Skocz do zawartości

Poorboy's SSR 1 vs Professional Polish Cleaner i dylemat


Gość mb190.fan

Rekomendowane odpowiedzi

Moje pytanie jest trochę spóźnione, gdyż detailing zakończyłem już położeniem wosku (nattys blue), jestem zadowolony jednak - no właśnie - na aucie jest trochę drobnych rysek- chcę się ich pozbyć - który z powyższych preparatów będzie najbardziej odpowiedni? Mam też pytanie - auto jest już po woskowaniu (2 warstwy) - czy przed zastosowaniem któregoś z powyższych preparatów muszę najpierw usunąć wosk??

Lakier to hellrot (bmw).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mb190.fan, pasty polerskie zedrą wosk, więc teoretycznie nie musisz nic robić. Ja wolę jednak wosk samemu usunąć, bo jakoś wole pracować na czystym lakierze;)

Co do zaproponowanych środków, to ciężko mi coś powiedzieć, bo na PB nie pracowałem:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partner forum

jeżeli chcesz usunąć ryski to SSR 1 :good: . Professional polish nawet jeżeli ma właściwości ścierne to są naprawdę minimalne i szkoda tego produkty do usuwania małych swirlów ale jeżeli go masz to możesz go użyć do usunięcia wosku albo do oczyszczenia po SSR 1.

 

 

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 11 miesięcy temu...

zrobie odkop...

mozecie napisac jak najlepiej nakladac PP? gąpkowym padem poprostu nalozyc na lakier poczekac chwilke i zetrzec MF? czy lepiej nałożyć kropelke wielkościziarna groszku na bardziej miekką strone tri-colour'a i wypracowywac a potem przepolerowac MF? [takwlasnie pracuje z Valet PRO Achilles Prep]...?

dzieki i pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kropelkę, może dwie na aplikator i wypracowac prawie do zniknięcia. Pozostałość zebrać MF. Nie wiem jak na piankowym aplikatorze, ale ja stosowałem z MF i co jakiś czas zraszałem go mgiełką wody z atomizera - ułatwiało to wypracowanie PP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołączę się do tematu ...

Który z cleaner-ów będzie lepszy Poorboy Professional Polish czy Meguiars ultimate polish.

Głównie chodzi o wykończenie auta przed nałożeniem wosku na ciemny lakier (wosk w tej chwili to sonax dopiero zaczynam ) :roll: .

Za PP polish przemawia mi jego wszechstronność:

"Wierzchnia warstwa lakieru

Metal czy chrom

Plastik czy Plexi

Szkło

Poszycia reflektorów"

Będę mógł zastosować go do usunięcia plam po kamieniu z szyb ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Pozwolicie że się podłączę. Własnie zamówilem sobie politure do ciemnych lakierów POORBOY'S BLACK HOLE oraz pastę SSR1 ale za chiny nie wiem czym to nakładać i polerować, tak aby nie uszkodzić lakieru ponieważ jest dość miękki (astra g) oczywiście ręcznie, może coś poradzicie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym trochę zregenerować lakier w moim aucie. Czy sam poorboys professional polish wystarczy czy lepiej kupić ssr1/2/3 albo UC? Auto to honda civic 2008, czarna perła, z tego co wiem to lakier delikatny i zarazem zapewne miękki. Obawiam się że któryś SSR może za bardzo mi lakier zedrzeć a PP ma bardzo mało elementów ściernych więc może wystarczy? Był wątek o hondzie accord ale nie wiem czy tam jest ten sam lakier wiec dopisałem posta tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym trochę zregenerować lakier w moim aucie. Czy sam poorboys professional polish wystarczy czy lepiej kupić ssr1/2/3 albo UC? Auto to honda civic 2008, czarna perła, z tego co wiem to lakier delikatny i zarazem zapewne miękki. Obawiam się że któryś SSR może za bardzo mi lakier zedrzeć a PP ma bardzo mało elementów ściernych więc może wystarczy? Był wątek o hondzie accord ale nie wiem czy tam jest ten sam lakier wiec dopisałem posta tutaj.

SSR1 na H coś usunie, bardziej małe swirle, grubsze zostaną i trzeba będzie średniej pasty + średniego pada użyć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli pewnie najlepiej byłoby uzyć SSR2, później PP, na to PB Black Hole i na koniec wosk. Mam różne pady bo jakieś gratisy podostawałem. mam tricolora, mam żółtego twardego megsa, jakis biały i żołty (chyba megs) miekkie, czarna fibra, i trzy białe fibry. Który wybrać do tego SSR2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli pewnie najlepiej byłoby uzyć SSR2, później PP, na to PB Black Hole i na koniec wosk. Mam różne pady bo jakieś gratisy podostawałem. mam tricolora, mam żółtego twardego megsa, jakis biały i żołty (chyba megs) miekkie, czarna fibra, i trzy białe fibry. Który wybrać do tego SSR2?

Ręcznie dużo nie zdziałasz ale jak już to weź tricolora.

Teraz, czyli przed zimą lepiej oczyść dobrze lakier, potem cleaner i wosk a dopiero po zimie coś działaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki za radę, umyję auto dokładnie, użyję glinki (pierwszy raz, mam nadzieje że się uda), przejadę cleanerem, później PB PP i nałoże wosk. Będę sobie robił etapami, jednego dnia będę glinkował, drugie cleaner i PB PP a trzeciego dnia wosk. Oczywiście za każdym razem umyje auto dokładnie. Niestety ręczna robota ale jestem zdeterminowany na maxa i poświęcę rękę dla dobra auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.