Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam , jakiś czas temu przypadkiem wszedłem tutaj na stronę i bardzo mnie zaciekawiła a mianowicie dzięki temu forum zacząłem interesować się detailingiem. Przyznam ze jest to bardzo ciekawe i efekt końcowy samochodu jest niesamowity. Ale do rzeczy, ostatnio kupiłem parę kosmetyków do auta i chciałbym abyście wyrazili opinie na temat tych produktów czy są dobrze czy moze są lepsze odrazu mowie jestem zielony w te klocki ale moja wiedze idzie ku górze:) Ogólnie posiadam samochód w czarnym kolorze. 

Zakupione kosmetyki :

1. Monster Shine Fluffy Dryer 90|60cm do osuszania lakieru

2. ADBL CareMitt Rękawica Do Mycia

3. ADBL Shampoo PRO

4. Lucas Oil Slick Mist 

Moj plan mycia auta

1. spłukanie wodą całego auta

2. wiadro , szampon , rekawica i jazda 🙂

3. i na mokre auto nakładam wosk ( z punktu 4.) który wcieram ręcznikiem ( z punktu 1.)

I teraz kilka pytan:

1. Czy wosk wymieniony w punkcie 4 mogę nakładać za każdym razem gdy umuje auto ?

2. Czy oprócz tego wosku moge nałóżyć jeszcze jakis inny kosmetyk np ADBL Quick Wax ( http://shiningcar.pl/pl/p/ADBL-Quick-Wax-1000ml/2335 ) albo moze cos innego co polecicie? 

3. Co polecilibyście do czyszczenia kokpitu ? czy taki kosmetyk był by dobry ? ADBL APC może coś lepszego ?

Może ogólnie pokażecie jakie wy używacie kosmetyki bądz jaki macie plan mycia 🙂

Z góry dzięki za pomoc 🙂

Posted

Po kolei 🙂 Co do produktow to 3.szampon ADBL PRO fajny ale nie nadaje sie do regularnego mycia zabezpieczonego auta bo Ci te zabezpieczenie moze usunac,lepiej zwykly szampon chocby i ten ADBL cola, 4.nie znam i woalbym cos bardziej znanego,na rynku cala masa produktow w sprayu 😉