Jump to content

A6 C5 polerowanie


kondi169

Recommended Posts

Witam i szukam po raz kolejny pomocy może ktoś z was mi doradzi i pomoże a6 c5 kolor lz5l. Chodzi o odświeżenie lakieru, nadanie mu blasku usunięcie chodź trochę rysek, świrli. Mam do dyspozycji albo polerowanie ręczne albo polerowanie wkrętarką posiadam Wiertarko-wkrętarke dewalt 18V (Sprzęgło z możliwością nastawiania 22 wartości momentu obrotowego ). Czy ktoś jest w stanie doradzić co kupić do polerki ręcznej? lub jeżeli lepiej tą wkrętarką to jaki pad, pasta? Dziękuje

Link to comment
Share on other sites

A jakie są te wartości, w sensie jakie one mają prędkości, jak jakieś mają ok 1000-1200 to jest git, chociaż ręka będzie odpadać, a jak ręcznie to kup sobie lekko ścierny cleaner

 

Co do padów to musisz mieć kilka jeden finish, polish, i chyba tyle bardziej agresywnie bym nie szedł i jakąś lekkościerną pastę i pastę polish(np. SSR1 i SSR2)

 

I polecam ci lekturki takie 2

http://www.detailer.pl/blog/2013/11/kro ... -recznego/

http://www.detailer.pl/blog/2011/01/pol ... ing-world/

Link to comment
Share on other sites

Ja bym to rozegrał troszkę inaczej :) Kupujesz polerke + pady i pasty a potem sprzedajesz :) Polerka od K2 to koszt ok. 200 zł (sprzedasz spokojnie później na forum )

K2 tutaj szybko schodzą :)

lub ręczny sposób to ( nieprobowalem ale widziałem parę fotek ) Megs UC + aplikator tricolor

Link to comment
Share on other sites

kupić to nie jest problem, problem to jest dobrze wypolerować. Domorośli amatorzy polerek myślą że to idzie jak w reklamie. Ale słońce weryfikuje wszystko :) w dodatku mało kto wcześniej glinkuje lakier a zdarzają sie przypadki że ludzie nawet do mycia sie nie przykładali i zbierali piach z zakamarków padem i jechali potem całe auto :shock: Zrób tak jak ja pisałem wyżej czyli AF Tripple i będziesz zadowolony i sie nie namęczysz. Recznie lepszego efektu niczym nie uzyskasz

Link to comment
Share on other sites

kupić to nie jest problem, problem to jest dobrze wypolerować. Domorośli amatorzy polerek myślą że to idzie jak w reklamie. Ale słońce weryfikuje wszystko :) w dodatku mało kto wcześniej glinkuje lakier a zdarzają sie przypadki że ludzie nawet do mycia sie nie przykładali i zbierali piach z zakamarków padem i jechali potem całe auto :shock: Zrób tak jak ja pisałem wyżej czyli AF Tripple i będziesz zadowolony i sie nie namęczysz. Recznie lepszego efektu niczym nie uzyskasz

Czy maszynowo czy ręcznie lakier trzeba przygotować tak samo. Jak się przyłożysz tak masz . Z odrobiną zdrowego rozsądku chłopak poradzi sobie i z maszyna :)

Link to comment
Share on other sites

A może używany Vander albo jakieś inne DA? (jeszcze nie dawno był na forum) C5 to jeszcze twardziel ale pewnie i tak więcej wyciągnie niż ręcznie. Trochę poczytać forum, może jakieś filmy na YT z polerowania, PORZĄDNE ŹRÓDŁO ŚWIATŁA ewentualnie na szrocie kupić jakiś element testowy i jazda :ad: . Maszyny jak nie sprzedasz to i tak się przyda w przyszłości,a jak poczujesz się pewniej to i znajomym za kilka pesos odświeżysz lakier :D

Link to comment
Share on other sites

Maszyna nie wchodzi w grę gdyż w garażu nie posiadam prądu więc nic z tego. Jak mówiłem nie przymierzam się do polerki profesjonalnej, że ma to być korekta, która usunie wszystkie rysy. Tylko pytam jakie środki kupić bo chcę użyć dobrej pasty, która da jakiś efekt niż mam iść do marketu i kupić pierwsze lepsze. I pytam własnie o pastę, która przy polerowaniu ręcznym będzie najlepsza. Więc chyba zamówię te środki co ty proponujesz.

 

Dodane po 2 godzinach 4 minutach 25 sekundach:

w sklepie polecaja mi taki zestaw poorboy-s pro polish2 + fliexipads + poorboys-world-black-hole-show-glaze + do tego jakiś wosk

Link to comment
Share on other sites

Moze byc mleczko a moze byc zestaw jakis chodzi zeby nie robic na.darmo tylko uzyskac jakis.efekt i to zabezpieczyc a jakis tani dbry wosk bo tu proponowali

Natty's Paste Wax Red: ale.ponad 100zl to szukam czegos tanszego

No to moja druga opcja :) UC (usunie drobne ryski) + tricolor a następnie np. jakiś cleaner (juz miękka strona tricolora ) wymyc ipa i do tego wosk FK hi temp ( tester może 20 zł )

Myślę że to czasochłonne ale jeśli chodzi o utrzymanie efektu to najlepsze rozwiązanie :) oczywiście później dbaj lakier :good:

 

Dodane po 41 sekundach:

PS

Hitemp również świetnie spisuje się na felgach :)

 

Dodane po 2 minutach 5 sekundach:

PS 2

Wszystkie glazy typu black hole skracają trwałość powłoki niestety :) Ładnie to wygląda ale niestety krótkotrwałe

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.