Skocz do zawartości

Biznes


Szymanczi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zainteresowałem się trochę dbaniem o auta, i naszedł mnie pomysł żeby spróbować zrobić z tego biznes. Jestem kompletnie zielony w tym temacie. Zdaje sobie sprawę że są już takie firmy. Tylko, że auta się cały czas brudzą, a do tego zauważyłem że Polacy mają coraz lepsze samochody.

Moje pytanie brzmi gdzie mogę nabyć wiedzę na ten temat? Jakich środków uzywać, jaki sprzęt do tego jest najlepszy? Czy tylko pozostaje mi internet, albo poznanie kogoś kto prowadzi już taką firme?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek polecam sprawdzić się w tym :) poopiekowac się swoją fura fura znajomych itp. By zobaczyć czy w ogóle się w tym odnajdujesz. Ja robię samochody znajomym za przysłowiową flaszkę by zdobyć doświadczenie. Nie mam planów biznesowych z detailingiem ale chcę siebie doskonalić w tym by później od czasu do czasu zrobić coś za jakieś pieniazki. Połączenie hobby z dodatkowym zarobkiem :) i sam nie wiem czy bym chciał mieć swój biznes w tym fachu. Jest to duża odpowiedzialność :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum masz bardzo dużo informacji, zacznij od czytania i wdrażania sie w temat.

Jak już załapiesz podstawy zacznij nabierać na doświadczenia na swoim aucie jeśli będziesz widział efekty i nabierał wprawy zacznij zajmować się autami znajomych/rodziny i dopiero wtedy możesz zacząć myśleć o jakimkolwiek biznesie, aczkolwiek musisz być w tym naprawdę dobry bo ludzie nie chcą płacić za "fuszerkę"... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie :) i mimo to nawet przed samym szkoleniem warto zacząć od podstawowego mycia. Kupić wiaderka szampon itp. Szkolenia tanie nie są więc tak jak kolega wspomniał. Czytać czytać i praktykowac. A samo dobre umycie to już też sztuka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto