Skocz do zawartości

Prośba o pomoc przy kilku uszkodzeniach różnego rodzaju


zenek22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na początek chciałbym zaznaczyć, że jestem świeżo upieczonym kierowcą bez żadnej wiedzy na temat kosmetyki samochodowej, proszę więc o wyrozumiałość i tłumaczenie wszystkiego jak chłop krowie na rowie ;) A przechodząc do sedna: Dostałem po bracie Renault Lagunę rocznik '99 i chciałbym usunąć kilka uszkodzeń lakieru których doznała będąc w jego rękach i jednego, które już zdążyłem zrobić sam w trakcie mojej krótkiej kariery kierowcy ;) 

Zdjęcia (mam nadzieję, że w miarę wyraźne) 1, 2, 3 i 4 to moja sprawka, chwila nieuwagi na parkingu, otarcie o inny samochód, rysy zaczynają się na prawym tylnym nadkolu i zjeżdżają nieco w dół, na prawo od rys widać też otarcia

5 i 6

Nie umiem powiedzieć skąd wzięła się ta rysy na klapie bagażnika, ale coś musiało otrzeć lakier i podważyć literkę L, która odpadła przy myciu samochodu. Czy można bez uszkadzania lakieru odkleić jego resztę i jak zamocować nowy?

7

Te ciemne plamki to odpryski (?), po przejechaniu palcem w tym miejscu czuć delikatne wgłębienie, wierzch klapy bagażnika.

8 i 9

Tutaj brat zdaje się przejechał po lakierze ostrą krawędzią jakiegoś metalowego wózka, lewa strona tylnego  zderzaka.

10

Oryginalnie lusterka były w kolorze lakieru, ale były później przemalowane, nie wiem jaką farbą, bo brat nie był pierwszym właścicielem, chciałbym je odmalować, jak i czym to zrobić?

1.jpeg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Ucięło mi część zdjęć z pierwszego postu, jest jakiś limit ilości zdjęć na posta?

Reszta zdjęć:

 

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zenek22 Jeżeli nie chcesz kupować lusterek w kolorze nadwozia używanych, pozostaje Ci oddanie do lakiernika albo musisz kupić farbę w twoim kolorze nadwozia w sprayu, clear w sprayu i spróbować samemu to zrobić. Może nie będzie igła, ale powinno być dobrze.