HubertRinkon Opublikowano 30 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2016 Przyszedł czas i na mnie - "KLASYKA" mam i Ja Kupiony prawie w przysłowiowej stodole do tego całe auto zapylone białą farbą ! Plusy 3.0T Targa RWD , Klimatyzacja i dla mnie klimat auta Auto jest już w 100% sprawne technicznie , wszystko działa , jest kompletne , wyciągnięte kilkanaście wgniotek . Do lakierowania zderzaki i tylny spojler . Jest to projekt długofalowy przywrócenia idealnego staniu oraz lekkich modyfikacji . ( może trzeba to przenieść do innego działu ? ) Stan przy pierwszej inspekcji Zaczynamy Pierwsze krople Mycie silnika podczas którego postanowiłem większość jego elementów zdemnotować , zregenerować , dobrze umyć Tak wygląda Turbo ( jakby ktoś do środka nasypał kamieni ) Tutaj wraz z TT czeka na lato W następnym odcinku seria zdjęć z detailingu komory silnika , demontażu wnętrza , wymiany wszystkich przewodów gumowych na nowe itp
zmorka Opublikowano 30 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2016 Piękny silnik, dawaj na bieżąco fotki, żeby coś nie umknęło
Qub@ Opublikowano 30 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2016 Piękny klasyk, gratuluje BTW 7M-GTE do najwspanialszych silników nie nalezy, jak chcesz modzić to swapuj na 2jz, 1jz albo nic nie rób i niech będzie klasykiem pełną gębą
HubertRinkon Opublikowano 30 Października 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Października 2016 Wiadomo żę 2jz , 1jz to są lepsze silniki . Tutaj jednak chcę zbudować klasyka i swapów nie będzie na 100% Czas pokaże ile starczy mi zapału na to auto ale póki co plan jest
luke Opublikowano 30 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2016 Piękne auto, zazdroszczę
Bzyk Opublikowano 30 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2016 Jak zwykle z przytupem . Świetne auto
booohal Opublikowano 30 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2016 Kochałbym Będę śledził Zachowany jest rozmiar koła? Bo jakieś takie przymałe mi się wydaje...
HubertRinkon Opublikowano 31 Października 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Października 2016 Seryjne koła które udało mi się wyrwać z autem mają średnicę o 8mm większa niż te które są na zdjęciach . Seria 225/50/16 vs 215/40/17 . Tutaj inna Supra położona na gwincie na tej samej wielkości kole Tutaj słabe zdjęcie mojej na seryjnym kole
booohal Opublikowano 31 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2016 675318 Seryjne koła które udało mi się wyrwać z autem mają średnicę o 8mm większa Tak coś właśnie myślałem. 675318 Tutaj inna Supra położona na gwincie na tej samej wielkości kole Miód
Przybysz Opublikowano 31 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2016 Migneło mi na miescie te cudo. Zastanawiałem sie czy to supra Kiedy gwint
HubertRinkon Opublikowano 31 Października 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Października 2016 Gwint leży i czeka może na wiosnę . Aktualnie trwa demontaż części z komory silnika i powoli przekonuję się że nie ominie mnie jej lakierowanie .
SZyBA Opublikowano 27 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2016 Hubercik znów zaczynasz zabawę z detailingiem
blaszczu Opublikowano 27 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2016 Auto fantastyczne, zazdroszczę Wrzucaj więcej zdjęć z roboty bo aż chce się oglądać
Lex450 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2017 Ehhh Kiedyś moje marzenie za młodości. Toyotka Supra. \ Dobry wybór graciochy dla Ciebie,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się