Skocz do zawartości

Pytanie o stosowanie pasty Bril 852


Rekomendowane odpowiedzi

Witam , jestem początkujący i mam pytanie:Czy ktoś może mi powiedzieć czy pastę bril 852 stosujemy na mokro? czy tylko lekko zwilżoną gąbką się ją nakłada a pozniej już wodą nie 'doprawia' na lakierze? Gąbka czarna od farecli czyli miękka będzie dobra do brila ? Trzeba po niej stosować jakieś mleczko wykańcxzające czy jako pasta lekkościerna jest już wykończeniem sama w sobie?

Czy wogóle dać sobie spokój z tą pastą ? Chciałem z niej skorzystać bo zalega mi w garażu z 2 tubki :) Z góry dzięki za odpowiedź

 

Ps. do czego stosujemy nakładki wełniane polerskie?

 

Wiem że dużo ptań i może są dla was banalne, ale chciałem się dowiedzieć paru tych rzeczy a nie mogłem znaleźć tych info w necie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tą pastą (Basf-taka zielona?) polerowałem obtarcia. na zwykłej mikrofibrze, ręcznie i sprawdziła się znakomicie, na sucho. warto wykorzystać. jest trochę bardziej gęsta od scholla czy 3m. jest rzeczywiście bardzo mało agresywna. Nie wyrzucaj jej. ja po niej już nic nie używałem, był błysk, a rysy (a właściwie inny, obcy lakier, znikł bez śladu. :) Spróbuj na padzie maszynowym, nic nie powinno się stać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wełniak słuzy do delikatnego matowania lakieru, jest to bardziej agresywna forma niż pad typu cutting, ale uwaga, jak masz skórke pomarańczy, to wełniak ścina i górki i dołki, stąd do likwidacji skórki pomarańczy najlepej jest użyć papieru ściernego 2500, 3000, czasem 2000, lub pasty matujacej i bardzo twardego krążka z cienkiego filcu, wtedy ścinasz tylko górki skórki pomarańczy.

 

Ja wełniaka używam przed zastosowaniem pada cutting, by w miarę wyrównać i zmatowić lakier przed dalsza korektą, gdy są dość głębokie rysy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arku, jest sens.

Agresywność zależy od pasty, ale jest agresywniejszy od agresywnego pada gabkowego