Jump to content

Poorboy's SSR 1 vs Professional Polish Cleaner i dylemat


Guest mb190.fan
 Share

Recommended Posts

Moje pytanie jest trochę spóźnione, gdyż detailing zakończyłem już położeniem wosku (nattys blue), jestem zadowolony jednak - no właśnie - na aucie jest trochę drobnych rysek- chcę się ich pozbyć - który z powyższych preparatów będzie najbardziej odpowiedni? Mam też pytanie - auto jest już po woskowaniu (2 warstwy) - czy przed zastosowaniem któregoś z powyższych preparatów muszę najpierw usunąć wosk??

Lakier to hellrot (bmw).

Link to comment
Share on other sites

mb190.fan, pasty polerskie zedrą wosk, więc teoretycznie nie musisz nic robić. Ja wolę jednak wosk samemu usunąć, bo jakoś wole pracować na czystym lakierze;)

Co do zaproponowanych środków, to ciężko mi coś powiedzieć, bo na PB nie pracowałem:(

Link to comment
Share on other sites

  • Partner forum

jeżeli chcesz usunąć ryski to SSR 1 :good: . Professional polish nawet jeżeli ma właściwości ścierne to są naprawdę minimalne i szkoda tego produkty do usuwania małych swirlów ale jeżeli go masz to możesz go użyć do usunięcia wosku albo do oczyszczenia po SSR 1.

 

 

 

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Car Crazy - nie mam jeszcze ani jednego ani drugiego... a chcę zdecydować się na jeden - więc rozumiem bardziej polecasz ssr1? Chętnie ponownie zapukam do Twojego sklepu :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 11 months later...

zrobie odkop...

mozecie napisac jak najlepiej nakladac PP? gąpkowym padem poprostu nalozyc na lakier poczekac chwilke i zetrzec MF? czy lepiej nałożyć kropelke wielkościziarna groszku na bardziej miekką strone tri-colour'a i wypracowywac a potem przepolerowac MF? [takwlasnie pracuje z Valet PRO Achilles Prep]...?

dzieki i pozdr!

Link to comment
Share on other sites

Kropelkę, może dwie na aplikator i wypracowac prawie do zniknięcia. Pozostałość zebrać MF. Nie wiem jak na piankowym aplikatorze, ale ja stosowałem z MF i co jakiś czas zraszałem go mgiełką wody z atomizera - ułatwiało to wypracowanie PP.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Dołączę się do tematu ...

Który z cleaner-ów będzie lepszy Poorboy Professional Polish czy Meguiars ultimate polish.

Głównie chodzi o wykończenie auta przed nałożeniem wosku na ciemny lakier (wosk w tej chwili to sonax dopiero zaczynam ) :roll: .

Za PP polish przemawia mi jego wszechstronność:

"Wierzchnia warstwa lakieru

Metal czy chrom

Plastik czy Plexi

Szkło

Poszycia reflektorów"

Będę mógł zastosować go do usunięcia plam po kamieniu z szyb ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pozwolicie że się podłączę. Własnie zamówilem sobie politure do ciemnych lakierów POORBOY'S BLACK HOLE oraz pastę SSR1 ale za chiny nie wiem czym to nakładać i polerować, tak aby nie uszkodzić lakieru ponieważ jest dość miękki (astra g) oczywiście ręcznie, może coś poradzicie ??

Link to comment
Share on other sites

Chciałbym trochę zregenerować lakier w moim aucie. Czy sam poorboys professional polish wystarczy czy lepiej kupić ssr1/2/3 albo UC? Auto to honda civic 2008, czarna perła, z tego co wiem to lakier delikatny i zarazem zapewne miękki. Obawiam się że któryś SSR może za bardzo mi lakier zedrzeć a PP ma bardzo mało elementów ściernych więc może wystarczy? Był wątek o hondzie accord ale nie wiem czy tam jest ten sam lakier wiec dopisałem posta tutaj.

Link to comment
Share on other sites

Chciałbym trochę zregenerować lakier w moim aucie. Czy sam poorboys professional polish wystarczy czy lepiej kupić ssr1/2/3 albo UC? Auto to honda civic 2008, czarna perła, z tego co wiem to lakier delikatny i zarazem zapewne miękki. Obawiam się że któryś SSR może za bardzo mi lakier zedrzeć a PP ma bardzo mało elementów ściernych więc może wystarczy? Był wątek o hondzie accord ale nie wiem czy tam jest ten sam lakier wiec dopisałem posta tutaj.

SSR1 na H coś usunie, bardziej małe swirle, grubsze zostaną i trzeba będzie średniej pasty + średniego pada użyć ;)

Link to comment
Share on other sites

czyli pewnie najlepiej byłoby uzyć SSR2, później PP, na to PB Black Hole i na koniec wosk. Mam różne pady bo jakieś gratisy podostawałem. mam tricolora, mam żółtego twardego megsa, jakis biały i żołty (chyba megs) miekkie, czarna fibra, i trzy białe fibry. Który wybrać do tego SSR2?

Link to comment
Share on other sites

czyli pewnie najlepiej byłoby uzyć SSR2, później PP, na to PB Black Hole i na koniec wosk. Mam różne pady bo jakieś gratisy podostawałem. mam tricolora, mam żółtego twardego megsa, jakis biały i żołty (chyba megs) miekkie, czarna fibra, i trzy białe fibry. Który wybrać do tego SSR2?

Ręcznie dużo nie zdziałasz ale jak już to weź tricolora.

Teraz, czyli przed zimą lepiej oczyść dobrze lakier, potem cleaner i wosk a dopiero po zimie coś działaj.

Link to comment
Share on other sites

Ok, dzięki za radę, umyję auto dokładnie, użyję glinki (pierwszy raz, mam nadzieje że się uda), przejadę cleanerem, później PB PP i nałoże wosk. Będę sobie robił etapami, jednego dnia będę glinkował, drugie cleaner i PB PP a trzeciego dnia wosk. Oczywiście za każdym razem umyje auto dokładnie. Niestety ręczna robota ale jestem zdeterminowany na maxa i poświęcę rękę dla dobra auta.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.