Andrzejsr Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zastanawiam się nad amatorską polerką , czytam, że ważną funkcją jest tzw "soft start" tak ? Wśród tanich polerek widzę że jedna Einhell 1100 ma w opisie taką funkcję, ale najniższe obroty od 1000/min . Są też w podobnych cenach polerki inne np Eurotec , Powerup itp - mają 600obr ale słowa o " soft starcie w opisach nie mają. Pytanie - co ważniejsze ? - niższe obroty minimalne czy ten łagodny start? (o tym Einhellu kilka dobrych opinii tu czytałem, że dobrze leży w rękach , że wyświetlacz z liczbą obrotów... tylko czy nie za duże te 1000 obrotów? - miałby służyć do bardzo lekkościernych środków i cleanera w rodzaju Lime Prime czy DC2, czy moze wreszcie wypróbowałbym kilka warstw AG SRP, o i takie tam ) Chyba kolejna cenowo to Sparky PMB 1200CE - ma i 600obr i łagodny stat, ale i 2x droższy - na amatorskie używanie kilka razy w roku chyba nie ma sensu... w podobnej cenie są już Kestrel - DA - właśnie zauważyłem że chyba znów dostępne wiec nie wiem czy cały ten mój wywód nie jest na marne;) - może ją jednak powinienem wziąć i nie kombinować, raczej same dobre opinie ma i akurat do takich zastosowań właśnie...)
goofer Opublikowano 14 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2010 Hmm ja bym brał na twoim miejscu power up - allegro (numer 1030187017) doczytaj dokładnie, ma soft start
fonnes Opublikowano 15 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2010 Hmm ja bym brał na twoim miejscu power up Tyle że Power Up nie ma elektronicznej stabilizacji obrotów więc przy większym nacisku obroty będą "klękać" Soft start zapobiega rozchlapywaniu środka nałożonego na pad przy rozprowadzaniu na panelu. Jeżeli maszyna ma służyć tylko i wyłącznie do celów jakie opisał autor wątka, to myślę że Power Up się nada. Gorzej jeżeli przyjdzie kiedyś ochota zrobić lepszą korektę lakieru. W tym wątku są uwagi o pierwszej pracy polerką Power Up: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... ight=power Sam mam Power Up i DAS-6. Niestety nic nie mogę powiedzieć o Poer Up bo jeszcze nią nie pracowałem. W najbliższym czasie będę robił auto z dużą ilością swirwli i porównam pracę obu maszyn. Moje doświadczenia w polerce maszynowej są praktycznie żadne, więc będzie to opinia początkującego. Tak wygląda lakier z którym chcę powalczyć:
malkolm Opublikowano 18 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2010 fonnes, ja z czymś takim bez problemu poradziłem sobie das 6 i schollem s17 na pomarańczowym padzie, auto to opel, szło naprawdę bez problemów, swirle nie powstały ale cd1 na czarnym padzie wykończyło lakier idealnie. das też się da ładnie zrobić auto
metys Opublikowano 19 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2010 a ja na tym zdjęciu widzę zielony korek na zielonym padzie co do soft startu to nie jest on taki istotny o ile maszyna zaczyna od 400 czy 600obr/min. Andrzejsr, bierz sparkyego. Za tą kasę prawdopodobnie nie znajdziesz lepszego sprzętu
fonnes Opublikowano 19 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2010 malkolm, metys, Dzięki za uwagi odnośnie zastosowania środków i padów Auto to Fiat Panda, będę je robił jak przyjdzie weekend ze stabilna pogodą. Z braku garażu musze działać "pod chmurką"
julian Opublikowano 19 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2010 metys, Ty to wszędzie widzisz zielony korek;) ale taka prawda, nie ma auta bez fast cuta, ja już się oswoiłem z tą prawdą i to ułatwia życie...
Thomas Opublikowano 21 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2010 na tym zdjęciu widzę zielony korek na zielonym padzie jak to się mówi "less is best" toteż zielonego korka bym nie użył.... za mocny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się