nOx Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2009 3m ultrafine na granatowym korku używam na wykończenie nawet jak nie widzę hologramów przejadę całe auto dla bezpieczeństwa ale ona w zasadzie tylko na hologramy się nadaje .
CMQ Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Dzięki serdeczne. Przepraszam że męczę ale to dla mnie ciągle nowa dziedzina i chcę wiedzieć jak najwięcej zanim zacznę i co gorsza coś spieprzę. -Jaką technikę polecasz? Wchodzić/schodzić z obrotów, jak i czy naciskać, ile razy jechać po jednym elemencie? -Niebieski pad waflowany 3M jest na rzep, prawda? EDIT: Mogę jeszcze wykorzystać ponownie extra fine, które już mam, mogę też zastować Megsa ultimate compund - co myślicie?
Tomasz KRK Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Kto pyta nie błądzi. W końcu między innymi po to powstało forum żebyśmy sobie pomagali Nie ma więc co przepraszać Jasne, niebieski waflowany pad 3M jest z rzepem. Tak jak pisze nOx, dla bezpieczeństwa dobrze jest przelecieć całe auto w razie gdybyśmy jakieś hologramy przeoczyli, UF je wyłapie. Oprócz usunięcia niechcianych śladów po polerce może też pięknie wyciągnąć blask, wypolerować lakier na diament Odnośnie techniki, to naprawdę ciężko jest przekazać ją przez neta w kilku postach. Jest bardzo wiele zmiennych które mogą na nią wpływać. Najczęściej wychodzi to jak to mówią w praniu. Tak z grubsza na szybko to z UF, dla mnie najczęściej dobrze działają 4 przejścia przy 1800rpm. Dwa pierwsze dociśnięte, ostatnie luźniej.
Tomasz KRK Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2009 fernando, z dostępnością gąbek o które pytasz w PL jest fatalnie. Sprzedawcy ze zdziwieniem odpowiadają , że w takich kolorach na oczy nie widzieli.
fernando Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2009 fernando, z dostępnością gąbek o które pytasz w PL jest fatalnie. Sprzedawcy ze zdziwieniem odpowiadają , że w takich kolorach na oczy nie widzieli. Dzięki za odpowiedź. Czyli pozostaje indywidualny import, czy jest jakiś sposób na zakup w kraju?
DjDarecki Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Czyli pozostaje indywidualny import, czy jest jakiś sposób na zakup w kraju? Ostatnio dorwałem z Allegro małą gąbkę zieloną karbowaną 3M
CMQ Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Tak sobie myślę że użyję posiadanej już extra fine na waflu 3M, potem solidna warstwa SV CF i powinno być znośnie.
MOTOSPA Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Użyj; 1;Mleczko polerskie extra fine z dedykowaną gąbką 2.Mleczko uf z dedykowana gąbką a potem dużo CF i SV i lala
CMQ Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Jeszcze jedno: Extra fine gra z niebieskim padem a ultrafina z czarnym, tak?
Tomasz KRK Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2009 http://forum.kosmetykaaut.info/viewtopi ... c&start=15
DjDarecki Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Extra fine gra z niebieskim padem a ultrafina z czarnym, tak? Odwrotnie
Gość Opublikowano 5 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2009 Panowie jaka paste 3M uzyc aby wypolerow maske, bawilem sie touch paintem ostatnio dos ladnie mi to wyszlo no ale polerka musi byc i teraz jaki pad uzyc i paste... auto to Infiniti G35 2006 kolor srebrny
CMQ Opublikowano 8 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2009 Ja mam ostatnie już chyba pytanie - jakich prędkości maszyny użyć przy extra fine?
julian Opublikowano 8 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2009 zaczynasz przy 600-700 zeby rozprowadzić środek, potem jeden przejazd 1400, kilka w zalezności od potrzeb na wysokich, typu 1800-2100 i konczysz 3 przejazdami na 600, z bardzo malym dociskiem, czestno nawet unosząc jedna reką ciężar maszyny, aby muskała lakier. ale to moja metoda, modyfikuje ja w zaleznosci od lakieru etc.
CMQ Opublikowano 8 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2009 OK, potem Ultrafina na niebieskim waflu, rozprowadzam i powiedzmy 4x 1800 z czego ostatnie 2 nie dociśnięte/uniesione - może być?
julian Opublikowano 8 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2009 mozesz nawet wrzucic wyzsze obroty, choć ja tak rzadko robie. teoretycznie ultrafina jest produktem, z którym można pracować jeśli się chce tylko na najwyższych obrotach, ale ja lubie kończyć niskimi, mam wrażenie, ze dodaje to wyższej jakości wykończeniu.
CMQ Opublikowano 9 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2009 Rozumiem, nie chciałem przekraczać 2000.
fernando Opublikowano 9 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2009 OK, potem Ultrafina na niebieskim waflu, rozprowadzam i powiedzmy 4x 1800 z czego ostatnie 2 nie dociśnięte/uniesione - może być? Nie chcę się mądrzyć, ale z mojego doświadczenia wynika, że po EF nie zawsze jest konieczne wykańczanie UF. Jeśli w pełnym słońcu na czarnym lakierze nie widać hologramów ani swirlsów, to na białym tym bardziej nie będzie
CMQ Opublikowano 9 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2009 Masz rację, to się sprawdzi po EF.
julian Opublikowano 9 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2009 fernando, nie jest konieczne, wszystko zależy od techniki pracy z EF. UF pozwala mieć pewność, że wszystko będzie wyglądało jak należy. poza tym dopracowywane na niskich obrotach daje moim zdaniem bardzo dobrą głębie i połysk.
Tomasz KRK Opublikowano 9 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2009 Nie chcę się mądrzyć, ale z mojego doświadczenia wynika, że po EF nie zawsze jest konieczne wykańczanie UF. Jeśli w pełnym słońcu na czarnym lakierze nie widać hologramów ani swirlsów, to na białym tym bardziej nie będzie Moim zdaniem możliwość zostawienia śladów po polerce, hologramów jest bardziej uzależniona od twardości lakieru niż od koloru. Im lakier bardziej miękki tym trudniej usunąć niedoskonałości nie pozostawiając mikrozarysowań. Nowsze czarne Hondy są zwykle bardzo miękkie, nie wiem jak jest z białymi. Co wtedy polerowałeś Fernando ?
fernando Opublikowano 9 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2009 Co wtedy polerowałeś Fernando ? To był Jaguar XF z zeszłego roku, ale nie używałem gąbki dedykowanej, tylko tej pomarańczowej, czasem określanej jako do lakierów odpornych na zarysowania.
Czerw Opublikowano 18 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2009 Ostatnio jak kończyłem prace na moim audi, czyli polerowałem mleczkiem 3M - granatowy korek i niebieską gąbką za pomocą maszyny. Robiłem w sposób następujący: 2 razy 1500 z lekkim naciskiem i potem 2 razy 1800 bez nacisku, powierzchnie robiłem dosyć małe mniej więcej takie jak połowa drzwi. Problem mój polega na tym, że już po 2 przejściach miałem prawie suchą powierzchnie, tzn. nie było już mleczka, praktycznie nie miałem nic do ścierania szmatką. Co może być przyczyną tak szybkiego znikania tego środka, bo nakładałem naprawde dużo na gąbkę? Ja stawiam na złą technikę, ale posłucham rady profesjonalistów. Robiłem to wszystko w cieniu.
julian Opublikowano 18 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2009 coś takiego może sie zdarzyć, gdy masz suchą gąbkę i na początek dałeś za mało mleczka. możesz sobie pomóc zwilżając ją uprzednio mgiełką wodna z opryskiwacza do roślin, to moja ulubiona metoda. moim zdaniem zacząłeś też od zbyt duzych obrotów, powinieneś 2 razy przejść na najniższych, zeby równo nanieść pastę na lakier na całęj powierzchni na której pracujesz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się