Skocz do zawartości

Pierwszy zestaw - Subaru Impreza


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niedawno drogą kupna nabyłem czerwoną Impreze. Auto nowe i z tego co wyczytałem one-step się należy, ale póki co daruje sobie korekty i tego typu czary mary. Chciałbym położyć wosk i w miarę możliwość zadbać o maszynę co by ładnie się prezentowała na dzielni. Niestety nie mam możliwości myć autka pod domem, czy też w garażu i pozostaje tylko bezdotyk, który w zasadzie jest uskuteczniany średnio raz w tygodniu odkąd posiadam Subaru (nie, nie używam tej szczotki, tylko lanca). Dodatkowo sprawiłem sobie taki mały zestaw na początek i w związku z tym iż jestem dość mocno początkujący prośba o weryfikację i ewentualne wskazówki, uwagi czy też inne dobre rady. Troszkę chemii i gadżetów, nie wszystko jest widoczne. Takie rzeczy jak APC, wiadra, separator, pędzelki też gdzieś się poniewierają. 

Jak widać w zestawie mam:

Szampon Meguiar's Gold Class + rękawica też Meguiar's i druga do zadań specjalnych od chińczyka

Niewidzialna wycieraczka od Rain-x

Meguiar's Hot Rims Aluminium Wheel Cleaner 

Meguiar's QD do lakieru i do wnętrza

Dressing do opon Meguiar's 

IPA (tu się chyba trochę sfrajerowałem, bo dałem coś koło 15$ (niby 99.99%), a później znalazłem za 3$ taką co ma 95% więc chyba te 5% by wielkiej różnicy w odtłuszczaniu nie zrobiło, a cena jednak sroga. Czy bardzo się mylę?)

Wosk Soft99 Fusso i "ceramika" od chińczyka (pomyślałem, że na felgi i reflektory bym to może położył?)

Z akcesorium to jak widać do suszenie Gyeon x2 (bardzo fajny swoją drogą), jakieś aplikatory i fibry głównie od chińczyków (nie znam się, ale w dotyku bardzo przyjemne i ładnie obszyte, bądź też bez krawędzi/obszycia).

Pewnie jeszcze kilku rzeczy brakuje, typu:

glinka (valet pro, gyeon, bilt hamber?)

może jakiś dressing do plastików? Najlepiej coś dostępnego na rynku amerykańskim (w Polszy będę dopiero w czerwcu)