detailercar Opublikowano 1 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2015 Witam, Jak wiadomo każdy raczej miał problem z topiącym się rzepem w padach prowool Flexipadsa. Udało mi się zregenerować rzep zastępując go nowym oraz zmodyfikować troche pady. Jako nowy rzep posłużyła mi taśma rzep pętelka- coś takiegohttp://a-nitex.pl/tasma-rzep-bialy-czarny-szer-100mm-petelka-25mb-p-383.html który przykleiłem butaprenem. Testowałem przy maksymalnej prędkości na Rupesie i Krausie przy średnim docisku i powiem że zero objawów tracenia przyczepności pada. Porobiłem również troche otworów w celu odprowadzenia ciepła i zmniejszenia tym samym stopnia nagrzewania się prowoola. Po modyfikacjach pad wygląda następująco:
ostryziom Opublikowano 5 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2015 Mega patent ze tez flexi samo nie wzielo sie jakos za rozwiazanie problemu... a jak miejsce klejenia? po rozgrzaniu i dluzszej pracy nie pusci?
detailercar Opublikowano 5 Października 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Października 2015 Narazie po pracy około 12h nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów Jak dobrze sklejone jest to nie ma obaw że klej puśći
ostryziom Opublikowano 5 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2015 Jak po takim czasie nie puscilo to juz nie pusci:-) jeszcze raz dzieki za patent dobrze że sie nie wyrzucalo tych futer:-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się