Jeśli jest lub było coś nie tak, i sami to wychwycimy, pierwsi odzywamy się do Klientów, informujemy o fakcie, przepraszamy i czynimy zadość. Było tak z pierwszą sprzedażą N365. Było też jaszcze kilka pomniejszych incydentów na Allegro, załatwionych na właściwym poziomie + prezent w ramach przeprosin. Ze wspomnianym tu Show Carsem było inaczej. O nieprawidłowościach poinformował nas Klient. Wycofaliśmy całą partię towaru i naprawiliśmy produkt. Przyznaliśmy się do błędu, przeprosili, naprawili sytuację na ile było to tylko możliwe.
Primer był i jest identyczny od 12 lat. Opracowaliśmy go z naukowcami na UMCS w Lublinie - Katedra Chemii i Polimerów jeszcze w poprzedniej firmie. Primer służył nam kiedyś jako podkład do sealantów. Udostępniając go jako samodzielny produkt nie gwarantujemy że dogada się automatycznie z każdą powłoką. Czasami trzeba dłużej poczekać przed aplikacją ceramiki, nie 2 a 6 godzin. Zależy to od rozpuszczalników na jakich jest zrobiona. Primer nadaje się do usuwania waterspotów z powłok, chromów etc. Ma bardzo szeroki zakres zastosowań i cieszy się olbrzymim powodzeniem?
I bieżący przypadek. Carnauba Winter Wax. Produkt przygotowywany przez ponad rok. W teorii i praktyce sprawdzony. 100 na 100. I oddany do testów na forum. I okazuje się że w kilku przypadkach są zgłaszane problemy z trwałością. I na tę chwilę badamy temat. Każda opinia jest dla nas cenna. Bo jeśli w przeważającej liczbie wszystko było i jest ok ale w kilku przypadkach nie, to szybko musimy dowiedzieć się dlaczego? Zlokalizować i naprawić. Następnie zadość uczynić wymieniając na dobry produkt + prezent w ramach zadośćuczynienia. I czy to naprawdę karygodne i skandaliczne zachowanie z naszej strony?
Grzegorz Baczyński