Skocz do zawartości

Małe ryski - jaki pad, jakie pasty

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem początkującym. Polerka do polerowania 2 aut prywatnie. Polecili mi polerke bass 5119, tylko ze podobno tam pady sa jakies słabe i trzeba zmienić na jakies inne. I teraz pytanie do was, jakie najlepiej  pady i talerze kupić ? I oczywiście jakie pasty, kolor samochodu jednego to czarny metalic drugi to granatowy.

Na samochodach są mikroryski i chciałbym je usunac

A moze do 300 zł polecicie jakas inna polerke ? ale jak słyszałem to ta jest dual action i w tej cenie jest najlepsza 

• Nie lubię 1
Opublikowano

@jary21 tradycyjnie w zestawie z nowym Bassem jest tarcza o średnicy 180mm. Jest ona duża i niepraktyczna. Jedyne jej zastosowanie widzę na dużych elementach, typu dach i maska. 

Kupujesz nową tarczę o średnicy 125mm z gwintem m8 (np. aukcja 7534922654), do tego gąbki o zbieżnej średnicy i cieszysz się funkcjonalną, tanią maszyną. :-)

Opublikowano

Weź no użyj szukajki i poczytaj !

To dwa przykładowe , pierwsze z brzegu tematy i uwierz mi że Twoje pytania omawialiśmy WIELOKROTNIE .  Szukaj i czytaj. 

Opublikowano

Widzisz Ty czytasz ,  a ja namacalnie stwierdzam , ba kiedyś rozbierałem i kombinowałem aby gniazdo z gwintem 5/16 przerobić na M14 > 

Zresztą co się tu producentowi dziwić jak w instrukcji tej nowej maszynki DA piszą o blokadzie włącznika , a w rzeczywistości jest zabezpieczenie przed przypadkowym wciśnięciu włącznika 😜