jary21 Opublikowano 24 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2018 Witam Jestem początkującym. Polerka do polerowania 2 aut prywatnie. Polecili mi polerke bass 5119, tylko ze podobno tam pady sa jakies słabe i trzeba zmienić na jakies inne. I teraz pytanie do was, jakie najlepiej pady i talerze kupić ? I oczywiście jakie pasty, kolor samochodu jednego to czarny metalic drugi to granatowy. Na samochodach są mikroryski i chciałbym je usunac A moze do 300 zł polecicie jakas inna polerke ? ale jak słyszałem to ta jest dual action i w tej cenie jest najlepsza 1
paperson Opublikowano 24 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2018 @jary21 tradycyjnie w zestawie z nowym Bassem jest tarcza o średnicy 180mm. Jest ona duża i niepraktyczna. Jedyne jej zastosowanie widzę na dużych elementach, typu dach i maska. Kupujesz nową tarczę o średnicy 125mm z gwintem m8 (np. aukcja 7534922654), do tego gąbki o zbieżnej średnicy i cieszysz się funkcjonalną, tanią maszyną.
powalla Opublikowano 24 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2018 29 minut temu, paperson napisał: z gwintem m8 Raczej 5/16UNF
jary21 Opublikowano 24 Listopada 2018 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2018 hmm no to jaką w końcu ?:) a co z pastami ? widziałem rózne kolory padów
powalla Opublikowano 24 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2018 Weź no użyj szukajki i poczytaj ! To dwa przykładowe , pierwsze z brzegu tematy i uwierz mi że Twoje pytania omawialiśmy WIELOKROTNIE . Szukaj i czytaj.
paperson Opublikowano 24 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2018 @powalla hmm... zaglądałam na stronę producenta przed udzieleniem odpowiedzi. Jest tam napisane: "Gwint trzpienia talerza: M8x1,0". Nie jest to tożsame z gwintem talerza mocującego?