Umówione było to co wkleiłem w poprzednich wiadmościach, przypomne:
- mycie wstępne
- mycie zasadnicze
- mycie profili drzwiowych, zakamarków, szczelin
- mycie kół i nadkoli
- odsmalanie, deironizacja, dekontaminacja lakieru
- trzy lub czterostopniowa korekta lakieru, usuwa 90-100% rys dzięki czemu lakier odzyskuje głębię, kolor i lustrzane odbicie
- polerowanie lakierowanych słupków oraz lamp
- odtłuszczenie lakieru
- zabezpieczenie powłoką kwarcową Max Protect UNC-R (2 letnia ochrona).
Nie do końca mogę się z tym zgodzić. Przyjechałem we wtorek o 11:00 powiedziałem że najlepiej jakby udało się zrobić do środy wieczora, ale czwartek rano też będzie ok. Co nie zmienia faktu że była pełna zgoda iż uda zrobić się wszystkie powyższe punkty w założonym czasie
Klient przyjął do wiadomości bo się nie zna !, nie musi, w końcu samochód oddał do specjalisty. Tak na marginesie do 180kkm jeszcze troche mi zostało.
270km , Inowrocław - Warszawa, piękna pogoda, było to wieczór 19.08.2015.
Mail był napisany na drugi dzień wraz ze zdjęciami. Nie byłem na żadnej myjni bo niby po co, przecież wróciłem z "detailingu" ?.
Nadkola nie zostały umyte i tyle, dla mnie to tylko szczegół, z którym w ogóle bym sie nie zwrócił z reklamacją, bo to tylko nadkole które i tak zaraz się pobrudzi
Nie znam się na tym więc skąd niby mam wiedzieć ile to zajmie, stawiam samochód do specjalisty i on ma mi powiedzieć w jakim czasie to zrobi i ile za to zapłacę. Jeśli czegoś nie da rady zrobić to powinien o tym powiedzieć
Czyli zwykła reklamacja to według Novus Auto Detailing to wyłudzenie ?
Szanowny Panie Wojtku, wystarczy przeczytać moich przedmówców.... nie ma co się rozpisywać, robota została źle wykonana i tyle w temacie.