prezes.gd Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Miałem 320d E90 z 2005 roku. Złego słowa nie powiem, nigdy auto mnie niczym nie zaskoczyło, zero awarii, w zasadzie tylko rzeczy eksploatacyjne. Z rzeczy do sprawdzenia przed zakupem: -stan turbiny, -koło pasowe - (wytrzymuje jakieś 100kkm) -klapki w kolektorze dolotowym -ewentulany wyciek z przelotki skrzyni biegów Do tego oczywiście podpięcie pod kompa, sprawdzenie blach i ogólnego stanu zawieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blau Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Miałeś z automatyczną skrzynią? Boje się troche automata. Miałem wcześniej smarta z niby automatem(manual ze sterownikiem) i dobrze sie jezdziło oprócz tego że szarpał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Blau, smarta z niby automatem(manual ze sterownikiem) Ale tego nie można porównywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukon Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Blau, o automat w Bmw nie masz się co bać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blau Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Nie chodziło mi o porównanie chciałem sie dowiedzieć coś o awaryjności takiego samochodu z automatem od kogoś kto naprawde tego używał, a nie przeczytał w internecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 bardzo przyjemne auto które bardzo mile wspominam, obowiazkowo z tyłu światła shadow line-y i program bo 160 koni szału w tej budzie nie robi, fabryczny zawias utwardzony i chyba -30mm dawał rade, jak nie było run flatów to nawet spory komfort. Skrzynia bezproblemowa, z tego co pamiętam jedyną notoryczną usterką była gałka idrive-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes.gd Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Szkrzyni automatycznej nie masz się co bać, ważne żeby zmienić olej jeśli poprzedni właściciel tego nie robił. Jak sprzedawałem to miałem 140kkm przelotu, automat chodził gładko i nic się z nim nie działo, skrzynie ZF stosowane w BMW są dobrej jakości. Co do kontrolera iDrive to naprawa kosztuje 20zł . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Co do kontrolera iDrive to naprawa kosztuje 20zł . to wiem ale miałem chyba pecha bo wymieniany był 3 razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blau Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 dziękuję Panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 7 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Dusi mnie psychicznie Berlingo, jedno ogarniam, dwa nowe tematy wychodzą. Wiedziałem chyba w co się pakuję... Niby jeźdźi, ale ile by nie zrobił/dołożył to dalej kupa gó^na....Ja już jestem tak zepsuty, że z dziada muszę zrobić tak... Pavlik Ale na temat. Sfrustrowany kolejną pierdołą do wymiany i rynkiem używanych części zamiennych "na alegro" czytam sobie różne rzeczy i wysłałem przez stronę lużną prośbę o kalkulację w kilku wariantach dla Kangoo Luzik, pewnie nikt tego nie czyta, geno da cynk, wyciągnie się niedzielne stroje i pojedziem do salonu popytać, może ochrona nie wyprowadzi Mija godzina i mail zwrotny od ekant manager: proszę podać dogodny termin to przygotujemy różne wresje do jazdy testowej i przedstawimy indywidualną ofertę itd itp Jak tak wygląda serwis po "wyjechaniu za bramę" to.... Bez gwiazdy..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 7 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Jak tak wygląda serwis po "wyjechaniu za bramę" to.... Bez gwiazdy..... _________________ Czytałeś jak pisałem jak z 3 miesiace temu jak bylem na serwisie? Wlasnie obsluga wygladała podobnie. Polecam. P.S. Daj znaka jak masz czas, ja i tak mam olejowy teraz to pojedziemy razem coś potestować przy okazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 8 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Nie bierz silnika od Renault. Chyba tylko jeden dCi jest stamtąd. Już teraz nie pamiętam. Pisałem o nim. Szklanki zaworowe co 1/2 zmiany rozrządu = co rozrząd (100 tys km). Po co niepotrzebną robote sobie robić. W CDI problemów nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 8 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Tam dostępny jest tylko jeden diesel o dwóch różnych mocach. Więc wyboru nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 8 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 dostępny jest tylko jeden diesel o dwóch różnych mocach No właśnie, a najmilsza byłaby zwykła, prosta benzyna - ale podobno dopiero od września Btw, to wysłałem lużne zapytanie o przybliżenie cyferek programu Lease & Go, a nie chęć zakupu 100 sztuk a tu dziś na skrzynce Niniejszym potwierdzamy, iż otrzymaliśmy kopię maila skierowanego do stacji Mercedes-Benz Warszawa Sp. z o.o.. W przypadku braku odpowiedzi z w/w Autoryzowanej Stacji Obsługi Mercedes-Benz uprzejmie prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 00 800 9 7777777 lub (22) 354 40 01. Z poważaniem, Paweł Maciak Biuro Obsługi Klienta Gelissendomein 5 Mercedes-Benz Customer Assistance Center Maastricht N.V. NL-6229 GK Maastricht, The Netherlands Numer telefonu: 0048 22 354 4001 Numer faksu: 0048 22 354 4007 E-mail: cs.pol@cac.mercedes-benz.com Mercedes-Benz Customer Assistance Center Maastricht N.V. Domicile and Court of Registry: Maastricht/ Netherlands Commercial Register No.: K.v.K. Limburg 33014909 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k24 Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Ktoś może mi coś powiedzieć na temat Volvo C70 I gen w coupe? Interesuje mnie 2.0T 225KM lub T5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaszczu Opublikowano 17 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Panowie warto ładować się w Alfę 1,9 JTDM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LZ Opublikowano 17 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Panowie warto ładować się w Alfę 1,9 JTDM? Nie wiem czy warto się w Alfę ładować ale sam silnik występuje również pod nazwami (w innych markach) CDTI, TiD, TTiD i jest to całkiem udana jednostka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samtive Opublikowano 17 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 1.9 JTDM jest przeganialną jednostką pod względem awaryjności,osiągów i kultury pracy każdy mechanior ci to powie a co można z tego silnika wycisnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wirus_kamil Opublikowano 17 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Panowie warto ładować się w Alfę 1,9 JTDM?Poza DPF nie słyzałem nic złego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puch Opublikowano 17 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 17 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 I kolektor dolotowy z klapami wirowymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 17 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Raz Honda, zawsze Honda ! przynajmniej u mnie to się zaczęło 5 lat temu i do dzisiaj trwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moog Opublikowano 17 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Raz Honda, zawsze Honda ! przynajmniej u mnie to się zaczęło 5 lat temu i do dzisiaj trwamhm też się zaraziłem Hondą i wierny do dziś ze wzajemnością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlacK Opublikowano 17 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Panowie warto ładować się w Alfę 1,9 JTDM?Poza DPF nie słyzałem nic złego. Mam z tym silnikiem fiata crome, "całe zło" zostało usunięte plus zrobiony program 120->150KM Silnik świetny, alfa jest lżejsza i będzie jeszcze lepiej śmigać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blau Opublikowano 20 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Panowie wiecie może gdzie sprawdzić VIN w BMW? Najlepiej przez internet. Chciałbym się dowiedzieć czy mam prawdziwy przebieg i ogólnie historię serwisowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się