady ??
CMQ Posted April 25, 2010 Author Report Posted April 25, 2010 Kto powiedział że nie dały? Dały, ale się zużyły. Tzn jeden, drugi jeszcze pohula.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now