Skocz do zawartości

Zakup nowego samochodu


vanquisz

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem 320d E90 z 2005 roku. Złego słowa nie powiem, nigdy auto mnie niczym nie zaskoczyło, zero awarii, w zasadzie tylko rzeczy eksploatacyjne. Z rzeczy do sprawdzenia przed zakupem:

-stan turbiny,

-koło pasowe - (wytrzymuje jakieś 100kkm)

-klapki w kolektorze dolotowym

-ewentulany wyciek z przelotki skrzyni biegów

Do tego oczywiście podpięcie pod kompa, sprawdzenie blach i ogólnego stanu zawieszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo przyjemne auto które bardzo mile wspominam, obowiazkowo z tyłu światła shadow line-y i program bo 160 koni szału w tej budzie nie robi, fabryczny zawias utwardzony i chyba -30mm dawał rade, jak nie było run flatów to nawet spory komfort. Skrzynia bezproblemowa, z tego co pamiętam jedyną notoryczną usterką była gałka idrive-a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkrzyni automatycznej nie masz się co bać, ważne żeby zmienić olej jeśli poprzedni właściciel tego nie robił. Jak sprzedawałem to miałem 140kkm przelotu, automat chodził gładko i nic się z nim nie działo, skrzynie ZF stosowane w BMW są dobrej jakości. Co do kontrolera iDrive to naprawa kosztuje 20zł :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dusi mnie psychicznie Berlingo, jedno ogarniam, dwa nowe tematy wychodzą. Wiedziałem chyba w co się pakuję... Niby jeźdźi, ale ile by nie zrobił/dołożył to dalej kupa gó^na....Ja już jestem tak zepsuty, że z dziada muszę zrobić tak...

 

519f3ef665f4.jpg

 

:-]Pavlik :P

 

Ale na temat. Sfrustrowany kolejną pierdołą do wymiany i rynkiem używanych części zamiennych "na alegro" czytam sobie różne rzeczy i wysłałem przez stronę lużną prośbę o kalkulację w kilku wariantach dla Kangoo :D Luzik, pewnie nikt tego nie czyta, geno da cynk, wyciągnie się niedzielne stroje i pojedziem do salonu popytać, może ochrona nie wyprowadzi :D Mija godzina i mail zwrotny od ekant manager:

 

proszę podać dogodny termin to przygotujemy różne wresje do jazdy testowej i przedstawimy indywidualną ofertę itd itp

 

Jak tak wygląda serwis po "wyjechaniu za bramę" to.... :shock: Bez gwiazdy..... :song::-]:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak wygląda serwis po "wyjechaniu za bramę" to.... Bez gwiazdy.....

_________________

 

Czytałeś jak pisałem jak z 3 miesiace temu jak bylem na serwisie?

Wlasnie obsluga wygladała podobnie.

Polecam.

 

P.S.

Daj znaka jak masz czas, ja i tak mam olejowy teraz to pojedziemy razem coś potestować przy okazji ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bierz silnika od Renault. Chyba tylko jeden dCi jest stamtąd. Już teraz nie pamiętam. Pisałem o nim. Szklanki zaworowe co 1/2 zmiany rozrządu = co rozrząd (100 tys km).

Po co niepotrzebną robote sobie robić. W CDI problemów nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostępny jest tylko jeden diesel o dwóch różnych mocach

 

No właśnie, a najmilsza byłaby zwykła, prosta benzyna - ale podobno dopiero od września :idea:

 

Btw, to wysłałem lużne zapytanie o przybliżenie cyferek programu Lease & Go, a nie chęć zakupu 100 sztuk :lol: a tu dziś na skrzynce :D

 

Niniejszym potwierdzamy, iż otrzymaliśmy kopię maila skierowanego do stacji Mercedes-Benz Warszawa Sp. z o.o..

W przypadku braku odpowiedzi z w/w Autoryzowanej Stacji Obsługi Mercedes-Benz uprzejmie prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 00 800 9 7777777 lub (22) 354 40 01.

 

 

Z poważaniem,

 

Paweł Maciak

Biuro Obsługi Klienta

Gelissendomein 5

Mercedes-Benz Customer Assistance Center Maastricht N.V.

NL-6229 GK Maastricht, The Netherlands

 

Numer telefonu: 0048 22 354 4001

Numer faksu: 0048 22 354 4007

E-mail: cs.pol@cac.mercedes-benz.com

 

Mercedes-Benz Customer Assistance Center Maastricht N.V. Domicile and Court of Registry:

Maastricht/ Netherlands Commercial Register No.: K.v.K. Limburg 33014909

 

:song::D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie warto ładować się w Alfę 1,9 JTDM?

 

Nie wiem czy warto się w Alfę ładować ale sam silnik występuje również pod nazwami (w innych markach) CDTI, TiD, TTiD i jest to całkiem udana jednostka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie warto ładować się w Alfę 1,9 JTDM?
Poza DPF nie słyzałem nic złego.

 

Mam z tym silnikiem fiata crome, "całe zło" zostało usunięte plus zrobiony program 120->150KM :) Silnik świetny, alfa jest lżejsza i będzie jeszcze lepiej śmigać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.