Skocz do zawartości

Czy używał ktoś glinki KEMKO GlinClean ?


Gość pawelb

Rekomendowane odpowiedzi

To pewnie jest polski wynalazek :) Zamówiłem u nich próbkę 20 g, płacę tylko 3 zł za transport przy odbiorze. Szkoda tylko, że jestem początkujący i nie miałem nigdy do czynienia z glinkami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc Pawle bojowe zadanie dla Ciebie. Przetrzesz szlaki i zrobisz profesjonalną fotorelacje dla forum, wtedy może rzucisz więcej światła na ten produkt.

Glinkowanie to naprawdę przyjemny proces, przejrzyj temat na forum o glinkowaniu, tam zawarte są informacje jak prawidłowo to wykonać. To nic trudnego i z pewnością sobie poradzisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
I jak kupiłeś wypróbowałeś ?

 

Nie próbowałem, bo jest mały problem. Napisałem do nich maila z zapytaniem i otrzymałem odpowiedź: "chętnie Panu wyślemy próbkę GlinClean. Pan tylko płaci za transport 3pln przy odbiorze. Proszę o adres gdzie wysłać próbkę.", podałem im adres, a 3 dni później otrzymałem od nich kolejnego maila, żeby przelać pieniądze na ich konto. Przelałem i czekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dziś wypróbowałem tę glinkę i jestem zadowolony z efektu. Autko niedawno zakupione a poprzedni właściciel do detailerów nie należał :o Glinka usunęła wszystko co miała usunąć ( najgorszy był taki rudy nalot :zly: ale nie miała z nim problemów) za lubrykant służyła woda + szampon a nawet sama woda i nie widziałem różnicy w działaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach