Jump to content

Uzupełnienie ubytków starej konserwacji podwozia


Recommended Posts

Cześć wszystkim, moje auto miało konserwowane podwozie w 2008 roku. Dzisiaj przy oględzinach na kanale okazało się, że stara powłoka cały czas się trzyma z nielicznymi ubytkami i nalotem rdzy gdzieniegdzie, ale raczej nie wymaga ona ponownego nałożenia konserwacji na całość. Tu pojawia się pytanie, czym uzupełnić takie ubytki? Możecie polecić jakieś konkretne środki, najlepiej w sprayu albo na pędzel? Niestety nie posiadam kompresora.

Link to comment
Share on other sites

Oczywiscie jak najdokładniej oczysc rdze ile sie da, a na pedzel polecam Noxudol Auto Plastone można uzyskac fajną grubą powłokę i po wyschnięciu jest elastyczna i nie pęka z czasem jak niektóre. I jeszcze nasuwa sie pytanie gdzie ta korozja sie pojawiła; czy nie przypadkiem na łączeniach między profilem zamkniętym a podłogą (na zgrzewach)? Bo czesto takie cos w widziałem. Jak tak to generalnie nic na to nie poradzisz bo nie wyczyscisz dokładnie rdzy, a jesli chodzi o uzupełnienie konserwacji w postaci ubytków typu obcierka czy odprysk starej konserwacji to jak najbardziej sprawdzi sie to co poleciłem. Pozdrawiam :)

Link to comment
Share on other sites

Z tego co pamiętam, to było trochę na krawędzi sanek, ale nie perforacja, tylko nalot, więc pewnie oczyszczę mechanicznie i opcjonalnie Anti-rust gel. Zaraz poczytam o środku który wymieniłeś, dzięki :-)

Link to comment
Share on other sites

Aha czyli powiedzmy na ''płaszczyźnie'' a nie gdzies miedzy zgrzewami nie dostepnymi bez cięcia. To jak tak to oczyscic ile sie da na to podkład reaktywny ewentualnie jakis srodek na bazie kwasu fosforowego tak jak w twoim przypadku Anti rust gel i np. Noxudol Auto Plastone on jest bardzo gęsty wiec możesz grubą warstwe nałożyc.

Link to comment
Share on other sites

Oczywiscie jak najdokładniej oczysc rdze ile sie da, a na pedzel polecam Noxudol Auto Plastone można uzyskac fajną grubą powłokę i po wyschnięciu jest elastyczna i nie pęka z czasem jak niektóre

 

Czy ten srodek sam wystarczy po wyczyszczeniu z rdzy? Czy na niego cos jeszcze warto polozyc?

Link to comment
Share on other sites

Ja ostatnio kładłem valvoline body safe na pędzel i powiem szczerze że zdał egzamin do profili nawet w podłodze zalałem tectyl ml.

Środek też gęsty i dobrze przylega. :good:

Link to comment
Share on other sites

Wersja z rurką- na końcu niej jest taka metalowa zatyczka z dziurkami w różnym kierunku i ona rozprasza skutecznie we wszystkie strony taką mgiełkę tego środka.3 auto tym zalewałem i jak narazie żadne nie zgniło w tym miejscu :)

Link to comment
Share on other sites

W zestawie do Valvoline Tectyl ML dołączona jest rurka, o której pisze kolega mario704 i bezpośrednio przez nią wtłaczany jest w pożądane miejsce, bez angażowania w to kompresora.

 

https://www.google.pl/search?q=valvolin ... G_toB9M%3A

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.