Skocz do zawartości

Polerowanie Renault Megane 2 problemy


djdanhill

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Posiadam od 2 lata auto Megane 2 z 2003 czarne i od zeszłego roku kombinuje z różnymi zestawieniami do polerowania i za każdym razem efektów prawie nie ma.

 

Jest trochę większych rys prawie na każdym elemencie auta (nie sa to rysy do podkładu) jedyny co udaje mi się uzyskać to nabłyszczenie lakieru a i czasem po polerowanie mam wrażenie że widzę więcej rys niż wcześniej. Nie jestem zawodowcem w tym temacie ale może coś mi poradzicie.

 

Dzisiejsza walka z lakierem:

 

1. Mycie

2. Suszenie

3. Przetarcie elementu do polerowania IPA

4. Pasta FG400 + futro

5. Pasta Menzerna Finish + gąbka pomarańczowa mięka

6. Wosk Naty

 

Efekt połysku jest ale rysy żadnej nie skasowałem :/

 

201603271_swqsqxp.jpg

201603271_swqsqxr.jpg

201603271_swqsqxx.jpg

201603271_swqsqxn.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polerka Silverline a maskę tylnia robiłem około godziny. Dziś postaram się zrobić fotki rys o których mówię bo na tych fotkach widać jakby nie było żadnych.

Nie ukrywam że widziałem na tym forum metamorfozy lakieru o 100% aż oczy stawiają dęba (podziw dla Justyny), a u mnie niestety bida :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejsza walka z lakierem:

 

1. Mycie

2. Suszenie

3. Przetarcie elementu do polerowania IPA

4. Pasta FG400 + futro

5. Pasta Menzerna Finish + gąbka pomarańczowa mięka

6. Wosk Naty

 

Efekt połysku jest ale rysy żadnej nie skasowałem :/

 

 

 

 

Jeżeli to cały proces jaki zrobiłeś , to mnie to nie dziwi , że brak efektu ;) . Mycie to pojęcie względne , usuwałeś smołe, rdze lotną ,i robiłeś glinkowanie ? Ipą przeciera się lakier po polerowaniu, przed nie ma sensu , a jeżeli chodzi o ścisłość to po też nie ;) , chyba że czystą Ipą od biedy , do sprawdzenia efektu lepiej użyć zmywacza silikonu. Dwa kroki mogło by być OK ,ale nie w przypadku cięcia futrem ( przypszczam , że właśnie tu jest problem , że futrem masakrujesz ten lakier - dlatego jest gorzej ;) ) , poza tym do finishu mógłbyś przejść o ile cutting nie zostawił bałaganu. Po finishu wymywanie past i na koniec Natys jako wisienka na torcie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podchodziłem do tego już kilka razy to nie jest 1 podejście. Były już różne wersje Pad twardy biały i megs 101, ewentualnie czerwony/pomarańczowy średni menzerna lub megs.

Co dziwne na tylnej klapie wyszlo średnio a na drzwiach duzo lepiej niby ten sam lakier.

 

Jaki zestaw past mi polecacie od cuttingu do finishu ?

Proszę o wyrozumiałość brat zaraził mnie tym tematem w zeszłym roku i tak się wciągam i wiem że wiedza którą posiadam to kropla w morzu - więc bardzo proszę o nie rozstrzelanie mnie pod ścianą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podchodziłem do tego już kilka razy to nie jest 1 podejście. Były już różne wersje Pad twardy biały i megs 101, ewentualnie czerwony/pomarańczowy średni menzerna lub megs.

Co dziwne na tylnej klapie wyszlo średnio a na drzwiach duzo lepiej niby ten sam lakier.

 

Jaki zestaw past mi polecacie od cuttingu do finishu ?

Proszę o wyrozumiałość brat zaraził mnie tym tematem w zeszłym roku i tak się wciągam i wiem że wiedza którą posiadam to kropla w morzu - więc bardzo proszę o nie rozstrzelanie mnie pod ścianą :)

 

 

Szczerze mówiąc to ciężko polecić Ci gotowca , gdyż każdy lakier wymaga indywidualnego podejścia , ja w arsenale mam kilka systemów ( pasty z Sholla , Menzerny prawie wszystkie, Kocha , Wolfsa , PB i coś tam jeszcze , gąbki też kilku różnych producentów) Najbardziej uniwersalny zestaw jak dla mnie do 3 korokowej korekty , to : Cutting ( Menzerna 400 / Koch heavy cut, Pad biały Nat / Zielony 3M) . Polish ( Sholl s17 , Menzerna 2500 /3000 , Pad żółty lub czerwony NAT/ żółty 3 M ) Finish : ( Sholl s 17 , Antihologram , Menzerna 4000 , Pad niebieski 3m / Czarny lub czerwony NAT lub Royal Pads ) . Ale zdarza się , że nawet z tego zestawu , zmieniając nawet maszyne z rotacji na DA coś nie gra i pomimo chęci i czasu może nie wyjść tak jak się tego oczekuje :thumbdown: , dlatego cały czas dokupuje kolejne nowe pasty/pady więc rzadko się zdarza aby lakier mnie jakoś bardzo zaskoczył. Jeżeli lakier na którymś panelu zachowuje się inaczej to najprawdopodobniej był malowany i wtedy to nic dziwnego , że kombinacja , która sprawdza się na innych panelach na tym nie zadziała . Na tych zdjęciach to kompletnie nic nie widać , zrób fotkę po porządnym wymyciu past w świetle led , wtedy można będzie bardziej stwierdzić czy rysy są od mycia , czy po polerce .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.