Gość Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Moje pytanie jest trochę spóźnione, gdyż detailing zakończyłem już położeniem wosku (nattys blue), jestem zadowolony jednak - no właśnie - na aucie jest trochę drobnych rysek- chcę się ich pozbyć - który z powyższych preparatów będzie najbardziej odpowiedni? Mam też pytanie - auto jest już po woskowaniu (2 warstwy) - czy przed zastosowaniem któregoś z powyższych preparatów muszę najpierw usunąć wosk?? Lakier to hellrot (bmw).
kuflik Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2010 mb190.fan, pasty polerskie zedrą wosk, więc teoretycznie nie musisz nic robić. Ja wolę jednak wosk samemu usunąć, bo jakoś wole pracować na czystym lakierze;) Co do zaproponowanych środków, to ciężko mi coś powiedzieć, bo na PB nie pracowałem:(
Gość Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Jak już się spóźniłeś to może lepiej poczekać do następnego woskowania? Dwa razy robota z elementami do poprawki.
Gość Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2010 W zasadzie też tak myślałem,że poczekam do naturalnego spłynięcia wosku;-) - bo szkoda mojej dotychczasowej pracy.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2010 jeżeli chcesz usunąć ryski to SSR 1 . Professional polish nawet jeżeli ma właściwości ścierne to są naprawdę minimalne i szkoda tego produkty do usuwania małych swirlów ale jeżeli go masz to możesz go użyć do usunięcia wosku albo do oczyszczenia po SSR 1. Pozdr.
Gość Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Car Crazy - nie mam jeszcze ani jednego ani drugiego... a chcę zdecydować się na jeden - więc rozumiem bardziej polecasz ssr1? Chętnie ponownie zapukam do Twojego sklepu :-)
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2010 mb190.fan, do małych rysek SSR 1 ładnie się spisze
kanar Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Profesional polish to typowy cleaner, używałem go już na kilku autach i daje dobre efekty, lakier bardzo ładnie "skrzypi" po aplikacji. Srodków ściernych to ma bardzo mało według mnie.
kempus Opublikowano 3 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2010 Czyli po myciu można zastosować PB PP, następnie wosk i sealant, czy odwrotnie? Oczywiście w czasie, gdy chcemy się pozbyć resztek wosku.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 3 Lipca 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2010 kempus, jeżeli chcesz nakładać dwa woski to : 1- PB PP 2- sealant 3- wosk
elpiotrek Opublikowano 7 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2011 zrobie odkop... mozecie napisac jak najlepiej nakladac PP? gąpkowym padem poprostu nalozyc na lakier poczekac chwilke i zetrzec MF? czy lepiej nałożyć kropelke wielkościziarna groszku na bardziej miekką strone tri-colour'a i wypracowywac a potem przepolerowac MF? [takwlasnie pracuje z Valet PRO Achilles Prep]...? dzieki i pozdr!
Przemko Opublikowano 8 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2011 Kropelkę, może dwie na aplikator i wypracowac prawie do zniknięcia. Pozostałość zebrać MF. Nie wiem jak na piankowym aplikatorze, ale ja stosowałem z MF i co jakiś czas zraszałem go mgiełką wody z atomizera - ułatwiało to wypracowanie PP.
koko Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 Dołączę się do tematu ... Który z cleaner-ów będzie lepszy Poorboy Professional Polish czy Meguiars ultimate polish. Głównie chodzi o wykończenie auta przed nałożeniem wosku na ciemny lakier (wosk w tej chwili to sonax dopiero zaczynam ) . Za PP polish przemawia mi jego wszechstronność: "Wierzchnia warstwa lakieru Metal czy chrom Plastik czy Plexi Szkło Poszycia reflektorów" Będę mógł zastosować go do usunięcia plam po kamieniu z szyb ?
Rosemeyer Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 Mario powinienem byc w Kielcach za 2tyg i moge Ci odlac troche PB PP to sobie potestujesz
AST_KRK Opublikowano 16 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2012 Pozwolicie że się podłączę. Własnie zamówilem sobie politure do ciemnych lakierów POORBOY'S BLACK HOLE oraz pastę SSR1 ale za chiny nie wiem czym to nakładać i polerować, tak aby nie uszkodzić lakieru ponieważ jest dość miękki (astra g) oczywiście ręcznie, może coś poradzicie ??
Nużyn Opublikowano 23 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2012 Chciałbym trochę zregenerować lakier w moim aucie. Czy sam poorboys professional polish wystarczy czy lepiej kupić ssr1/2/3 albo UC? Auto to honda civic 2008, czarna perła, z tego co wiem to lakier delikatny i zarazem zapewne miękki. Obawiam się że któryś SSR może za bardzo mi lakier zedrzeć a PP ma bardzo mało elementów ściernych więc może wystarczy? Był wątek o hondzie accord ale nie wiem czy tam jest ten sam lakier wiec dopisałem posta tutaj.
senz Opublikowano 23 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2012 Chciałbym trochę zregenerować lakier w moim aucie. Czy sam poorboys professional polish wystarczy czy lepiej kupić ssr1/2/3 albo UC? Auto to honda civic 2008, czarna perła, z tego co wiem to lakier delikatny i zarazem zapewne miękki. Obawiam się że któryś SSR może za bardzo mi lakier zedrzeć a PP ma bardzo mało elementów ściernych więc może wystarczy? Był wątek o hondzie accord ale nie wiem czy tam jest ten sam lakier wiec dopisałem posta tutaj. SSR1 na H coś usunie, bardziej małe swirle, grubsze zostaną i trzeba będzie średniej pasty + średniego pada użyć
Nużyn Opublikowano 23 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2012 czyli pewnie najlepiej byłoby uzyć SSR2, później PP, na to PB Black Hole i na koniec wosk. Mam różne pady bo jakieś gratisy podostawałem. mam tricolora, mam żółtego twardego megsa, jakis biały i żołty (chyba megs) miekkie, czarna fibra, i trzy białe fibry. Który wybrać do tego SSR2?
senz Opublikowano 23 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2012 czyli pewnie najlepiej byłoby uzyć SSR2, później PP, na to PB Black Hole i na koniec wosk. Mam różne pady bo jakieś gratisy podostawałem. mam tricolora, mam żółtego twardego megsa, jakis biały i żołty (chyba megs) miekkie, czarna fibra, i trzy białe fibry. Który wybrać do tego SSR2? Ręcznie dużo nie zdziałasz ale jak już to weź tricolora. Teraz, czyli przed zimą lepiej oczyść dobrze lakier, potem cleaner i wosk a dopiero po zimie coś działaj.
Nużyn Opublikowano 23 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2012 Ok, dzięki za radę, umyję auto dokładnie, użyję glinki (pierwszy raz, mam nadzieje że się uda), przejadę cleanerem, później PB PP i nałoże wosk. Będę sobie robił etapami, jednego dnia będę glinkował, drugie cleaner i PB PP a trzeciego dnia wosk. Oczywiście za każdym razem umyje auto dokładnie. Niestety ręczna robota ale jestem zdeterminowany na maxa i poświęcę rękę dla dobra auta.
Bastek1980 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2014 Tak się zastanawiam czy jest sens po Megs UC stosować jeszcze cleaner PB SSR1 lub inny pod wosk jeżeli wcześniej użyjemy IPA?
Artih Opublikowano 19 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2014 Pod wosk stosujemy cleaner a SSR1 nim nie jest.
Bastek1980 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2014 To ja już nie wiem. W jednym z tematów napisane było, że można go stosować jako cleaner.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się