Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zastanawiam się nad amatorską polerką , czytam, że ważną funkcją jest tzw "soft start" tak ?

Wśród tanich polerek widzę że jedna Einhell 1100 ma w opisie taką funkcję, ale najniższe obroty od 1000/min .

 

Są też w podobnych cenach polerki inne np Eurotec , Powerup itp - mają 600obr ale słowa o " soft starcie w opisach nie mają.

 

Pytanie - co ważniejsze ? - niższe obroty minimalne czy ten łagodny start?

(o tym Einhellu kilka dobrych opinii tu czytałem, że dobrze leży w rękach , że wyświetlacz z liczbą obrotów... tylko czy nie za duże te 1000 obrotów? - miałby służyć do bardzo lekkościernych środków i cleanera w rodzaju Lime Prime czy DC2, czy moze wreszcie wypróbowałbym kilka warstw AG SRP, o i takie tam :) )

 

Chyba kolejna cenowo to Sparky PMB 1200CE - ma i 600obr i łagodny stat, ale i 2x droższy - na amatorskie używanie kilka razy w roku chyba nie ma sensu... w podobnej cenie są już Kestrel - DA - właśnie zauważyłem że chyba znów dostępne wiec nie wiem czy cały ten mój wywód nie jest na marne;) - może ją jednak powinienem wziąć i nie kombinować, raczej same dobre opinie ma i akurat do takich zastosowań właśnie...)

  • 5 weeks later...
Posted
Hmm ja bym brał na twoim miejscu power up

Tyle że Power Up nie ma elektronicznej stabilizacji obrotów więc przy większym

nacisku obroty będą "klękać" :(

Soft start zapobiega rozchlapywaniu środka nałożonego na pad przy rozprowadzaniu na panelu.

Jeżeli maszyna ma służyć tylko i wyłącznie do celów jakie opisał autor wątka,

to myślę że Power Up się nada. Gorzej jeżeli przyjdzie kiedyś ochota zrobić lepszą korektę lakieru.

W tym wątku są uwagi o pierwszej pracy polerką Power Up:

http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... ight=power

Sam mam Power Up i DAS-6. Niestety nic nie mogę powiedzieć o Poer Up bo

jeszcze nią nie pracowałem. W najbliższym czasie będę robił auto z dużą ilością

swirwli i porównam pracę obu maszyn.

Moje doświadczenia w polerce maszynowej są praktycznie żadne, więc będzie to

opinia początkującego.

Tak wygląda lakier z którym chcę powalczyć:

20100512174.jpg

Posted

fonnes, ja z czymś takim bez problemu poradziłem sobie das 6 i schollem s17 na pomarańczowym padzie, auto to opel, szło naprawdę bez problemów, swirle nie powstały ale cd1 na czarnym padzie wykończyło lakier idealnie.

das też się da ładnie zrobić auto

Posted

a ja na tym zdjęciu widzę zielony korek na zielonym padzie ;)

co do soft startu to nie jest on taki istotny o ile maszyna zaczyna od 400 czy 600obr/min.

Andrzejsr, bierz sparkyego. Za tą kasę prawdopodobnie nie znajdziesz lepszego sprzętu

Posted

malkolm, metys,

Dzięki za uwagi odnośnie zastosowania środków i padów :good:

Auto to Fiat Panda, będę je robił jak przyjdzie weekend ze stabilna pogodą.

Z braku garażu musze działać "pod chmurką" :/

Posted

metys, Ty to wszędzie widzisz zielony korek;) ale taka prawda, nie ma auta bez fast cuta, ja już się oswoiłem z tą prawdą i to ułatwia życie...

Posted
na tym zdjęciu widzę zielony korek na zielonym padzie

jak to się mówi "less is best" toteż zielonego korka bym nie użył.... za mocny :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.