Skocz do zawartości

Volvo S40 [granatowy]


CMQ

Rekomendowane odpowiedzi

Ziomek z pracy poprosiłbym bym zajął się autem jego taty. Przyzwoite wozidło, regularnie serwisowane i regularnie zaniedbywane pod kątem właściwego mycia i pielęgnacji. Zwiedziło chyba wszystkie szczoty w mieście w poszukiwaniu najbardziej agresywnych a gdy znalazło -myło się właśnie tam przez ostatnie 8 lat. Tak w każdym razie wyglądało. Połysk szczątkowy, swirle, rysy, zmatowienia, oksydacja. Mniam. Walczyłem wczoraj od 20 do 23 z myciem, glinką i oklejaniem oraz dzisiaj od 10 do 17 (z przerwami) z polerką i kosmetyką lakieru.

 

Trafiło do mnie wczoraj wieczorem, od razu je umyłem i fotnąłem to, co najbardziej rzucało się w oczy:

P4233326.jpg

P4233327.jpg

P4233328.jpg

 

Tak przy okazji, czas na nowy aparat bo foty wyglądają o wiele za dobrze w stosunku do tego jak to wyglądało.

 

No nic, przejechałem ręką po dachu i się zdołowałem. Szorstki jak policzki górnika. Swissvax Paint Rubber i jazda. Dosłownie przyłożyłem glinkę do dachu i...

P4233331.jpg

 

Potem walczyłem za pomocą glinki z resztą. Tradycyjnie zaraz po dachu syf na masce a na błotnikach królestwo mas bitumicznych firmy "Stefan":

P4233334.jpg

 

Po glinkowaniu lakier odzyskał ciut koloru i przejrzystości, co nie sprawiało że swirle wyglądałyby lepiej....

P4233335.jpg

P4233336.jpg

P4233337.jpg

P4233338.jpg

P4243340.jpg

 

Przystąpiłem więc do oklejania:

P4243339.jpg

 

I wkroczyłem z Makitą. Grany był pad 3M pomarańczowy a potem już żółty i niebieski. Pasty 3M żółty korek i granatowy korek mieszałem lub stosowałem osobno. Wchodziłem na obroty, schodziłem z nich, dociskałem i unosiłem maszynę, no cuda na kiju by usunąć jak najwięcej. Pierwsze pół na pół pi pierwszym podejściu po prostu mnie załamało:

P4243342.jpg

 

Drugie, na błotniku/drzwiach już duużo lepsze:

P4243343.jpg

 

Potem wysiadła mi bateria w aparacie. W walce z autem używałem technik opisanych powyżej oraz wulgaryzmów. Pomogło:

P4243344.jpg

P4243345.jpg

P4243349.jpg

P4243354.jpg

P4243355.jpg

 

Auto przetarłem IPA, nałożyłem cienką warstwę Red Mist i wywaliłem na dwór by przystanąć z wrażenia. Połysk naprawdę robi teraz wrażenie, a w aucie można się przeglądać. Wcześniej było granatowoszaroburą kupą swirlów i zmatowień. Zaszalałem więc z fotami:

P4243356.jpg

P4243357.jpg

P4243359.jpg

P4243360.jpg

P4243361.jpg

P4243366.jpg

P4243370.jpg

P4243371.jpg

P4243372.jpg

P4243376.jpg

P4243379.jpg

P4243381.jpg

 

Oto sprawca zamieszania w białych trampach yo!

P4243384.jpg

P4243385.jpg

P4243386.jpg

 

Błotnik, który wyszedł naprawdę kozacko:

P4243396.jpg

 

Poprzeglądałem się trochę w drzwiach, ITR też się załapał:

P4243398.jpg

P4243399.jpg

P4243400.jpg

 

Klapa nie odstaje od reszty:

P4243402.jpg

P4243403.jpg

 

Maska też ładnie wyszła:

P4243404.jpg

 

Dwa ostatnie:

P4243407.jpg

P4243408.jpg

 

Ziomek odebrał auto przed sekundą, uśmiech nie schodził mu z twarzy. Wcześniej polerowałem Civica Kity, czekam cały czas niecierpliwie na fotostory ziom!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziwiam, za markę też. Uzywasz red mista na tyle, żeby coś powiedzieć o trwałości? ja mam wrażenie, że jest trwały, nawet połozony " na bosaka"

 

Nie wiem, na swoje auto kładłem może raz. Ile u Ciebie trzyma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.